Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam,
moje pytanie dotyczy regeneracji turbiny. Słyszałem że turbina po regeneracji może pojeździć 200 tyś. km, ale może również paść po 5 tyś. km. Czy ktoś wie gdzie można oddać turbinę do regeneracji, w dobre ręce (tak żeby na niej jeszcze trochę pojeździć). Może ktoś juz to z was robił, jakie macie opinie na temat regenerowanych turbin.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 30, 2010 00:07, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Paź 17, 2007 06:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam,
moje pytanie dotyczy regeneracji turbiny. Słyszałem że turbina po regeneracji może pojeździć 200 tyś. km, ale może również paść po 5 tyś. km. Czy ktoś wie gdzie można oddać turbinę do regeneracji, w dobre ręce (tak żeby na niej jeszcze trochę pojeździć). Może ktoś juz to z was robił, jakie macie opinie na temat regenerowanych turbin.
Pozdrawiam
Moim zdaniem lepiej kupić używaną w dobrym stanie, sprawdzić i jak jest ok. to jeździć. Koszt mniej więcej ten sam.
Czyli jak mam Di to intercooler-a nie mam?, czy intercooler ma duże znaczenie dla osiągów
[ Dodano: Czw Paź 18, 2007 08:00 ]
Przejrzałem FAQ i jednej rzeczy nie rozumiem. W podanej specyfikacji technicznej pisze że wersja Di ma 105kM, więc literka S nie morze oznaczać intercoolera. Po zatym mój silnik na obudowie ma 3 śruby i obok niego zamontowana jest taka aluminiowa chłodniczka (przypuszczam że to jest intercooler) co o tym myślicie
[ Dodano: Czw Paź 18, 2007 08:03 ]
z tego wynika że to literka "i" świadczy o występowaniu intercoolera
Jeśli masz 105 km. to roverek jest z intercoolerem.W kwestii turbiny znajomy dał do regeneracji koszt ok.700 zeta,jest zadowolony a jak kupisz używkę to problem powróci jak bumerang
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Paź 18, 2007 12:35
Myślę że warto oddać do regeneracji turbinę. Kupując używkę nigdy nie wiemy czy nie kupimy gorszego rzęcha niż ten, który posiadamy. Regeneracja jest to wymiana elementów które zużywają się podczas eksploatacji. po regeneracji (ale w porządnym zakładzie) turbina ma parametry bliskie wartościom nominalnym nowego podzespołu. Myślę że nie warto oszczędzać na elemencie który kręci się z prędkościami rzędu setek tysięcy obrotów na minutę i nawet drobne niewyważenie wirnika może spowodować małą katastrofę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum