Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.7 Rok produkcji: 1994
mam taki problem , wlasciwie od samego poczatku jak posiadam to autko, że nie pali sie przednie lewe swiatlo pozycyjne oraz tylne lewe swiatlo .
Zarówki są dobre, więc wydawało się by że to tylko bezpiecznik, ale sprawdzałem wszystkie i są dobre, a dokładnie to za te lewe swiatla + oswietlenie tablicy odpowiada bezpiecznik nr 15 w głównej skrzynce pod panelem pod kierownicą:
no i oswietlenie tablicy sie pali, wyciągam bezpiecznik, oswietlenie tablicy gasnie, wkładam bezpiecznik, oswietlenie tablicy się zapala. A światła lewe nigdy się nie palą, Natomiast prawe działają.
Ktoś może mieć jakiś pomysł? może już to ktoś przerabiał?
jeszcze mam taki trop że wg workshop manuala pod kierownicą powinna być dodatkowa mała skrzyneczka z 6 bezpiecznikami, tylko że ja jej nie mam, tutaj schemat:
czy ktoś z użytkowników 800-tki mógłby sprawdzić u siebie czy ma taką skrzynkę? bo tam też jest bezpiecznik odpowiedzialny za 'sidelights' , ale chyba za wszystkie a nie za tylko lewą stronę.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 02, 2011 00:30, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 08, 2007 19:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W razie czego sprawdź jeszcze bezpieczniki oznaczone książką bo ja tak szukalem jak nie miałem kierunków i okazało się ze winny był właśnie bepiecznik oznaczony książką pomimo, że inne miały oznaczenie, ze są odpowiedzialne za kierunki.
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Wto Paź 09, 2007 12:32
pomylilo mi się , chodziło mi o 'user manual' czyli książka, właśnie w niej sprawdzałem oznaczenia. w sumie mam trzy skrzynki z bezpiecznikami: w komorze silnika, pod kierownicą, i w bagażniku.
A nie mam tej czwartej skrzynki z drugiego schematu który zamieściłem.
----------------------------
09 December A.D.2007.
wstyd się przyznać, ale tylna lewa pozycja się nie paliła bo żarówka była popsuta, qrde nomalnie ten maly drucik w srodku był wporządku, myslalem ze żarówka dobra, a jednak nie przewodziła. ciekawostka, to że te żarówki są 10W, dziwne bo myslałem że w europie jest dozwolone 5W.
Przednia pozycja, to samo. żarówka W5W przepalona, ale poprostu wcześniej nie wiedziałem że ona tam jest myślałem że to H4 się trochę żaży jako pozycja za sprawą dim-dip resistor który u mnie jest.
Ale jednak ten dim-dip resistor też był popsuty, po zreperowaniu go (kabelek był przerdzewiały) okazało się że to tak działa, że jak przy zgaszonym silniku włącze tylko pozycyjne lampy, to się palą pozycyjne.
A jak włączę zapłon (lub odpale silnik) to automatycznie mijania H4 zaczynają się żażyć z 1/6 mocy, to taki patent na wypadek jakby ktoś włączył tylko pozycje i zaczął jechać, żeby automatycznie się żażyły mijania. Oczywiście gdy się włączy mijania to wtedy dim-dip się wyłącza i H4 świecą się już pełną mocą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum