Forum Klubu ROVERki.pl :: Duży artykuł w GT nt. silników serii K.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Duży artykuł w GT nt. silników serii K.
Autor Wiadomość
kqba 




Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 262
Skąd: Żory



Wysłany: Sob Wrz 01, 2007 00:01   Duży artykuł w GT nt. silników serii K.

W sierpniowo-wrześniowym wydaniu magazynu GT jest spory, bo dwustronnicowy artykuł pt. ROVER "K" SERIA. W artykule opisane są poszczególne jednostki silnikowe tej serii oraz opisane przykłady modyfikacji tych jednostek.

Niestety nie mam skanera i nie mam możliwości wrzucenia artykułu. Może jutro aparatem go pstryknę i poskładam.

Jeżeli to prawda co opisują w tym artykule, że moc silnika np. 1.6 w bardzo prosty sposób można zwiększyć, chociażby po zmianie dolotu i przepustnicy i wałków to trzeba się brać do roboty. Ciekawy jestem jak firmy, które tunningowały te silniki radziły sobie z układem chłodzenia? O dziwo (dla mnie to ciekawostka) najmocniejszym samochodem wyposażonym w K16 jest Rover 114 zbudowany przez firmę Zastec Tuning z Łodzi.
http://www.zastec.pl/114gti.html
http://www.zastec.pl/114-07-technika.html

EDIT: Obiecany artykuł.

str.1

str.2

Pozostałe strony to zdjęcia.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Wrz 01, 2007 00:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
7Tomi 



Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Nie Wrz 02, 2007 17:12   Re: Duży artykuł w GT nt. silników serii K.

kqba napisał/a:
O dziwo (dla mnie to ciekawostka) najmocniejszym samochodem wyposażonym w K16 jest Rover 114 zbudowany przez firmę Zastec Tuning z Łodzi.

Chłopaki wiedzą co robią :) Na początku (pierwszy ich sezon ze 114) silnik po niewielu modyfikacjach miał, 152KM więc jak widac moc drzemie w serii K. Od tamtej pory ta 114 była niepokonana w klasie mini.
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3636
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Wrz 02, 2007 23:37   

z tego co tam jest napisane, to zeby miec konkretne/zadowalajace efekty, to trzeba konkretnie do tego podejsc
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
paff 



Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Nie Wrz 02, 2007 23:51   

no niestety nie jest to takie latwe jak chipowanie silnikow TDI , gdzie za 2000-3000pln mozna dostac 25koni i sliczny moment a spalanie nie wzrosnie znacznie
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Wykres mocy i momentu obrotowego silników serii K
Gość Offtopic 35 Pon Lip 20, 2009 22:55
Bocian_s
Brak nowych postów Artykuł z gazety - MGF
szylozbi Offtopic 6 Sob Sie 20, 2011 14:18
leszczu
Brak nowych postów ciekawy artykuł
awaria za zranicą
tolik Offtopic 1 Pią Lis 16, 2007 15:18
Kozik
Brak nowych postów [artykuł] Przyszłość motoryzacji?
emilek900 Offtopic 3 Sob Maj 17, 2014 19:31
krzychu.b
Brak nowych postów [45]Krótki artykuł o silniku 2.0 iDT.
dawidmdj Offtopic 15 Sob Mar 23, 2013 18:53
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink