Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Pon Paź 15, 2007 11:19 [214 Si 1.4 16v 98 R] a części Civic
Witajćie
Znalazłem taki komplecik w dość nie dużych pieniądzach i jestem gotów to nabyć,ale jest problem nie wiem czy to będzie pasować,ponodź dużo części pasuje z Civica i dlatego to pytanie
ie takiej odpowiedzi się spodziewałem...ale zapytam gdzie indziej
ale co tu więcej mówić, to tak jakbyś chciał kupić jakis tam zestaw od opla do silnika toyoty, tyle mają ze sobą wspólnego. Akurat seria K raczej nijak ma się do Hond, zresztą generalnie rover 200 nie ma raczej za bardzo koneksji rodzinnych z hondami, w przeciwieństwie do 400 i innych
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Wto Paź 16, 2007 15:39
Dziekan napisał/a:
ale co tu więcej mówić, to tak jakbyś chciał kupić jakis tam zestaw od opla do silnika toyoty, tyle mają ze sobą wspólnego
phi...
Dziekan napisał/a:
seria K raczej nijak ma się do Hond, zresztą generalnie rover 200 nie ma raczej za bardzo koneksji rodzinnych z hondami, w
kolego przypatrz sie uważnie,dziś patrzałem nie pasuje tylko kolektor,dwururwka pasuje i ta strumiennica,czyli jednak ma coś więcej niż opel do toyoty...
Marrkus napisał/a:
Niestety musisz się z tym pogodzić. To jest fakt - nie będzie pasować to ci gwarantuję.
patrzałem przymierzałem kolektor Rovera trzyma sie na 5 śrubach a Hondy na 9 wsómie...reszta patrząc by pasowała tylko kolektor jest w dechę...
No cóż,zależało mi na tym bo cena atrakcyjna jak za taki zestawik...sam kolektor do rovera 2 tys zł z montażem itp bo dzwoniłem...raczej nie opłacalne...
Dzieki chłopaki za wypowiedzi;]
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
kolego przypatrz sie uważnie,dziś patrzałem nie pasuje tylko kolektor,dwururwka pasuje i ta strumiennica,czyli jednak ma coś więcej niż opel do toyoty...
Ma tyle samo
To, że pasuje to nie wynika ze związków silników D16Y5(HX)/D16Y7(CX, DX, LX)/D16Y8(EX) z serią K. Te silniki są zupełnie inne. Pasuje przypadkiem (choć strumienica i tłumik końcowy to wszędzie wejdzie, kwestia cięcia rur; podobnie dwururką, którą montuje się do 4-2-1, a z drugiej strony rzeźba).
A tak poza tym, to po co ten kolektor, skoro w Twoim silniku jest właśnie 4-2-1?
P.S. "patrzeć", a nie "patrzać" (wiem, czepiam się)
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Paź 16, 2007 22:16
Witaj nie wiem czy jest sens kombinować z tymi częściami.
Na allegro znajdziesz kolektor za 150 - 250 pln
Nie wiem czy wiesz ale odpowiednie zaprojektowanie kolektora powoduje poprawę osiągów (choćby minimalną) ale źle dobrany może stać się przyczyną zamulenia silnika. Radził bym ci pozostać przy seryjnym wydechu - jest to najlepszy balans między ceną a osiągami i w dodatku tak zaprojektowany by wszystko grało. Gwarantuję że nawet kompletny wydech pospawany przez jakiegoś fachowca choćby nie wiem jak ładnie wyglądał ale nie bedzie dopasowany do charakterystyki silnika nie będzie się umywał do zaprojektowanego przez tęgie głowy w firmie motoryzacyjnej, odpowiednio przebadany i z homologowany.
A jeśli ci nie szkoda kasy to proponuję znaleźć u siebie w okolicy zakład zajmujący się tłumikami. Jeśli trafisz na dobrych fachowców to są oni w stanie zdziałać cuda.
Mój brat miał kiedyś hondę integre pierwszej generacji. Gdy zaczynał mu się sypać wydech pojechał do takiego zakładu i oni na podstawie wydechu fabrycznego pospawali mu kompletny wydech. trochę to kosztowało ale wszystko zostało wykonane z stali nierdzewnej, dźwięk odpowiedni (bardzo cichy) mocy co prawda nie zyskał ale i nie stracił i to jest najważniesze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum