Mam problem. Ostatni akumulator 55mAh nie radził sobie podczas mroźnych nocy, auto odpalało z przewodów Podobno do modelu 200 jest dedykowany aku 45mAh?Akumulator jest do wymiany, wielokrotnie ładowany nie poradzi sobie pewnie tej zimy.Zatem moje pytanie jaki kupić?I czy jest coś co może gwałtownie zużywać prąd gdy samochodzik stoi w garażu( po 2 dniach bez przymrozków nie chce odpalić).Proszę o pomoc.Co z wiązką tylnej klapy? Dodam, że mam też problem z centralnym i spryskiwacz tylnej szyby nie działa Czy to coś może podkradać prąd?Dzięki za wskazówki.Pozdro for forum
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 11, 2007 07:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mam problem. Ostatni akumulator 55mAh nie radził sobie podczas mroźnych nocy, auto odpalało z przewodów Podobno do modelu 200 jest dedykowany aku 45mAh?Akumulator jest do wymiany, wielokrotnie ładowany nie poradzi sobie pewnie tej zimy.Zatem moje pytanie jaki kupić?I czy jest coś co może gwałtownie zużywać prąd gdy samochodzik stoi w garażu( po 2 dniach bez przymrozków nie chce odpalić).Proszę o pomoc.Co z wiązką tylnej klapy? Dodam, że mam też problem z centralnym i spryskiwacz tylnej szyby nie działa Czy to coś może podkradać prąd?Dzięki za wskazówki.Pozdro for forum
zdecydowanie zacznij od sprawdzenia wiązki tylnej klapy
do Twojego autka (przy sprawnej instalacji elektrycznej) w zupełności wystarczy akumulator 45Ah, natomiast jeśli będziesz chciał założyć większy np. 55Ah to śmiało możesz to zrobić. Na temat zużywania prądu podczas garażowania auta już parę razy pisaliśmy na forum. Poszukaj troszkę
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
I czy jest coś co może gwałtownie zużywać prąd gdy samochodzik stoi w garażu( po 2 dniach bez przymrozków nie chce odpalić).
Sprawdź ile prądu pobiera autko w stanie spoczynku, bo jesli masz stary, mocno zużyty akumulator, to może sam się rozładowywać, ale jeśli autko bierze za dużo prądu w stanie spoczynku to nowy aku też Ci szybko padnie.
Sprawdzenie jest bardzo proste - bierzesz najprostrzy amperomierz prądu stałego (w tej chwili chińskie multimetry kosztują 20-40 zł) odpinasz klemę i wpinasz multimetr między klemę, a zacisk akumulatora (np. na power-tape'a), wyprowadzasz kabelki na zewnątrz i zamykasz auto, czekasz 30 sekund na uzbrojenie alarmu i ustabilizwanie się całości układu i patrzysz jaki prąd płynie w układzie - wtedy będziesz wiedział, czy autko bierze za dużo, czy tylko poprostu masz już bardzo zmęczony akumulator.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
To jaki prąd powinien płynąć jak się uzbroji alarm i auto jest zgaszone?
Dokładnie nie pamiętam - to z resztą zależy od typu alarmu, radia i innych dodatkowych urządzeń w aucie, ale to powinno być kilka, maksymalnie kilkanaście mA.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum