Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Sob Paź 06, 2007 19:05 [R220 SDI '97]- dosc duże spalanie
witam mój roverek gdzies sporo pali na ok 8l/100 chyba troszke za dużo i drugi problem to niekedy bywa ze zapala sie kontrolka(ta z silnikiem czy czymś podobnym) i uto znaczenie zwalnia tak jakby zostało odcięte paliwo po kilku sek normuje sie i znów wszsytko jest ok.
Czego to moze być przyczyna moze wiecie?
za odp z góry dzieki i pozdro
Ostatnio zmieniony przez kadzaf Nie Paź 07, 2007 09:41, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Paź 06, 2007 19:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
--------------------------------------------------
dopisek od moderatora:
kadzaf jeśli chcesz, by temat nadal funkcjonował i nadal chcesz uzyskiwać
odpowiedzi na swoje pytanie to popraw proszę nazwę tematu na
obowiązującą na naszym forum (użyj funkcji <edytuj> w pierwszym poście) ...
a wystarczyło przeczytać TO
ponadto uzupełnij swój profil, bo tu większość z nas mieszka w Polsce, a Ty (jako jeden z nielicznych) wstydzisz się chyba wpisać dokładniej miejsce zamieszkania
--------------------------------------------------
odpowiedzi na swoje pytania znajdziesz w technicznym FAQ na naszej stronie głównej
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Paź 08, 2007 18:34
kadzaf napisał/a:
niekedy bywa ze zapala sie kontrolka(ta z silnikiem czy czymś podobnym) i uto znaczenie zwalnia tak jakby zostało odcięte paliwo po kilku sek normuje sie i znów wszsytko jest ok.
Czego to moze być przyczyna moze wiecie?
Prawdopodobna przyczyna - uszkodzenie wiązki przewodów elektrycznych pompy wtryskowej. Trzeba rozizolować całą wiązkę idącą od wtyczek po lewej stronie silnika (patrząc od przodu) po obudowie rozrządu aż do pompy wtryskowej i szukać podejrzanych miejsc. Co trzeba, to polutować i zaizolować, a dla świętego spokoju spryskać wszystkie kostki sprayem do styków. Proponuję szukanie usterki rozpocząć od wtyczek i przewodów przy pompie wtryskowej. Na początek może jednak zrób odczyt błędów z komputera - opis procedury i tabela błędów jest na stronie klubowej w dziale "Porady nt eksploatacji".
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Wto Paź 09, 2007 17:58
no racja Brt ,myslałem ze to coś bardziej skoplokowanego
po odkreceniu weża (tego od turba) co idzie pod kolektor ssący lekko wąż był mokry w oleju i koletor również czy to jest jakis objaw zużycia czegoś (np.turbinki?)
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Wto Paź 09, 2007 18:15
a mam pytanko jeszcze jedno,mianowicie czy po odłaczeniu akumulatora moze coś sie zresetować? (cos w elektronice?),bo po wymianie własnie zaczął mi zużywać ok 8l/100km przy spokojnej jezdzie ok 100km/h
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Sro Paź 10, 2007 11:59
kurde zaczyna mnie to wkurzać dziś przejechałem niecałe 50km i spalił mi prawie 4litry i nie wiem co to robić (czy pompa gdzie zużyta czy co ,nie mam pojęcia w danych pisze ze max zuzycie to ok 6l a mi 8l ,a przecież nie pałuje go)
To ciekaw jestem ile by spalił jakbym miał ciezką stope(pewno w 10l/100km by sie nie zmieścił)
a jeszcze chciałem was zapytac o jedna rzecz,jadąc zapaliła sie jakaś kontrolka(czerwona a nie zwracałem zbytniej uwagi ,co ona przedstawia) i auto zaczelo zwalniać(tak, jakby paliwo nie dochodziło) po ok 10sek sie wyłączyła i auto znów ciągło.
Czego to moze być przyczyna?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum