Oto co znalazłem w Google
CYT:
"Jest to odległość wyrażona w milimetrach pomiędzy osią symetrii felgi a płaszczyzną przylegania felgi do piasty. ET występuje zazwyczaj w postaci liczb dodatnich ale zdarzają się felgi z ET ujemnym. Odsadzenie felgi możemy zwiększyć stosując tuleje dystansowe. Felga posiadająca mniejszą wartość ET zwiększa rozstaw kół zwiększając tym samym rant felgi. ET dobieramy odpowiednio wraz z szerokością felgi tak by koła nie wystawały poza obrys pojazdu
Od połowy szerokości felgi (uprzednio przeliczonej na mm) odejmując wartość ET otrzymamy odległość ile felga będzie odsunięta na zewnątrz auta licząc od piasty. (Wg przepisów właśnie ta odległość nie może w Corrado być większa z przodu od 127,5 mm a z tyłu o 131 mm - dane niesprawdzone więc niepewne)."
Ja mam et30 i jest fajnie chyba troche odsadza opony na zewnątrz ale przy 185 nie obciera przy 195 tez chyba nie powinno.
tutaj jest jedno zdjecie jeszcze na 175 ale mam 185 i nie ma problemu
http://www.kozik.info/rover/rover1.html
a tutaj jest reszta zdjec
http://www.kozik.info/rover
Standardowe ET45 czyni R200 szkaradnym, zwłaszcza jeżeli patrzymy na auto od tyłu.
Gdybym mógł kupić ET38, to bym się ani chwili nie zastanawiał.
Acha, najlepiej jeszcze (walory wizualne), aby nowa felga miała min. 6 cali szerokości.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
gdyby wystawała to bym tak nie ganiał ze skrzyżowań jak ganiam
Nie wiem czy do konca rozumiem słowo ganiam, ale ja mam 185/60 R14 więc na dynamice nie straciłem chodzi mi tylko o to, że koła są przesunięte o 1,5cm na zewnątrz z każdej strony co sprawia wrażenie szerszego i bardziej harcorowego samochodu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum