Czy po przekroczeniu 100 tys. obowiązkowo trzeba wymienić pasek rozrządu? Domyślam się odpowiedzi ale chciałabym się jeszcze upewnić....
Może da się jakoś zmniejszyć koszty tego? Bo tu jeszcze przegląd roczny mnie czeka a samą wymianę paska usłyszałam w warsztacie cenę 1200pln
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sie 27, 2007 15:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a samą wymianę paska usłyszałam w warsztacie cenę 1200pln
masakra ostatnio gdzieś na forum robiłem wyliczenie "na oko" i wyszło sporo mniej z pompą wody paskiem napinaczem i kompletem uszczelniaczy. Myślę, że jak się rozejrzysz i/lub zapytasz na stronie klubowej i forum ,to znajdziesz warsztat, gdzie taniej Ci to zrobią I pewnie ten "przegląd roczny" też taniej wyjdzie
Mam pytanie odnosnie rozrzadu.
Mianowicie:
Czy sruba na kole pasowym (na ktorym sa pasek alternatora i pasek pompy wspomagania) ma normalny, prawy gwint?
Za nic nie moge tego odkrecic. Pytanie drugie: Jezeli zdejme dolna czesc obudowy (plastikowej) paska rozrzadu, poluzuje napinacz - czy mozliwe jest zdjecie paska bez zdejmowania tego wlasnie kola pasowego (ktory "przykrywa" zebatke walu) ?
Nie musze wymieniac paska koniecznie chodzi tylko o zdjecie paska z zebatek zebym mogl je odkrecic(wymieniam uszczelke z powodu HGF).
Z gory dzieki za odpowiedzi.
Pozdrawiam,
Marcin
_________________ Marcin
R25 1.4 Impression 2 ('02r)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum