Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 34 Skąd: Bartoszyce NBA
Wysłany: Pią Sie 24, 2007 11:05 [R214 i 16 V Silversotne] Opinia osobista
kupiłem swojego Roverka .. od brata który miał go od nowosci ... jest to wersja Silverstone 1999r 1,4 i 16 V 103 koni...(chociaz ciekawe czy kilka nie uciekło) ,skórka 110.000 przebiegu dwie poduszki itepe .... chciałem poruszyć ten temat ,żeby kazdy troszke opisał o osiągach swoich gablot ...jesli chodzi o moją maszynę jestem w sumie zadowolony z przyśpieszenia .... ogólnie wymieniłem w nim wydech ... całkiem niexle sie zbiera musze powiedziec jak na 1,4 fak że od (dołu) muli ale jak przekroczy te 3 - 3,5 tyś to w moim akutrat roverku dzieje sie całkiem nieźle i JA śmiało musze powiedziec moge stawać obok golfów 1,8 .... znajomi są czasami w szoku co ten samochód potrafi .. w sumie sam byłem zakoczony... ogólnie jestem zadowolony z tego samochodu gdyby nie sam w sobie hałas przy wysokich obrotach silnika oraz te (*^&@$$@$&* samoregulatory ! -w sumie cichną po jakiś kilku minutach kompletnie) -do których mam zastrzezenie bo wymienić wszystkie 16 sztuk(40 zł) i jak by to miało nie pomuc (co słyszałem) to porażka.... Pozatym mojego roverka jeszcze nic nie zjada (rdza) .Nie wiem czy montowac do takiego silnika filtr stożkowy (chociaz chciałbym -bo fajnie ryczy spod maski) ponieważ słyszałem ze szybciej sie silnik eksploatuje przez niego.kolejna kwestią musze przyznać jest trudne ułożenie sportowego tłumika z tego co wiem na warsztacioe mieli problem czego wynikiem jest w moim przypadku troszke stukanie o wachacz kiedy mam komplet w aucie .. Kolejną sprawą jest to ,ze mam odczucie niekomfortowych siedzeń w tym aucie .. nisko położoną deską... czyli siedzi sie wyżej od deski ... w moim odczucie jest to taki sobie rozwiązanie być może dlatego ,że nie mam regulacji wysokości w siedzeniach .. .Następnie szyberdach :konkretnie uszczelką mam spaździeżałą i nie mogę jej wymienić bo nigdzie jej nie mogę dostać pozatym wszystko OK puki co .. mam w stanie niezłym swoją gablotę ale chyba bede planował jąsprzedać: ) pozdro
Ostatnio zmieniony przez DeeBo Sob Sie 25, 2007 09:47, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sie 24, 2007 11:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
samoregulatory ! -w sumie cichną po jakiś kilku minutach kompletnie) -do których mam zastrzezenie bo wymienić wszystkie 16 sztuk(40 zł) i jak by to miało nie pomuc (co słyszałem) to porażka....
Głośne popychacze na zimnym silniku to norma w tym silniku.
Poczytaj sobie techniczny FAQ.
DeeBo napisał/a:
Nie wiem czy montowac do takiego silnika filtr stożkowy (chociaz chciałbym -bo fajnie ryczy spod maski) ponieważ słyszałem ze szybciej sie silnik eksploatuje przez niego.
Gdzie tak słyszałeś?
DeeBo napisał/a:
Następnie szyberdach :konkretnie uszczelką mam spaździeżałą i nie mogę jej wymienić bo nigdzie jej nie mogę dostać
A gdzie pytałeś konkretnie o tę uszczelkę?
Pytałeś tam, gdzie wskazywałem w innym wątku?
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Pią Sie 24, 2007 11:24
widzę ze nie głaszczesz samochodu tylko pałujesz co do silnika jak na 1.4 i 103KM idzie dobrze bo mam takie samego tylko mam troche więcej bajerów:) co do osiągów tego modelu i silnika są jak dla mnie wystarczające idzie na trasie poganiać i nie jednego typa pogonić...moj rekord prędkośći to 190km/h i brakło prostej i moge powiedzieć ze nie miał wcale trudności z bujaniem do tej prędkości:] ogolnie nie mam tendenci do pałowania swojego rovera bo nie po to pracuje zeby go zajechać hehe...co do filtra stożkowego to wlasnie też chce zamontowac ale mam na myśli dedykowany dolot K&N cenna od 230-260zł bądz też budowa wlasnego z kwasówki...co do głośnosci popychaczy to rzecz normalna zimny silnik i lekko klekota pozniej cichnie...co do hałasów mój aż tak szczegolnie nie jest głośny przy wysokich obrotach,znam glosniejsze i droższe...co do rdzy to chyba normalna rzecz bo rover jest samochodem dobrze zakonserwowanym 80% ocynk
Mam nadzieje ze samochód będzie ci długo służył i dobrze bujał P.S też mam silverstone tylko czarnego jak stoi w słońcu wpada w grafit mieniący się
P.S większość 16 zaworowych jednostek z dołu nie jest szybka,za to pozniej się rozkreca
8 zaworówka idzie od dołu ale przy górze jak dla mnie zaczyna jej brakowac mocy...idzie bo musi isc...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 34 Skąd: Bartoszyce NBA
Wysłany: Pią Sie 24, 2007 11:26
słyszałem tak od mechanika mojego dla mnie zaufanego człowieka ... (chociaz sam chyba sie skuszę na ten stożek)
co do zasilania alarmu zdążyłem się domyśleć
[ Dodano: Pią Sie 24, 2007 12:30 pm ] kolin, słuchaj ja swojego sprzętu nie płuje dbam o niego i staram sie go mieć w niepowtarzalnym stanie ... dałem tylklko porównanie a co dop głośności nie wyolbrzymiaj mojej wypowiedzi bo pewnie moje jest tak samo głosne jak i twoje i wielu innych roverków 1,4 w każdym badź razie chciałem tylko podkreślić ,że do cichych na wysokich obrotach silników nie należy ... Pochwal się jakich wiecej masz ciekawych u siebie bajerków może cooś sciągnę
Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 34 Skąd: Bartoszyce NBA
Wysłany: Pią Sie 24, 2007 11:52
2x air bag klima skóra bez amb co prawda pełna elektryka wspomagiera i to chyba tyle -A właśnie pytanie : czy bywają w tych roverach elektrycznie uchylane tylne szyby >? ?
Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Pią Sie 24, 2007 12:30
-2 x Air bag
-Skóra
-elektrykczne szyby lusterka
-ABS
-Wspoma
-C.zamek+pilot i alarm
-Fabrycznie obniżone zawieszeni -40mm i opony 205/50/15 tak pisze w brifie
twoja wersja ma klime moja nie ma...
a co jeszcze mam alu ramki na pokrętłach nie we wszystkich silverach to widziałem takie niby detale,dziś chyba zamówie stożek K&N i zbuduje swój dolot niech zbiednieje o te pare stów i pojade na Hamownie zobaczyc jaki efekt
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 34 Skąd: Bartoszyce NBA
Wysłany: Pią Sie 24, 2007 12:43
JAK WYGLĄDAJĄ CO TO JEST TE alu ramki ? ? ZE STOŻKIKEM TO I JA SIE CZAJE ALE PUKI CO CHYBA POMYŚLE NAD NOWYMI ŚWIatłami .. .. typu clear .SZKODA ZE U MNIE W POBLIŻU NIE MA HAMOWNI
Jeeszcze co do usztywnienia zawieszenia ja nie jestem ZA ponieważ miałem poprzedniu juz z takim zawieszeniem auta i podziekował
Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 34 Skąd: Bartoszyce NBA
Wysłany: Pią Sie 24, 2007 13:00
Sorki AMB miałem na mysli ABS -nie mam (szkoda).Klimatyzacje mam ! aczkolwiek tych ramek czy drewnianą kiere lub jakies tam dodatki tez nie mam ciekawe i ciekawe gdzie to dorwać natomiast mam listyw na progach metalowe Rover
tak całkie pozatym gdzie można dorwac nakleje waszego servisu na samochód bo gdzies u kogos tutaj widziałem chyba na białej 620-stce
Ostatnio zmieniony przez DeeBo Pią Sie 24, 2007 13:15, w całości zmieniany 1 raz
Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Pią Sie 24, 2007 17:38
piter34 napisał/a:
...podobnie jak aluramki na pokrętłach nawiewu oraz skórzano-drewniana kierownica i alu-drewniana lub skórzana gałka zmiany biegów.
te gadzety mam
P.S gałke mam alu-drewnianą
piter34 napisał/a:
kolin, nie masz klimatyzacji w wersji Silverstone? Byłem przekonany, że to jedna z cech szczególnych tej wersji...
wlasnie to mnie dziwi jedni maja klime drudzy nie teraz kolega wyżej nie ma ABS i gadzetów typu kiera,gałka ciekawe jakie to ma znaczenie
A kolega ma może obniżany i podwyrzany fotel góra dół ? i kierwnice regulowaną góra dół ? acha i jeszcze masz też pokrętło do regulacji pleców taka plytka w oparciu co albo wybrzusza albo wciąga heh... nie wiem jak to ująć Listwy to też mam z napisem rover
P.S dzis sam złorzyłem dolot K&N+kwasówka wydałem na to 400zł z przesyłką,zobaczymy jak będzie sie spisywał w praktyce
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Pią Sie 24, 2007 19:21, w całości zmieniany 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 34 Skąd: Bartoszyce NBA
Wysłany: Sob Sie 25, 2007 08:16
U mnie nie ma regulowanego siedzenia w skórze do pleców ani ogólnie góra/dół kierownice mam regulowaną.. . . ale z tą kierownicą i gałką sam bym coś przyczarował szczerze mówiąc teraz tylko gdzie dorwać myslałem .... ,zeby wstawic jakąs sportówke ale szkdoa bo ta jest ze SRS... natomiast napisałem 2xair bag a nie jestem tego pewien bo na półce od pasażera nie ma w sumie napisu SRS jak to poznać czy ta poduszka tam jest czy nie ?
natomiast napisałem 2xair bag a nie jestem tego pewien bo na półce od pasażera nie ma w sumie napisu SRS jak to poznać czy ta poduszka tam jest czy nie ?
Jak nie ma napisu na zaślepce, to poduszki brak.
DeeBo napisał/a:
mnie nie ma regulowanego siedzenia w skórze do pleców ani ogólnie góra/dół kierownice mam regulowaną..
Kierownica jest regulowana góra/dół w każdym R200.
kolin napisał/a:
istwy to też mam z napisem rover
Każdy ma.
kolin napisał/a:
acha i jeszcze masz też pokrętło do regulacji pleców taka plytka w oparciu co albo wybrzusza albo wciąga heh... nie wiem jak to ująć
Regulacja odcinka lędźwiowego.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum