Witam ! We środę zabieram sie za wymianę uszczelniaczy miedzy skrzynią a silnikiem. Jest mokro, zwłaszcza że wymieniłem olej(na 10w40) a nie wiem jaki był wczesniej. Zresztą przed wymianą też troche podciekało.
Ile jest tych uszczelniaczy tak naprawdę? Czy jest to jakiś komplet?
Jakie brać najlepiej-wiadomo że jest pewnie duzo zamienników, ale chciałbym porządnie to zrobić.
I co mógłbym jescze zrobić przy okazji? Auto ma lekki wyciek miedzy skrzynią a silnikiem, więc rozbórka będzie duża-może po drodze można coś jeszcze zdjagnozować i ostatecznie wymienić?
A i olej ma przejechane 100 km. zatem wleje ten sam.
Pozdro.
_________________ "Real is good, interesting is better"
Stanley Kubrick
SPAMU¦
Wysłany: Nie Wrz 30, 2007 11:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
masz uszczelniacz na wale korbowym i uszczelniacz na wałku sprzęglowym skrzyni. Warto obejrzeć sprzęgło przy okazji i w razie czego wymienić lub zregenerować. O uszczelniacz zapytaj na www.tomateam.pl. Wydaje mi się, że jest nietypowy i niestety niezbyt tani
masz uszczelniacz na wale korbowym i uszczelniacz na wałku sprzęglowym skrzyni. Warto obejrzeć sprzęgło przy okazji i w razie czego wymienić lub zregenerować. O uszczelniacz zapytaj na www.tomateam.pl. Wydaje mi się, że jest nietypowy i niestety niezbyt tani
eee, coś się dobierze z tego (i w rozsądnej cenie jak na kawałek... gumki):
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum