Moze ktos opisac gdzie i jak znalezc otwor sluzacy do blokowania kola zamachowego?
I gdzie ten otwor znalezc? Haynes radzi zablokowac srubokretem po wkreceniu kawalka metalu w dziure po srubie - ale do tego potrzeba 2 osob - jedna trzyma srubokret, druga odkreca kolo pasowe. Potrzebuje rozwiazanie lepsze - jakim zdaje sie byc wlozenie 6mm preta. Pytanie tylko gdzie i jak.
Kazda informacja cenna,
Pozdrawiam,
_________________ Marcin
R25 1.4 Impression 2 ('02r)
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 05, 2007 19:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zdaje się że nie ma takiego otworu Są 2 sposoby na zablokowanie wału - ten z kawałkiem płaskownika przykręconym do otworu po śrubie opisywany w Haynesie i drugi - podawany przez Rave - zalecający wymontowanie rozrusznika i wstawienie w jego miejsce blokady. W obu przypadkach blokuje się wieniec, konstruktor nie przewidział więc chyba innej metody.
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
Zdaje się że nie ma takiego otworu Są 2 sposoby na zablokowanie wału - ten z kawałkiem płaskownika przykręconym do otworu po śrubie opisywany w Haynesie i drugi - podawany przez Rave - zalecający wymontowanie rozrusznika i wstawienie w jego miejsce blokady. W obu przypadkach blokuje się wieniec, konstruktor nie przewidział więc chyba innej metody.
W tym watku jest mowa o tym otworze. Poza tym jesli popatrzysz na zdemontowane kolo zmachowe to ma ono mniej wiecej w polowie promienia otwory rozmieszczone co pewien odstep. Kwestia gdzie jest dziura w obudowie coby wetknac tam te 6mm wiertlo..
Pozd,
_________________ Marcin
R25 1.4 Impression 2 ('02r)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum