chodzi o to, ze mam zdjete kola zebate z obu walkow rozrzadu i nijak nie wiem jak powinny byc ustawione walki rorzadu, zeby te kola zalozyc, znaczy jak powinny byc skierowane krzywki np na pierwszym tloku, jak kola sa na znakach
chodzi o to, ze mam zdjete kola zebate z obu walkow rozrzadu...
zdjąłeś koła z wałków ? ... obawiam się, że teraz dopiero będzie problem
jedyna chyba metoda jaka przychodzi mi do głowy to porównanie z innym wałkiem i na tej podstawie ponowny montaż
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Sro Paź 31, 2007 19:13
Stojąc patrząc na rozrząd, koła muszą być tak ustawione aby napisy były czytelne ,po środku koła są wycięcia jest in i ex - prawy wałek jest wydechowy i klin wałka (bolec) musi być w wycięciu ex (exchaust) a lewy wałek jest ssący więc klin (bolec) w wałku musi być w wycięciu in (inlet) w razie pytań daj znać
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
czyli koła wałków są na klinach ?
no to klark cofam co powiedziałem o porównywaniu wałków
łatwizna ... przeczytaj dokładnie post kolegi przemo285 , a pozostałe szczegóły masz TUTAJ
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum