Forum Klubu ROVERki.pl :: [R820] Zbiornik wyrównawczy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R820] Zbiornik wyrównawczy
Autor Wiadomość
marcus 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 97
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Czw Wrz 13, 2007 20:22   [R820] Zbiornik wyrównawczy
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Czy zbiornik wyrownawczy do R 820 Ti wystepuje także w innych modelach jeśli tak proszę o info. Z góry dziekuję.
_________________
2.0 16V 200 KM Turbo
Pozdrawiam Marek
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 04, 2011 22:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Wrz 13, 2007 20:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Wrz 16, 2007 16:02   

To zależy jak wygląda wstaw foto - być może jest taki sam jak u mnie i w silnikach diesla
 
 
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1078



Wysłany: Nie Wrz 16, 2007 22:21   Re: [r820 Ti 95r] zbiornik wyrownawczy

marcus napisał/a:
Czy zbiornik wyrownawczy do R 820 Ti wystepuje także w innych modelach jeśli tak proszę o info. Z góry dziekuję.


nie wiem, ale np to jest zbiorniczek od R 827:
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Wrz 17, 2007 09:02   

blue827 napisał/a:
nie wiem, ale np to jest zbiorniczek od R 827:


I zapewne o to chodzi koledze :
http://www.roverki.pl/mod...6&orderby=dateD

Na zdjęci w galerii wyraźnie widać że zbiornik wyrównawczy jat dokładnie taki jak przedatawił na zdjęciu kolega blue827
 
 
marcus 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 97
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Pon Wrz 17, 2007 13:29   

I to właśnie jest to
Tyle że nie moge go zdobyć.
Narazie zastosoywałem zastępstwo i działa, ale wolalbym miec oryginal. A może macie taki o jeden zadużo :mrgreen:
Dzięki
_________________
2.0 16V 200 KM Turbo
Pozdrawiam Marek
 
 
 
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1078



Wysłany: Pon Wrz 17, 2007 22:44   

a mógłbyś napisać dlaczego wogóle potrzebujesz taki zbiornik? czy np ci pękł? na moim też widać mikropęknięcia w środku. Nawet poziom płynu utrzymuje trochę poniżej minimum specjalnie aby trochę mniejsze ciśnienie było w układzie. Z tego co czytałem to zbiorniki w tych modelach pękają więc kupno drugiego używanego nie da nam gwarancji spokoju. Najlepiej by było znaleść jakiś pasujący w to miejsce zbiornik od jakiegoś innego popularnego (=tanie części) samochodu i kupić nowy.
 
 
marcus 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 97
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Sro Wrz 19, 2007 06:38   

Urwała się dolna końcówka. zresztą była jeszcze szczelina na górze zbiornika, ale tę zakleiłem epoksydem z matą szklaną i to trzyma, ale tę koncówkę to raczej trudno naprawić . Tobie też radziłbym zakleić to w ten sposób tak profilaktycznie róznie to bywa w czasie jazdy. Ja zastosowałem zbiorniczek od poloneza atu ,bo końcówki są bardzo podobne srednicą do moich i pasuje. Narazie zdaje to egzamin. Ale co oryginał i nowe to nowe.
Dzięki
_________________
2.0 16V 200 KM Turbo
Pozdrawiam Marek
 
 
 
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1078



Wysłany: Sro Wrz 19, 2007 08:46   

Moje 'pęknięcia' są raczej powierzchowymi pęknięciami, tak jakby zaczynało pękać, a niektóre są w środku:



profilaktycznie kupiłem nowy korek, i termostat , natomiast nowego zbiorniczka to chyba nie można kupić. Z tego co czytałem to w poprzednim modelu Mk1 były lepsze , i miały czujnik poziomu płynu.
 
 
Konix 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Pon Wrz 01, 2008 19:58   

Odkopuję temat, bo też mi lekko popękał, jeździć idzie, ale jak się nagrzeje to sobie powolutku cieknie. Użwanego nie chcę, bo ze zbiornikami wyrównawczymi w 800 jest jak z uszczelkami w seri "K" ;) (jak ktoś naprawdę chce nowy orginalny, to 1 firma dorabia na zamówienie za jedyne 176Ł :roll: ). Sprowadzę z poloneza, chyba, że znacie lepszy zamiennik ?
 
 
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1078



Wysłany: Sob Wrz 20, 2008 09:16   

Konix napisał/a:
Odkopuję temat, bo też mi lekko popękał, jeździć idzie, ale jak się nagrzeje to sobie powolutku cieknie. Użwanego nie chcę, bo ze zbiornikami wyrównawczymi w 800 jest jak z uszczelkami w seri "K" ;) (jak ktoś naprawdę chce nowy orginalny, to 1 firma dorabia na zamówienie za jedyne 176Ł :roll: ). Sprowadzę z poloneza, chyba, że znacie lepszy zamiennik ?


Od poloneza by nawet mógł pasować jak się patrzy z góry, no i kroćce chyba te same, ale może być zaduży na wysokość, natomiast nie próbowałem tylko tak wnioskuje ze zdjęć. Natomiast mój zaczął już przepuszczać na tych mikropęknięciach, tak że leci para i spada ciśnienie w układzie i płyn się gotuje. Ale narazie zakleiłem poxipolem (przezroczystym) i trzyma się , temperatura już nie rośnie. Miejsce klejenia najlepiej przeszlifować papierem ściernym żeby lepiej się trzymało.
 
 
marcus 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 97
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Nie Wrz 21, 2008 14:31   

narazie mam tak, zbiornik od poloneza, zdaje egzamin w 100 %
_________________
2.0 16V 200 KM Turbo
Pozdrawiam Marek
 
 
 
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1078



Wysłany: Nie Wrz 21, 2008 20:46   

marcus napisał/a:
narazie mam tak, zbiornik od poloneza, zdaje egzamin w 100 %


czy właśnie taki pasuje??


edit: o dopiero teraz zobaczyłem tą fotkę, wygląda super.
Wydaje się być idealny, kroće skierowane do przodu, a średnice też pasują do węzyków?

z tego co ja mierzyłem to by na wysokość nie wszedł w miejsce fabrycznego, ale jak widać w rzeczywistości wchodzi. Ostatnio udało mi się znaleść oryginalny zbiornik na ebayu angielskim, niestety kosztowna sprawa, ale i tak sprzedawca jakoś się do mnie nie odzywa , nie wiem czy wogóle do mnie wyśle, ale w razie co zapodam info.
Narazie poxipol się trzyma.
 
 
marcus 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 97
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Pon Wrz 22, 2008 09:02   

Właśnie taki jest dobry. Tylko musisz zrobić jakiś uchwyt do niego.
_________________
2.0 16V 200 KM Turbo
Pozdrawiam Marek
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pią Paź 03, 2008 20:35   

no prosze, a Senn do tej pory zastanawia sie co zrobic ze swoim, kleic czy wymienic na uzywany :-)
u niego jest przeciek w gornej czesci , najpierw sprobowalbym to pokleic, np. poxipolem
oczywiscie po uprzednim wyczyszczeniu, zmatowniu papierem sciernym, ponownym oczyszczeniu i odtluszczeniu
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Pią Paź 03, 2008 20:44   

No wlasnie mi mowil Mariusz z Babic ze on kiedys kolesiowi zamontowal z poloneza ale ten z poldorovera.
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
Konix 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Pią Paź 03, 2008 20:50   

A jest między nimi jakaś różnica ?
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Pią Paź 03, 2008 21:04   

no tak - ten z poldorovera jest identyczny z tymi w R214 (kanciak na pewno, a nie wiem jakie sa w okraglakach)

[ Dodano: Pią Paź 03, 2008 22:04 ]
Aha, a te zbiorniczki od polonezow z polskimi silnikami tez lubia pekac :)
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
Konix 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Pią Paź 03, 2008 21:05   

Ale te z 214 są malutkie...
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Pią Paź 03, 2008 21:08   

No na pewno mniejsze od tych normalnych, bardziej plaskie, ale jakie to ma znaczenie to nie mam pojecia i czy wogole ma :???: W sumie zbiorniczek to nie chlodnica wiec pojemnosc nie powinna byc az tak istotna i zawsze mnie zastanawialo po kiego grzyba oni w R800 zrobili takie wiadro :)
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
Konix 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Pią Paź 03, 2008 21:12   

Na forum 800 angielskim był temat o wsadzeniu zbiorniczka z 214 do 820 i przy zjeździe z góry się woda w chłodnicy gotowała. 800 są o połowę cięższe od 200, może dlatego potrzebne jest wiadro :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820] Zbiorniczek wyrównawczy
Yog-Sothoth Rover serii 800 3 Pią Sty 15, 2010 19:38
Konix
Brak nowych postów [R827] Zbiorniczek wyrównawczy od Poloneza
saib_78 Rover serii 800 2 Sro Paź 28, 2009 21:08
blue827
Brak nowych postów [825 sd]. zbiornik plynu chlodniczego
maniekott Rover serii 800 12 Pon Wrz 23, 2013 19:07
soviet100
Brak nowych postów [R825] zbiornik paliwa
Przemol Rover serii 800 3 Czw Mar 15, 2012 20:43
soviet100
Brak nowych postów [R827] Zbiornik do płynu spryskiwaczy
EnekaOne Rover serii 800 3 Wto Paź 09, 2007 19:57
thef



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink