Witam, chciałbym przedstawić mojego świeżo zakupionego roverka 75.
Jest to model z listopada 99` wyposażony w:
-komputer
-klimatronic
-parktronic
-podgrzewane fotele
-abs
-radio ze zmieniarką na 6 płyt
-lusterko fotochrom.
-4 poduszki
+pełna elektryka , ale to pewnie każde miały
Auto nie było nigdzie uderzone, nie posiada też rdzy, wszystko w nim działa jak należy.
Szkoda że nie ma w standardzie tylnej rolety ale i tak jest nieźle. Poniżej przedstawiam zdjęcia mojego nabytku:
Ostatnio zmieniony przez Kamil79 Czw Lip 24, 2008 21:22, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Paź 13, 2007 22:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam, jak wracałem nim z Drezna na mazury to przy spokojnej jeździe 100-130 pokazywał średnio 6,6 litra na 100. W mieście około 9 . Jestem mega zadowolony ze spalania bo przesiadłem sie Nissana 200sx który palił mi dużo dużo więcej, lecz trochę mi przeszkadza brak tylnego napędu (będę się musiał przyzwyczaić to moja pierwsza przednionapędówka)
Witam, jak wracałem nim z Drezna na mazury to przy spokojnej jeździe 100-130 pokazywał średnio 6,6 litra na 100. W mieście około 9 . Jestem mega zadowolony ze spalania bo przesiadłem sie Nissana 200sx który palił mi dużo dużo więcej, lecz trochę mi przeszkadza brak tylnego napędu (będę się musiał przyzwyczaić to moja pierwsza przednionapędówka)
Gratki z okazji zakupu też mam 1.8 tylko z drobną różnicą spalanie jest jak na te osiągi rewelacyjne potwierdzam.
Co do dynamiki to nie jest źle, ale po przesiadce z 200sx muszę się na nowo uczyć wyprzedzać, bo wtedy wystarczała mała luka....
Generalnie jeśli zaakceptuje się przeznaczenie tego samochodu (tzn spokojna dostojna jazda) to da się spokojnie jeździć, naprawdę nie ma tragedii (myślałem że będzie dużo gorzej) tylko trzeba kręcić silnik który przy 5000 obr. zaczyna już nieprzyjemnie krzyczeć.
Mój roverek dosyć dobrze zbiera się powyżej 3000 obr., faktycznie w górnych zakresach obrotów głośny , normalnie ciiiiiiiiiiiiiisza V-max jaką się udało wydusić też dosyć imponująca 225km/h (mam gdzieś nawet fotkę na kompie) - brzmi troszkę niewiarygodnie sam też byłem zaskoczony ale był to bardzo długi prosty odcinek niemieckiej autostrady, pewnie wiał też lekki wiatr w plecy
Mi osobiście się wydaje, że chyba zwykły diesel 2.0 116km jest mniej dynamiczny, ale to tylko moje odczucie.
Piotrass, 225kmh to jest więcej niż Vmax podawane przez ROVERa dla KV6 2.5
Piotrass napisał/a:
Mi osobiście się wydaje, że chyba zwykły diesel 2.0 116km jest mniej dynamiczny, ale to tylko moje odczucie.
W sprincie jeździ podobnie, ale elastyczność o niebo lepsza. Wystarczy nałożyć na siebie krzywe momentu obrotowego dla tych 2 silników (wykresy są w broszurze na www.powertrain.co.uk).
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Rover dostał nowe felgi 16 i opony 205/60r16. Bałem, się wchodzić w profil 55 gdyż musiałbym wtedy założyć 215 by wysokość koła się zgadzała i licznik nie przekłamywał. Jak wiadomo drogi mamy jakie mamy więc żebym to ja prowadził samochód, a nie samochód mnie wybrałem 205.
na żywo auto dostało trochę "bandyckiego" charakteru
tom214Si [Usunięty]
Wysłany: Sob Lip 19, 2008 22:27
o, widzę (prawie) indywidualne tablice
Ale zafarciłeś z tym numerem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum