zamierzam wzbogacic swojego ZRka o lekki basik w srodku
zestawik juz mam upatrzony, pozostaje tylko kwestia montazu
w 1 serwisie powiedzieli mi miedzy 300-500zl co mi sie zbyt nie usmiecha
pytam wiec ludzi ktorzy mieli z tym do czynienia, czy samodzielny montaz jest trudny itd ? czy w instrukcji wzmacniacza jest tez instr montazu ?
reszte audio montowalem sam i dziala bez problemu takze zielony nie jestem
dzieki za odpowiedzi
_________________ Psssssssssssssssssssyyyyt
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 13, 2007 18:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ile?? moze ja zaczne zawodowo montowac wzmacniacze sprawa prosta jak budowa cepa... jedynie dobry zestaw kabli... same podlaczanie to kwestia 10 minut + kladzienie przewodow... pozniej juz zostaje tylko ustawienie filtrow i gainu
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
[ Dodano: Pią Lis 16, 2007 12:54 ]
a ja juz mam zamontowane wsio od 21 do 2 w nocy wszystko zrobione gra pieknie nie sadzilem ze Zrka jest fabrycznie ladnie wiciszona w porownaniu do R200 jest duza roznica. Tylko jak podkrece muzyczke to klapa i lusterka dostaja drgan ale to juz taka uroda mocniejszego suba
sprawa prosta jak budowa cepa... jedynie dobry zestaw kabli... same podlaczanie to kwestia 10 minut + kladzienie przewodow... pozniej juz zostaje tylko ustawienie filtrow i gainu
tak sie mowi podlaczyc kabel to fakt krotka pilka tylko ajk chcesz miec zrobione porzadnie i estetycznie to jest pewnie z pol dnia roboty. wszystko zalezy od projektui potrzeb.
koledze zajelo niefachowe,samodzielne kladzenie od 21 do 2 czyli 5 h roboty, a w serwisie by go policzyli max 500 zl , to tak duzo ? a wy chcielibyscie caly czas zarabiac 5zl /h . oni prowadza firme i musza na czyms zarabiac.
uwazam, ze zrobienie porzadnie auta pod zestaw audio to dzien dwa roboty , na podsatawowy "setup" ale kazdy ma inne wymagania i inne ucho
i zaskoczony jestem odnoscnie wyciszenia zr-a , bo w moim plastiki graja jak sie patrzy, rozne rzeczy sa nie dorobione w srodku. i z tego co sie orientuje to po prostu roverki tak maja, ze dzwonia i graja nie ma mocy zeby na twardym zawiasie bylo cicho
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
maniaq, platiki graja to prawda, ale jak jade po zlej nawierzchni zmarznietym autem bez wlaczonej muzyki w lecie np nic nigdy nie gralo... a porownanie co do wyciszenia mam z R200, inna jakos dzwieku w autku jest, a sprzet mialem tam ten sam przed subem i wzmakiem.
a co do tego co michone pisal, jezeli masz czas i Ci sie chce pobawic, no i jestes facet a nie lewus to zamontujsz sobie sam
No wiesz... jak sie puszcza muze to ciezko slyszec plastiki itp. nie da sie ukryc ze na dobrej drodze, w lecie i z wlaczona muza, to tez mi by bylo trudno je uslyszec
a serio w temacie to jak grzebany byl moj AX to zajelo nam 1,5 dnia na zrobienie porzadnie kabli + wygluszenia- a przy okazji centralny . Podejrzewam ze w zr-e inaczej jest zabudowany i inaczej montowany srodek, tam to wydawalo sie kilka h roboty, a sie zeszlo wiecej.
nie mowie, ze nie mozna samemu tylko chcialbym widziec jak , gdzie prowadziles kable ze zajelo ci to tylko kilka h. bo w takim sznujacym sie warsztacie to bys mial rozplanowane gdzie ida wiazki elektyrczne, gdzie puscic kable itp , ladnie poklejone umocowane itp. czysto i estetycznie jednak na takie zabawy w dopieszczanie to potrzeba czasu Stad moje zdziwienie ze sam w kilka ha sobie wszystko zrobiles . no chyba ze jestes mistrzunio , to wetdy zostawie u ciebie autko na kilka godzin
pozdro i zadowolenia z muzy bo po to ona ma byc cieszyc wlasciciela i jego uszy*
*a nie w kazdym somochodzie w promieniu 50 metrow
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
przepraszam czy wy potraficie czytac 10 minut samo podłączenie + położenie kabli czego nie mozna z góry ustalić bo jest to zalezne od wielu czynnikow nawet w jednym samochodzie... dla niewymagajacych mozna puscic kable pradawe i sygnalowe jedna stona auta odleglosc ok20 cm od siebie lub owiniecie kabli folia aluminiowa ktora podlaczymy do masy... są różne techniki wiadomo ze jak sygnalowe poscimy jedna strona auta a pradowe druga to czas wydluzy nam sie 2 ktornie... wszystko zalezy od umiejetnosci, auta, dostepnosci browara pod reka :0 W przyszlym roku napewno bedzie fotorelacja z wyciszenia drzwi/ położenia okablowania w R200/ montazy zestawu na przod, suba, RO i strojenia wszystkiego... narazie lezy tylko subik na JL audio 12w3-d2 w 35l Closed ale planuje zmiane na 45l@40hz zeby bylo bardziej miesiscie
zrobie jeszcze fotorelacje z odnawiania foteli skórzanych ale pogoda narazie nie pozwala
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
nie da sie ukryc ze na dobrej drodze, w lecie i z wlaczona muza, to tez mi by bylo trudno je uslyszec
z wylaczona muza moj ZR nie jest rozwalony w srodku, wiec nic mi nie gra po temacie
maniaq napisał/a:
gdzie prowadziles kable ze zajelo ci to tylko kilka h.
kilka h wraz z przerwa na piwko co jakis czas a prowadzilem bokami tam gdzie inne wiazki ida. 1 strona rca i prawy przod, druga pradowy i lewy przod. Mam ladnie polozone tak ze nic nie widac prawda jest taka ze jakbym mial to robic jeszcze raz to by mi zajelo 2-3h max. Sprzet w aucie nie jest za 5tys wiec nie musze szalec z masa wyciszen i rozplanowania kabli tak by nie bylo zadnej straty itd
maniaq napisał/a:
zadowolenia z muzy bo po to ona ma byc cieszyc wlasciciela i jego uszy*
Wzmacniacz mac audio 4 kanal, podlaczony na 2 x 230 W Rms
Suba Powerbass S-12 300W Rms w skrzyni zamknietej
I do tego kabelki Dietz
W sumie spelnilo to moje oczekiwania do tego co slucham i jak slucham wystarcza mi bardzo dobrze. Mocy ma na tyle ze lusterka i klapa drgaja dosc mocno, ale ze tak nie slucham to basik delikatnie masuje i czysto gra
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum