Rover 200 1.4 16V zero przeróbek koła 185/60 R14
Osiągi zbadane przez program GTI pod Symbiana na Nokii N70 podłączony do GPS Altina.
Na liczniku samochodu przyspieszenie wyszło ok 9,5 - 10s ale GPS pokazuje większe (być może bardziej wiarygodne).
Średnie osiągi ale za to pełne dane:
0-100 km/h: 11.8 s
0-400 m: 18.1 s
0-400 m: 125.5 km/h
0-10 km/h: 0.6 s
0-20 km/h: 1.3 s
0-30 km/h: 2.1 s
0-40 km/h: 3.0 s
0-50 km/h: 3.9 s
0-60 km/h: 5.1 s
0-70 km/h: 6.5 s
0-80 km/h: 7.9 s
0-90 km/h: 9.6 s
0-100 km/h: 11.8 s
0-110 km/h: 14.0 s
0-120 km/h: 16.6 s
0-130 km/h: 19.8 s
0-140 km/h: 24.5 s
0-150 km/h: 29.4 s
0-160 km/h: 35.5 s
0-100 m: 7.8 s
0-200 m: 11.8 s
0-300 m: 15.1 s
0-400 m: 18.1 s
0-500 m: 20.8 s
0-600 m: 23.5 s
0-700 m: 26.0 s
0-800 m: 28.4 s
0-900 m: 30.8 s
0-1000 m: 33.1 s
0-1100 m: 35.3 s
0-1200 m: 37.6 s
0-10 km/h: 0 m
0-20 km/h: 3 m
0-30 km/h: 8 m
0-40 km/h: 16 m
0-50 km/h: 28 m
0-60 km/h: 47 m
0-70 km/h: 71 m
0-80 km/h: 100 m
0-90 km/h: 142 m
0-100 km/h: 199 m
0-110 km/h: 265 m
0-120 km/h: 349 m
0-130 km/h: 463 m
0-140 km/h: 642 m
0-150 km/h: 840 m
0-160 km/h: 1108 m
0-100 m: 79.8 km/h
0-200 m: 100.1 km/h
0-300 m: 114.5 km/h
0-400 m: 125.5 km/h
0-500 m: 132.1 km/h
0-600 m: 137.6 km/h
0-700 m: 143.2 km/h
0-800 m: 148.6 km/h
0-900 m: 153.1 km/h
0-1000 m: 156.4 km/h
0-1100 m: 159.7 km/h
0-1200 m: 161.4 km/h
Peak: 161 km/h
0-60 mph: 11.0 s
0-1/4 mi: 18.1 s
0-1/4 mi: 125.7 km/h
0-1/4 mi: 78.1 mph
A najlepszy wynik jaki udało mi się osiągnąć:
0-100 km/h: 10.9 s
na 400m wychodziło ok 17,5 s, może troszkę lepiej
0-10 km/h: 0.4 s
0-20 km/h: 0.9 s
0-30 km/h: 1.5 s
0-40 km/h: 2.3 s
0-50 km/h: 3.3 s
0-60 km/h: 4.7 s
0-70 km/h: 5.9 s
0-80 km/h: 7.3 s
0-90 km/h: 8.8 s
0-100 km/h: 10.9 s
0-110 km/h: 13.0 s
0-100 m: 7.3 s
0-200 m: 11.2 s
0-300 m: 14.4 s
0-10 km/h: 0 m
0-20 km/h: 3 m
0-30 km/h: 6 m
0-40 km/h: 15 m
0-50 km/h: 27 m
0-60 km/h: 48 m
0-70 km/h: 71 m
0-80 km/h: 99 m
0-90 km/h: 136 m
0-100 km/h: 191 m
0-110 km/h: 256 m
0-100 m: 80.2 km/h
0-200 m: 101.5 km/h
0-300 m: 115.3 km/h
Peak: 115 km/h
0-60 mph: 10.1 s
_________________ Pozdrawiam Kozik
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 12, 2007 20:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Wto Lip 24, 2007 08:16
tak szczerze mówiąc te 103 KM w stosunku do innych samochodów o tej samej mocy szału nie robi...takie moje spostrzeżenie które zauwarzyłem ale za to wnętrze i i wygląd samochodu jest superrr:)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
tak szczerze mówiąc te 103 KM w stosunku do innych samochodów o tej samej mocy szału nie robi...
Tutaj bym polemizował. Podaję przykłady samochodów o podobnej lub większej mocy które szans żadnych nie mają z Roverkiem 200 103KM: Astra 1.6 106KM, Audi A4 1.6.
Audi A3 TDI, Audi A4 TDI, GOLF 4 1.6, GOLF 4 TDI.
http://www.youtube.com/watch?v=qrzFgSwjcmE
Jeśli bierzesz pod uwagę hondy to się nie dziw w porównaniu z Roverem to ścigawki.
kolin napisał/a:
ale za to wnętrze i i wygląd samochodu jest superrr:)
Wygląd ok. Ale jakość wykończenia wnętrza strasznie marna. Przekonałem się przy praniu tapicerki.
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Wto Lip 24, 2007 08:47
Czyli wychodzi na to ze część tych golfów,audi,oplów itp ma przereklamowane osiągi na papierku bo tylko pod tym celem patrzałem
Honda wiadomo silnik dobry chodz te niektóre jak NP civic coupe 1.5 101KM demon nie jest bo kolega ma i robilismy mu testy sprawnosciowe to 100km/h uzyskiwał 10,5
Chciałbym widzieć bitwe
Tigra 1.6 16v 106KM Vs Rover 1.4 16v 103 KM Si bo wczesniej dużo gimbusem smigałem (czyt Opel)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Z założenia Tigra to sportowy samochód i myślę że roverek mialby szanse z tigrą 1.4 16V a co do 1.6 to postawiłbym Roverka 200 1.6 16V
Jak porównywać to porównywać.
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Wto Lip 24, 2007 10:18
ale filmik po prostu piękny
o całkiem ładną długość objechał tamte
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Wto Lip 24, 2007 11:03
Kozik napisał/a:
kolin napisał/a:
Tigra 1.6 16v 106KM Vs Rover 1.4 16v 103 KM Si
Z założenia Tigra to sportowy samochód i myślę że roverek mialby szanse z tigrą 1.4 16V a co do 1.6 to postawiłbym Roverka 200 1.6 16V
Jak porównywać to porównywać.
U mnie na warsztacie stoi zajechane 1.4 16v które sam zajechałem...do końca bo juz kupując była lekko dojechana:)
A tak miedzy nami to jak dla mnie to nie jest samochód sportowy z moca 1.6 i 106 KM bo takie same motory kładli to Corsy i Astry a z tego co mi swita Tigra waży 990KG
Tutaj są osiągi 1.6
dane silnika X16XE
benzynowy, czterocylindrowy, pojemność skokowa: 1589 ccm
moc maksymalna: 106 KM (78 kW)
maksymalny moment obrotowy: 148 Nm
napęd na koła przednie
osiągi i zużycie paliwa
przyspieszenie 0-100 km/h: 9,8 s.
prędkość maksymalna: 203 km/h
zużycie paliwa
- cykl miejski: 9,0 l
- przy 90km/h: 5,1 l
- przy 120km/h: 6,6 l
- średnie: 6,9 l/100 km
masy i objętości
pojemność bagażnika: 215/425 l
masa własna: 990 kg
poj. zbiornika paliwa: 46 l
wymiary
długość/szerokość/wysokość: 3922/1604/1340 mm
rozstaw osi: 2443 mm
Sądze ze pojedynek byłby uczciwy:) i wart uwagi jesli nadarzyła by się okazja
Swoją drogą ten rover fajnie idzie na tym filmiku co podałeś:)
Chyba musze przepałowac mojego Rovera na każdym biegu do końca,bo jeszcze tego nie robiłem,pomijając fakt uzyskania max speeda ale to tylko na 5 biegu dostał baty:) w celu zobaczenia jak sie wóz zbiera,bo chyba za dużo doceniam czyjąś maszyne a nie swoje;) może przez to ze nie lubie pałowac swojego samochodu
Tutaj bym polemizował. Podaję przykłady samochodów o podobnej lub większej mocy które szans żadnych nie mają z Roverkiem 200 103KM: Astra 1.6 106KM, Audi A4 1.6.
Audi A3 TDI, Audi A4 TDI, GOLF 4 1.6, GOLF 4 TDI.
Nie zgadzam z powyższym stwierdzeniem.
Z ww. samochodów R214Si ma szansę znacząco objechać w sprincie Astrę, A4 oraz Golfa 1.6.
Sam ścigałem się z kolegą w Golfie 1.9 TDI 110KM i szliśmy równo do ok. 130-140kmh.
Z wersją 130KM nie miałbym szans.
W Twojej wypowiedzi zamieniłbym słowa "które szans żadnych nie mają z ROVERkiem 200 103KM" na "które ROVERek 200 103KM ma szansę objechać"
Kozik napisał/a:
myślę że roverek mialby szanse z tigrą 1.4 16V
Z tą Tigrą ROVERek 214Si wygrałby bez problemu.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Rozmawiałem z gościem co ma taką tigrę 1.4 16V i raczej nie chcę się z nim ścigać (wolę uznawać swojego Roverka za niezwyciężonego).
Tigra idzie bardzo podobnie jak Rover ale jest sporo lżejsza! Więc z Tigryskami się nie ścigam
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Wto Lip 24, 2007 13:06
segment Sport
typ nadwozia coupe
Silnik
wersja silnikowa Tigra 1.4 XE
poprzedni model
rodzaj silnika benzynowy
pojemność silnika (cm3) 1389
układ/ilość cylindrów R4
moc silnika (kW/KM) 66 / 90 przy 6000
max moment obrotowy (Nm) 125 przy 4000
stopień sprężania 10,5
wtrysk paliwa wielopunktowy
ilość zaworów na cylinder 4
turbo
Osiągi
prędkość maksymalna (km/h) 182
przyspieszenie (0-100km/h) 10,5
Zużycie paliwa (cykl - l./100km)
miejski 10,6
pozamiejski 5,6
mieszany 7,4
przy 90km/h
przy 120km/h
Masy i wymiary
masa własna (kg) 1000
długość (mm) 3922
szerokość (mm) 1604
wysokość (mm) 1340
rozstaw osi (mm) 2443
rozstaw kół - przód (mm) 1387
rozstaw kół - tył (mm) 1388
ogumienie 175/65 R 14
pojemność zbiornika paliwa (l.) 46
min przestrzeń bagażowa (l.) 215
max przestrzeń bagażowa (l.) 425
masa całkowita (kg) 1350
inne
min przestrzeń ładunkowa (m3)
max przestrzeń ładunkowa (m3)
Tu Wychodzi równa tona
Moim zdaniem trzeba na kresce stanąc i sie przekonać
Przy sciganiu jeszcze trzeba brac pod uwagę umiejętności kierowcy (np. szybkość zmiany biegów). Parametry auta jeden może mieć gorsze ale lepszego kierowcę i wtedy może wygrać
Przy sciganiu jeszcze trzeba brac pod uwagę umiejętności kierowcy (np. szybkość zmiany biegów). Parametry auta jeden może mieć gorsze ale lepszego kierowcę i wtedy może wygrać
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Sro Lip 25, 2007 10:59
Nie dawało mi to spokoju Tigra Vs Rover a,że jestem człowiekiem dociekliwym to wczoraj poszedłem do sąsiada i zagadałem czy puscimy sie po prostej ile fabryka dała,oczywiście zgodził się wiec każdy poszedł do swojego samochodu.Posmigalismy z 30 minut sobie tak po mieście zeby nie pałować zimnych silników,wszystko się elegancko nagrzało więc pojechaliśmy...
Opis zdarzeń oczywyscie oba silniki to 1,4 16 zaworowe jednostki:)
Start
1 Bieg odrazu widać przewage rovera gdzieś o pół maski
2 Bieg było widac odrazu ze tigra nie nadąża ganiać za rowerem bo z każdą zmianą biegów tigra odskakiwała do tyłu
Przy prędkości ponad 180km/h Oplel znikał w tylnym lusterku jak punkcik a rower smiało gnał do przodu
Przy okazji z pod swiateł zkilowałem Skode Octavie 1.6 i paru młodzików w niej
Jesli będę mieć okazje startowac z Tigrą 1.6 zrobie to...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Sro Lip 25, 2007 11:12
HaDeSsS napisał/a:
ja mam po miescie 9 litrow, a do 100km/h 7.5
małe spalanie masz dlatego, że nie możesz odkręcić go na pełne obroty
a co do 7.5 do setki to czy sprawdzałeś czy tylko podajesz wg. specyfikacji producenta?
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Tempest male spalanie zalezy od jazdy a co do przyspieszenie to jest 7.4 wg katalogu ja badalem to z kumplem stoperem... ale prawde pokaze tylko dobra hamownia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum