obudowa jest na zatrzaskach. musisz ją delikatnie czymś podważać najlepiej z dołu żeby ewentualnych zadrapań nie było później widać. a szkło lusterka jest też na wcisk i na upartego to bez zdejmowania obudowy idzie wyjąć ale musisz to delikatnie robić żeby nie pękło.
Mam pytanie, czy ktoś z użytkowników próbował rozebrać zewnętrzne lusterko w swoim aucie.
Mam odpowiedź: ja próbowałem .
Jak rozebrać lusterko:
1. wyjąć szkiełko (skierować na max. do góry i małym śrubokręcikiem rozpiąć zatrzaski od dołu, potem to samo od góry - świecąc latarką zobaczysz dokładnie o co chodzi)
2. po wyjęciu szkiełka Twoim oczom ukażą się dwa zatrzaski trzymające osłonę lusterka. Zatrzaski trzeba ścisnąć i obudowa wyskoczy.
Pytanie tylko po co rozbierać lusterko? Jeśli nie grzeje, to na 99,9 % spalił się przewód w złączu lusterka umieszczonym za głośnikiem wysokotonowym.
Trzeba więc zdjąć tapicerkę drzwi, naprawić przepalony przewód odpowiedzialny za ogrzewanie i założyć tapicerkę. Wcześniej - aby uniknąć ponownego przepalenia - można zdjąć lusterko (odkręcając 2 śruby i 1 nakrętkę za głośnikiem wysokotonowym), wysuszyć gumę, która powinna pełnić funkcję izolacji, posmarować miejsce połączenia gumy z drzwiami silikonem bezbarwnym i dopiero przykręcić lusterko.
Niestety fabryczna izolacja w postaci gumy nie spełnia swojej roli i przepuszcza wodę na niefortunnie umieszczone (wewnątrz tejże gumy) złącze elektryczne lusterka.
Tyle ode mnie,
powodzenia!
_________________ Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum