Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996
Witam.
Zabrałem się w końcu za likwidację problemu "rudej" przy nadkolach z tyłu. Wygląda to tak, że całe ranty (nie wiem, czy tak to się właśnie nazywa - chodzi o pasek blachy prostopadły do powierzchni bocznej błotnika) w obu błotnikach są pordzewiałe, pojawiają się plamy rdzy . Na razie nie wychodzą one na powierzchnie boczne błotników, ale...
Sporo było na forum o problemach z rdzą przy nadkolach. Ale jakoś nie znalazłem informacji o tym, czy ktoś stosował reperaturki błotników. Zasugerował mi to lakiernik. Stwierdził, że najlepiej będzie wstawić do tyłu reperaturki, gdyż w inny sposób ciężko pozbyć się rdzy i będzie ona ciągle "wyłazić". Stąd moje pytania: czy stosował juz ktoś taką metodę? Czy reperaturki są osiągalne? Jaki efekt końcowy, może lepiej zlikwidować rdzę metoda "tradycyjną"? A może ktoś ma inny pomysł?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Gru 29, 2010 18:48, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 04, 2007 16:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
w naszym kanciaku jeden z tylnych blotnikow (prawy), byl naprawiany wlasnie przez wstawienie reperaturki, po ok 1,5 roku jak na razie wszystko jest ok, po odebraniu samochodu od blacharza blotnik zostal natychmiast zakonserwowany juz przez nas, jakims preparatem w sprayu
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum