Wysłany: Nie Gru 02, 2007 21:24 [R600] Kulawe obroty silnika
Typ: LD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witajcie.
Kupiłem Rover 600 tydzien temu .od samego początku był problem z obrotami.
Na biegu jałowym pracuje troszkę nierówno,czasmi jest tak jak by odcinało mu paliwo na dosłownie jedną sekunde.Po dodaniu gazu a nastempnie odpuszczeniu obroty spadną do`około 700 po czym po około 2-3 sekundy wracają na swoje kulawe obroty. Silnik nie gasnie i dosyć dobrze odpala dymi troszkę na niebiesko.
Zauważylem ze po włączeniu zapłonu z pompy słyczać dosyć głosny szelest.
Rover z 1998 roku przebieg to 21000.
Proszę o pomocne rady.
Dziękuje i Pozdrawiam.
Emilio 600
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 12, 2011 12:54, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Gru 02, 2007 21:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Cześć Paul.
Przepraszam za opis masz racje sprawdzilem w papierach jest to 620I LD.
To jest mój pierwszy ROVERek.Nigdzie nie moge znaleść tego opisu.
Mam take przyczyny niewim co mu jest.Jest nakręcone 210000 km .
Hmm... A to diesel, czy benzyna, bo właśnie nie znamy takich oznaczeń...
U nas są diesele 'SDi' i 'Di' oraz 'Si', 'ti' i 'i' to benzyny.
Dodaj jeszcze rocznik do modelu w temacie i bęzie super!
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Gru 03, 2007 09:17
Napisz nam po której stronie masz kierownicę, może wtedy rozwiąże się ten dziwny skrót LD . Może na wyspach, przy wersji LHD wpisuje sie do dowodu dopisek LD ? Chociaż te mile na liczniku wskazują jednak, że to RHD . A na tylnej klapie też masz oznaczenie iLD?
Wszystkie oznaczenia końcowe dotyczą wyposażenia autka. Czyli:
Wersja Si:
ABS *
Air conditioning *
Alarm *
Alloy wheels *
Audio remote *
Body coloured bumpers *
Cloth seat trim *
Driver's airbag *
Electric mirrors *
Electric sunroof *
Folding rear seats *
Front electric windows *
Heated mirrors *
Lumbar support *
Remote locking *
Steel wheels *
Wersja S:
to co Si, plus
Front fog lights *
Full size spare wheel *
Partial leather seat trim *
PAS *
Wersja SLi:
to co S, plus
Audio remote *
Cloth seat trim *
Passenger's airbag *
Rear electric windows *
Steel wheels *
Wersja i:
to co SLi, plus
Front fog lights *
Partial leather seat trim *
Wersja L:
to co i, plus
Full size spare wheel
Leather seat trim
PAS
loses:
Audio remote
Wersja GSi:
to co L, plus
Audio remote *
CD Multichanger *
Cruise control *
Electric driver's seat *
Partial leather seat trim *
Passenger's airbag *
Rear electric windows *
Steel wheels *
loses:
Full size spare wheel
A kolega ma wersję L
[ Dodano: Pon Gru 03, 2007 11:11 ]
+ różnice w: 0-60s, Top speed i BHP:
618i 4d 10.5 s 121 mph 113 bhp
618i 4d Auto 12.6 s 121 mph 115 bhp
618i 4d (SR) 9.7 s 121 mph -
618i 4d Auto (SR) 9.7 s 121 mph -
618i 4d (AC) 10.5 s 121 mph 113 bhp
618i 4d Auto (AC) 9.7 s 121 mph 115 bhp
620i 4d - - 115 bhp
620i 4d (SR) - - 115 bhp
Si 0-60 Top Speed BHP
618 Si 4d 9.7 s 121 mph 115 bhp
618 Si 4d Auto 9.7 s 121 mph 115 bhp
618 Si 4d (SR) 9.7 s 121 mph 115 bhp
618 Si 4d Auto (SR) 9.7 s 121 mph 115 bhp
620 Si 4d 9.5 s 125 mph 129 bhp
620 Si 4d Auto 11.5 s 125 mph 129 bhp
620 Si 4d (SR) 9.5 s 125 mph 129 bhp
620 Si 4d Auto (SR) 11.5 s 125 mph 129 bhp
620 Si 4d Auto (ABS) - - 131 bhp
620 Si 4d (SE Pack) - - 131 bhp
620 SDi 4d - - 105 bhp
620 SDi 4d (SR) - - 105 bhp
620 SDi 4d (AC) - - 105 bhp
620 SDi 4d (AC+SR) - - 105 bhp
S 0-60 Top Speed BHP
618i S 4d 10.5 s 121 mph 113 bhp
618i S 4d (ABS) 10.5 s 121 mph 113 bhp
618i S 4d (ABS+SR) 10.5 s 121 mph 113 bhp
623i S 4d - - 158 bhp
620i SD 4d 10.8 s 115 mph 103 bhp
620i SD 4d (ABS) 10.8 s 115 mph 103 bhp
620i SD 4d (ABS+SR) 10.8 s 115 mph 103 bhp
SLi 0-60 Top Speed BHP
620 SLi 4d 9.5 s 125 mph 129 bhp
620 SLi 4d Auto 11.5 s 125 mph 129 bhp
620 SLi 4d (SR) 9.5 s 125 mph 129 bhp
620 SLi 4d Auto (SR) 11.5 s 125 mph 129 bhp
623 SLi 4d - - 158 bhp
623 SLi 4d Auto - - 158 bhp
620 SLDi 4d 10.8 s 115 mph 103 bhp
620 SLDi 4d (SR) 10.8 s 115 mph 103 bhp
i 0-60 Top Speed BHP
620 ti 4d 7.0 s 143 mph 197 bhp
620 Di 4d 10.8 s 115 mph 103 bhp
620 Di 4d (SR) 10.8 s 115 mph 103 bhp
L 0-60 Top Speed BHP
618i L 4d 10.5 s 121 mph 113 bhp
618i L 4d Auto 13.0 s 121 mph 113 bhp
618i L 4d (ABS) 10.5 s 121 mph 113 bhp
618i L 4d Auto (ABS) 13.0 s 121 mph 113 bhp
618i L 4d (ABS+SR) 10.5 s 121 mph 113 bhp
618i L 4d Auto (ABS+SR) 13.0 s 121 mph 113 bhp
620i LD 4d 10.8 s 115 mph 103 bhp
620i LD 4d (ABS) 10.8 s 115 mph 103 bhp
620i LD 4d (ABS+SR) 10.8 s 115 mph 103 bhp
GSi 0-60 Top Speed BHP
620 GSi 4d (93) - - 131 bhp
620 GSi 4d Auto (93) - - 131 bhp
620 GSi 4d (96) 9.5 s 125 mph 129 bhp
620 GSi 4d Auto (96) 11.5 s 125 mph 129 bhp
623 GSi 4d 8.5 s 134 mph 155 bhp
623 GSi 4d Auto 9.8 s 134 mph 155 bhp
620 GSDi 4d 10.8 s 115 mph 103 bhp
Male sprostowanie o moim ROVERku.
Jest nakręcone 210000 km.Kierownica po prawej stronie i jest to diesel z 1998.Na tylnej klapie jest tylko 600 ale w papierach [620i LD].
No ale co z tymi obrotami Chłopaki? Czy ktos ma jakis pomysł? Dzisiaj włończyłem i wyłończyłem 60 razy zapłon aby zrestartowac komputer i niemoglem odpalic silnika.
Kiedy go odpaliłem było jeszcze gorzej jeszcze,bardziej kulał tak jak by nie palił na wszystkie cylindry całym samochodem trzęsło,ale tylko na wolnych obrotach.Kiedy jest 1500 jest ok.Czy diesel ma silnik krokowy lub coś takiego?
Male sprostowanie o moim ROVERku.
Jest nakręcone 210000 km.Kierownica po prawej stronie i jest to diesel z 1998.Na tylnej klapie jest tylko 600 ale w papierach [620i LD].
No ale co z tymi obrotami Chłopaki? Czy ktos ma jakis pomysł? Dzisiaj włończyłem i wyłończyłem 60 razy zapłon aby zrestartowac komputer i niemoglem odpalic silnika.
Kiedy go odpaliłem było jeszcze gorzej jeszcze,bardziej kulał tak jak by nie palił na wszystkie cylindry całym samochodem trzęsło,ale tylko na wolnych obrotach.Kiedy jest 1500 jest ok.Czy diesel ma silnik krokowy lub coś takiego?
Sprawdź fileterk paliwa i powietrza (tak zapobiegawczo). Później sprawdź zworką błędy komputera. Jak to zrobić znajdziesz w technicznym FAQ. To na początek. Później obejrzyj grubą wiązkę kabli idącą z przodu silnika, sprawdź czy nie ma otarć, przetarć itp. i daj znać co i jak ....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum