Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Przy wolnych obrotach silnika pojawia się drżenie jakiegoś elementu przy drążku zmiany biegów. Udało mi się wstępnie zlokalizować źródło tego dźwięku, mam jednak problem z demontażem fragmentu konsoli, do którego przymocowana jest dolna część skórzanego mieszka. Jedna ze śrub mocujących ten element znajduje się pod popielniczką, podejrzewam, że druga śruba będzie umieszczona pod zapalniczką ale niestety w przeciwieństwie do popielniczni zapalniczka nie chce tak łatwo dać się wymontować. Czy jest ona zamontowana na takich samych zatrzaskach jak polpielniczka? Czy posiada jakieś inne ukryte zabezpieczenia, śruby itp? Co i gdzie należy podważyć aby uniknąć zniszczenia elementu?
Niestety nie udało mi się znaleźć na Forum żadnych postów dotyczących demontażu tych elementów.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 27, 2011 14:22, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 03, 2008 09:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W opisywanym przeze mnie przypadku źródłem hałasu jest element znajdujący się na drążku zmiany biegów (bezpośrednio pod gałką, ukryty pod miechem). Jest to kawałek plastiku, jakaś tulejka lub zabezpieczenie i właśnie ten element wpada w wibracje. Sprawdzałem wszystkie ruchome mechanizmy dźwigni pod samochodem i (na szczęście) żadnych luzów tam nie stwierdziłem. Sprawa jest więc chyba mniej skoplikowana, aczkolwiek podczas dłuższej jazdy bardzo irytująca. Chciałbym tylko rozmontować ten fragment konsoli bez jej niszczenia.
aa rozumiem nie wiele pomogę w taklim razie Jedynie co pamietam z rozmów z włascicielami, to to, że trzeba jednak trochę auta rozebrać, żeby tam się dostać. Może w RAVE znajdziesz opis + rysunki:
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#30
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Sro Gru 03, 2008 10:20
Śrubkę przy popielniczce też zostaw w spokoju. Musisz zdjąć schowek pasażera i obudowę pod kierownicą, odkręcić śrubki z boku konsoli środkowej i wypiąć ją ostrożnie z zatrzasków. Szkoda, że nie chciało Ci się poszukać na forum, bo opisywane to było już kilka razy. Wejdź na www.hondaaccord.strefa.pl i pobierz sobie manual do hondy po polsku. Tam znajdziesz opis demontażu wraz z rysunkiem.
thef, Zadnych schowkow nie trzeba odkrecac wystarczy tylko otworzyc schowek-odkrecic srubke na gorze i na dole od konsoli a w obudowie pod kierownica podwazyc prawym gorny rog, nastepnie odkrecic srubke od konsoli na gorze i na dole, nastepne srubki sa z lewej i prawej stronie na dole konsoli przy laczeniu z podlokietnikiem(fotele maksymalnie do tylu) aby nie polamac plastiku trzymajacego konsole z podlokietnikiem nalezy odkrecic takze podlokietnik(z tylu dwie srubki oraz jedna pod panelem sterowania szybami) nastepnie wypinamy galke podwazac srubokretem i mieszek opada w dol, odkrecamy galke i sciagamy konsole z mieszkiem do gory nie ciagnac bo najpierw trzeba odpiac zapalniczke...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum