Wysłany: Nie Wrz 30, 2007 19:41 [R420] Immobiliser-konieczna wymiana?
Typ: D Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
W moim Roverku 420D jest immobiliser chyba dokładany. Przeglądając forum przeczytałem,że wszyscy mają immobilser w kluczyku. Ja posiadam pilota LUCAS 3TXA oraz klipa,którego muszę przed uruchomieniem silnika włożyc w szczelinę czytnika zamontowanego po lewej stronie kierownicy. Czy może to byc rozwiązanie oryginalne? Problem polega na tym,że ostatnio ułamał się jeden z trzech stykow czytnika i nie moge dezaktywowac immobilisera.Jestem elektronikiem i zastanawiam sie czy " rzucic" się na wymianę tego przestarzałego rozwiazania...? czy w ogóle jestem w stanie bez specjalistycznych przyrządów-dokonac obejścia lub wymiany?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Gru 29, 2010 22:02, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Wrz 30, 2007 19:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
na pewno nie jest to fabryczne rozwiązanie, w Twoim przypadku (3TXA) dezaktywowanie immo fabrycznie odbywa się przez wciśnięcie gładkiego przycisku.
Musisz zatem poszukać tej centralki i sprawdzić co tam jest, możesz ja wymienić, lub sam układ aktywujący zastąpić np przyciskiem, lub czujnikiem zbliżeniowym, a kostkę włączającą włożyć w pilota (zmieści się
Tylko musisz sprawdzić , czy włącznik jest NO, czy NZ, czy jakoś inaczej jest wysyłany sygnał do wyłączenia centralki.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum