Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Instalacja Magnetyzerów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Instalacja Magnetyzerów
Autor Wiadomość
roadking 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 154
Skąd: Wrocław



Wysłany: Wto Sie 07, 2007 12:57   [R75] Instalacja Magnetyzerów
Typ: v6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Ostatnio założyłem magnetyzery u siebie w R75 - ponieważ identyfikacja przewodu paliwowego nie jest wcale trywialna zamieszczam dla ułatwienia kilka fotek.
Na czerwono zaznaczyłem oś przepływu paliwa lub powietrza.
Na zielono miejsce posadowienia magnetyzerów - uwaga, magnetyzery montujemy na rurkach obojętnych magnetycznie czyli wężach gumowych lub aluminiowych, na stalowych rurkach nie należy wieszać magnetyzerów - dlatego u mnie sa one tak daleko zamontowane bo bliżej wtryskiwaczy jest wszystko metalowe.
_________________
Szymon Ludowicz
www.ROADKING.pl
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lis 21, 2010 13:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 07, 2007 12:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Wto Sie 07, 2007 20:00   

roadking napisał/a:
Ostatnio założyłem magnetyzery u siebie w R75


W jakim celu????
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Sie 16, 2007 14:04   

roadking napisał/a:
Ostatnio założyłem magnetyzery u siebie w R75

Jakaś różnica jest?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Sie 16, 2007 14:22   

No własnie też jestem ciekawy.....
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Nill0 



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2
Skąd: Irlandia



Wysłany: Nie Wrz 09, 2007 09:21   

Jestem swiezo co po zamontowaniu magnetyzerow w moim aucie i chcialem sie zapytac czy jestes w 100% pewien, ze jest to odpowiedni przewod paliwowy?
Ten, ktory ty wybrales dochodzi tylko do trzech pierwszych garow (przynajmniej tak to wyglada po sciagnieciu tej plastikowej maskownicy na silniku) i wydaje mi sie, ze jest to ssanie. Magnetyzery podlaczylem do tego drugiego przewodu, znika on w obudowie, do ktorej jest podlaczona jakas sonda(chyba do mieszanki paliwo - powietrze), ale jak juz pisalem to nie jestem do konca pewien.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10932
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Wrz 09, 2007 09:27   

kliknij na tamten obrazek to będziesz widział lepiej, bo tak to wyświetla tylko miniaturki i dość mocno zamazuje ;)
a ten czujnik to chyba nie ma nic do paliwa ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Nie Wrz 09, 2007 09:55   

Jestem bardzo ciekawy wyników.

Oraz tego co sie stanie z silnikiem jak je ściągniesz.

Co cie przekonało do montażu w/w ustrojstwa??
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
Nill0 



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2
Skąd: Irlandia



Wysłany: Nie Wrz 09, 2007 22:06   

Mam pierwsze wyniki po przejechaniu okolo 500-600 km(magnetyzer zamontowalem w poniedzialek), jest to moj co tygniowy przebieg. Zawsze tankuje do pelna, dzieki temu znam swoje srednie spalanie, ktore z reguly wynosilo 9,3l (nie naleze do ludzi, ktorzy jezdza przepisowo, z reguly wyprzedzam wszystkich w koncu 2.5 v6, zdazalo sie wiecej nawet kolo 11, ale wtedy bardzo przesadzalem, wiekszosc z tych kilometrow to trasy), moje srednie spalanie w tym tygodniu wynosi 9l no i silnik ma troche inne brzmienie, pracuje troszke lepiej i bardziej rownomiernie takie mam odczucie.
Oczywiscie nie podniecam sie od razu po pierwszym tygodniu, bo czasami tez miewalem takie spalanie, ale zobaczymy jak to bedzie za kilka tygodni.

Do zamontowania magnetyzerow przekonalem sie po przeczytaniu kilkunastu artykulow, testow, w przeciagu kilku lat. W zadnym z tych artykulow i testow nie wyczytalem zadnych efektow ubocznych, kilka osob pisalo, ze nie osiagneli oni rewelacyjnych obnizen w spalaniu, ale w wiekszosci przypadkow silnik pracowal bardziej rownomiernie. Doszedlem do wniosku, ze jak to nic nie szkodzi dla silnika, a nawet moze pomoc, to czemu nie sprobowac, w koncu 50zl to nie jest jakis wielki pieniadz
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Pon Wrz 10, 2007 06:34   

2,5 l V6 - i spalanie w trasie 9,3 - 11 / 100km ( i jak piszesz nie jesteś żółwiem)

Rewelacyjne osiągi :lol: :lol: :lol:
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
HdM 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 96
Skąd: polska



Wysłany: Pon Wrz 10, 2007 09:18   

nie wiem czy miedzy 2.5 a 2.0 jest taka roznica w spalaniu, ale moj w trasie pali wedlug komputera - 8.3 srednio, a wg stacji benzynowej 8.5 (i tez zolwiem nie jestem), a w trybie mieszanym na krotszych odcinkach srednio wychodzi 9.5 do 10.8

rozumiem, ze z magnetyzerami palilby mi okolo 7 litrow?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
kuba81 



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 9
Skąd: dublin



Wysłany: Wto Wrz 11, 2007 17:09   

szczerze nie moge sie doczekac dalszych doniesien dotyczacych magnetyzerow w waszych autach. NILL0 nie ma sie czego obawiac skutkow ubocznych dotyczacych ujemnego wplywu magnetyzerow na silnik ale moga byc skutki uboczne w postaci ... i teraz uwaga - ZWIEKSZONEGO zuzycia paliwa! nie wiem czy moge na forum podawac nazwe firmy ktora to oferuje wiec bede uzywal zwrotu "pewna firma". otorz ta "pewna firma" na swojej stronie podaje ze magnetyzery innych firm moga po krotkim czasie zmiejszania zuzycia powodowac jego zwiekszenie w stosunku do wartosci wyjsciowej. mozna by odrazu pewnie powiedziec, ze oczywiscie straja sie przekonac ludzi, ze ich produkt jest dobry a innych firm sa zle i szkodliwe. jest jednak jedno, a wlasciwie dwa, "ale". otorz firma ta oferowala nagrode za udowodnienie - poprzez stosowanie we wlasnym aucie podczas jazdy lub na hamowni ze jej magnetyzery nie dzialaja... nikt nie byl wstanie udowodnic ze niedzialaja... druga sprawa-firma dziala od jakiegos czasu i gwarantuje zmniejszenie zuzycia paliwa o minimum 13% (dokladnie nie pamietam ale cos kolo tego).
sam magnetyzera jeszcze nie mam ale pewnie bede zakladal bo wkrotce pewnie przyjdzie mi jezdzic 300km dziennie i bede szukal wszelkich metod redukcji zuzycia paliwa...
 
 
roadking 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 154
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Wrz 13, 2007 12:45   

A więc ustosunkowuję się do powyższych pytań:

1. Ten przewód paliwowy jest ok, sugestia że wchodzi on w szyne na 3 wtryski tylko świadczy że kolega dokładnie sie nie przyglądał ani nie czytał RAVE. Na końcu szyny wtryskiwaczy jest metalowy łacznik z druga szyną.

2. ten przewód co odchodzi od tej sondy na kolektorze ssącym za przepustnica to podobno jest powrót zasilania (choć mi się wydaje to dziwne) ale na pewno nie jest to zasilanie paliwowe. Tak myśle że to może przepływomierz ?? ?

3. Ja nie zauważyłem specjalnego spadku zużycia paliwa (w mieście łyka ok. 14l ale ja sporo w korkach stoję i bujam się po samym centrum więc proste odcinki to max 100-200metrów, na trasie 8,3 przy spokojnej jeździe i 9.5 przy predkości rzedu 130-150km/h,

Jednak mam wrażenie że silnik bardziej mieko pracuje (ma taki bardziej aksamitny gang :-)) - to taki troche objaw jak by paliwo miało o kilka oktanów więcej i spalało się mniej stukowo.
_________________
Szymon Ludowicz
www.ROADKING.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Instalacja HHO w CDT
Spider1801 Rover serii 75, MG ZT 1 Sro Cze 13, 2012 21:59
kris-tofer
Brak nowych postów [R75] Instalacja HHO
Piotrasek Rover serii 75, MG ZT 1 Sob Mar 24, 2012 09:52
kmisiowy
Brak nowych postów [R75] Instalacja lpg
eluniaj Rover serii 75, MG ZT 21 Wto Sty 03, 2012 19:17
kranik01
Brak nowych postów [R75] Instalacja LPG
zimek-1985 Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Lip 27, 2018 15:50
cyborg
Brak nowych postów [R75/ZT] Instalacja tempomatu od 0.
j0zek Rover serii 75, MG ZT 65 Czw Lut 04, 2016 11:51
j0zek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink