Wysłany: Sob Paź 27, 2007 19:10 [R214 16V]rozładowany akumulator
jakieś 3 miesiące temu chcąc odpalić autko jakież było moje zdziwienie gdy nawet żadna kontrolka nie zapaliła się,aku do zera rozładowany,miałem niedomkniętą klapę bagażnika i zwaliłem to na lampkę w bagażniku autko stało parę dni...
Ale dziś nic nie było na 100% włączone i wsiadam i ta sama sprawa,ledwo błysła kontrolka.
I tu moje pytanie wie ktoś jaki powinien być pobór prądu z aku na postoju przy wyłączonym silniku(alarm itp.)mierząc u siebie wiedział bym czy wina aku padniętego czy gdzieś jakieś małe zwarcie i zżera prąd. Lekko podładowałem(godzinke) i dojechałem do pracy ale z pracy dziś musiałem na hol go odpalić-było ciemno zimno i mokro i jeszcze linka się zaplątała koszmar
SPAMU¦
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 19:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jeżeli nie masz podjedź do auto-elektryka. Diagnoza po pomiarze spadku napięcia podczas rozruchu oraz maksymalnego natężenia prądu będzie właściwa. Okaże się czy musisz zmienić baterię na nową przed zimą.
Powodzenia.
ps. co do ładowania akumulatora "lekko" przez godzinkę to, jeżeli ma pojemność np. 50Ah trzeba wtedy ładować prądem o natężeniu 5 Amperów przez 10 godzin.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
na postoju powinien brać kilkanaście (góra kikladziesiąt) mA, jeśli bierze więcej to szukaj (najlepiej wyjmując kolejno bezpieczniki oprócz tych od SRS (są zaznaczone na żółto)). Standardowo sprawdziłbym wiązkę tylnej klapy
Moja podpowiedz w tym temacie (to z wlasnego doswiadczenia) to: radio podlaczone tak, aby moglo grac na postoju. czyli zolty+czerwony przewodzik do +
Jesli auto stalo dluzej niz 24h to kaplica... odpalanie tylko z pychu.
To ten sam bezp. co podswietlenie zegarka.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
...I tu moje pytanie wie ktoś jaki powinien być pobór prądu z aku na postoju przy wyłączonym silniku(alarm itp.)mierząc u siebie wiedział bym czy wina aku padniętego czy gdzieś jakieś małe zwarcie i zżera prąd...
jaro92 oczywiście przeczytałeś po użyciu funkcji <szukaj> ten temat ?
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
i się wyjaśniło-aku całą noc na prostowniku i rano rozrusznik buuu i koniec, napięcie 10V z hakiem na aku,zwarcia nie ma bo pobór na postoju w granicach 14mA,podczas ładowania nie brał mi więcej niż 0.5A(?).Potne się zaraz bo dopiero kasa poszła na zimówki a teraz jeszcze aku-nie mógł poczekać do następnej wypłaty???
no niestety niezbadane są wyroki boskie ...
jaro92 taka mała podpowiedź: radzę Ci się spieszyć z zakupem gdyż ceny akumulatorów z dnia na dzień rosną w zastraszającym tempie (ze względu na ceny ołowiu na giełdach światowych)
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
śpieszyć się muszę się bez względu na ceny ołowiu na rynkach światowych,na nocke muszę dojechać dziś do pracy a to 18 km chyba że na pycha palić go będe
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum