Zakupiłem ostatnio termostat do mojego R i się okazało, że potrzebuję jeszcze uszczelki bo w komplecie jej nie było a stara już się nie nadaje. Obdzwoniłem prawie wszystkie podane na stronie sklepy z częściami i nikt nie ma samej uszczelki w sprzedaży Wie ktoś może gdzie dostanę taką uszczelkę w Warszawie?
_________________ Rover 200Si 1,4 kat 16V 97' - Nightfire
Ostatnio zmieniony przez giewu Czw Lis 08, 2007 12:03, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 05, 2007 21:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
o którą uszczelkę Ci chodzi?
o ta która jest nałożona na termostat?
czy o oring, który uszczelnia połączenie obudowy termostatu z obudową pompy?
w pierwszym wypadku wróć do sklepu i domagaj się wymiany na taki z uszczelką (powinna być w komplecie)
w drugim wypadku powinieneś dostać bez problemu w sklepach z uszczelnieniami hydrauliki siłowej, tudzież w każdym innym gdzie na hasło oring sypną Ci setkami rozmiarów
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
No cóż, nie jestem mechanikiem i nie bardzo się na tym znam, ale z tego co widziałem jak on rozbierał ten termostat to jest to uszczelka która jest nałożona na termostat ale zrazem jest to oring który uszczelnia połączenie obudowy z pompą i w tym cały problem bo bez tej uszczelki nie da się skręcić całości! Nawet nie można skręcić tego bez termostatu, tak jak to robią "mistrzowie oszczędności" a mój samochód z powodu braku jakieś gumki jest wyłączony z ruchu
_________________ Rover 200Si 1,4 kat 16V 97' - Nightfire
W zestawie jej nie było, zarówno w tym który ja dostarczyłem do mechanika, jak również w zestawie który zamówił on sam w innym sklepie! Wygląda na to, że jest to "normalna" procedura przy sprzedawaniu termostatów, choć zupełnie dla mnie nielogiczna
Żeby była jasność, chodzi o nr 13 z obrazka.
_________________ Rover 200Si 1,4 kat 16V 97' - Nightfire
tak zgadza się
i przy termostacie ta uszczelka powinna być
kiedyś (w oplach jest podobny przypadek) jak się kłóciłem z panem w sklepie wyciągnął ją poprostu z pudełka z drugim termostatem i sprzedał mi za 10 złych... "normalne"
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
No wiec bylem u Macka (mechanika) u ktorego stoi Twoj Rover i faktycznie w kilku hurtowniach sprzedaja temrostaty do Roverka ale bez owej uszczelki. Ta uszczelka jest specyficzna i moga jej nie miec w sklepach typu "gumohurt".
Producent termostatu do innych aut daje w komplecie uszczelke, a do Roverka nie
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Udało się kupić nowy termostat razem z uszczelką w Zielonce Niestety wymiana termostatu kosztowała mnie 100 zamiast 30 zł musiałem kupić nowy termostat razem z uszczelką.
Przestroga dla wszystkich! Przy zakupie termostatu sprawdzić koniecznie czy jest w komplecie uszczelka!
PS
MaReK - Maciek coś wspominał, że jesteś posiadaczem nowego autka? Czemu się nie chwalisz w podpisie?
_________________ Rover 200Si 1,4 kat 16V 97' - Nightfire
Mam pytanie odnosnie termostatu mam popekana obudowe termostatu i w sklepie powiedziano mi ze nieda sie rozlorzyc obudowy zeby kupic sama obodowe (ten plastik)
i wlorzyc sam termostat do nowego plstiku. Czy to mozliwe ze w dieslach tak jest?
Czy to prawda? Sam nie moge sprawdzic bo polalany temostat (plastik ze srodkiem) pojechal do francji jako wzor (moze wykreca od innego roverka)
Musze go opierniczyc... jeszcze nie jestem wlascicielem... ale jak bede to sie pochwale
Ja nic nie mówiłem.
Wiem, wiem, że to nie o mnie.
A swoją drogą, to już nie mogę się doczekać kiedy MaReK się pojawi z nowym autkiem, bo o ile jakoś do tej pory raczej zastanawiałem się nad zmianą marki, kiedy 623 się skończy (obstawiam jeszcze ze 2-3 lata) - 75 jakoś mi nie podchodzi - jest ładny, ale nie dla mnie, to ostatnio pooglądałem sobie zdjęcia ZT i hmm...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Ja mialem miec 75 ale moj wspolnik mowi "Bedziesz jezdzil takim 75? Nie lepiej MG ZT?" no i dlugo mnie nie musial przekonywac Teraz tylko problem finalizacji transakcji i naprawy. Zaczynam troche od tylu strony bo kupilem zawieszenie a nie mam auta
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Zaczynam troche od tylu strony bo kupilem zawieszenie a nie mam auta
No niezły z Ciebie biznesmen, MaRKu.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum