Typ: v6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Mam pytanie wczoraj po kilku h jazdy po miescie stanalem u znajomego pod domem nie wylaczajac silnika po chwili uslyszalem pss i pufff kupa pary i plama plynu pod samochodem. dzisiaj udalo mi sie do tego dobrac i okazalo sie ze przy termostacie tuz przy silniku miedzy cylindrami spadla pokrywka z gory termostat wystrzelil i lezal na bloku silnika i teraz mam zagwozdke czy ta pokrywka byla w jakis sposob przymocowana??? Czy termostat i jego ubudowa to jest jedna zespolona czesc? Probowalem sie do tego dobrac i nie bardzo jest jak dostep jest strasznie ograniczony i malo widac. Zamieszczam zdjecia tego co mi odpadlo nie mam sielonego pojecia jak to bylo wczesniej przymocowane mam adzieje ze mi ktos pomoze Z gory dzieki
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lis 28, 2010 10:43, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 25, 2007 11:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Z tego, co wiem termostat sprzedawany jest jako jedna część wraz z obudową (ja tak kupowałem i widzialem na Allegro sprzedawany jako całość). Obudowa z czarnego, twardego plastiku jest niestety częstym powodem awarii, pęka na różne sposoby. Cholender, przedwczoraj miałem to w rękach, ale nie pamiętam tam łączenia dwóch części w tym jednej na zasadzie korka...to nie miałoby sensu, bo żeby się do tego dobrać trzeba górę rozebrać... Wysadzać powinno korek zbiorniczka jeśli już... Koszt części jest stosunkowo niewielki, bo to od 220 do 300PLN, ale trochę grzebania... ale nie jestem fachowcem i mogę sie mylić
No niestety u mnie wysadzilo termostat a nie korek. Psikus Ale na szczescie niedaleko domu wiec z przerwami i sie jakos doturlem. Uwierz moje zdziwienie tez bylo duze jak rano dobralem sie do tego i caly termostat znalazlem w czesciach. Kolejnym problemem jest dostep do termostatu oni tego sprytiej wymyslic nie mogli niestety chyba bede zmuszony udac sie do mechaniora zeby chociaz srube odkrecil bo moj zestaw narzedzi jest dosc ograniczony i najzwczajniej nie daje rady. Rowniez sprawdzalem allegro i to wyglada jako caly element wiec chyba nic nie wykombiuje i bede musial nowy kupic. Ciekawe czym jeszcze to auto mnie zaskoczy.
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Lis 25, 2007 16:15
Termostat występuje w całości jak będziesz wymieniał to zwróć uwagę na dwie rurki które również przy tym termostacie są , ponieważ często są przegrzane w miejscu wejścia do korpusu (bloku) silnika.Generalnie warto je wymienić przy jednej robocie , podaję tobie linki zobacz sobie o co chodzi.
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Wlasnie to 1 rozpadlo mi sie na 3 czesci korpus odrzielnie i termostat oddzielnie masakra. ajgorsze jest to ze dostep jest strasznie ale to strasznie ograniczony. I ta chol..... sruba od termostatu nie ma zamiaru sie ruszyc cala reke sobie juz pocharatalem na dzis sie juz poddaje ciemno sie robi wiec i tak juz nic nie zdzialam. Dzieki za pomoc
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Lis 25, 2007 17:09
Najlepiej wymontować kolektor ssący ten plastykowy i wtedy kombinować dalej
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum