Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996
Pytanie jest następujące. Czy ktoś samodzielnie wymieniał pasek rozrządu, pompę wody napinacze i rolki w modelu R 416 Si. Może ktoś podzieliłby się cennymi uwagami - czy lepiej oddać do majstra i zapomnieć. Oczywiście posiadam podstawową wiedzę sprzęt kanał. Może ktoś ma jakiś schemacik jak to zrobić. (w innych autach wymieniałem paski i rolki)
Poniżej zamieszczam fotkę silnika jaki posiadam.
Pytanie kolejne dobór części tzn jakbym zamawiał to czym sie kierować nr VIN czy jakimś innym na kadłubie silnika mam takie oznaczenie LCF 103010 to będzie jakaś wytyczna
Pytania może dla kogoś banalne ale pierwszy raz wymieniam w moim R części i tak pytam żeby nie kupować w ciemno.
Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 31, 2010 01:05, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 05, 2007 07:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pytanie jest następujące. Czy ktoś samodzielnie wymieniał pasek rozrządu, pompę wody napinacze i rolki w modelu R 416 Si. Może ktoś podzieliłby się cennymi uwagami - czy lepiej oddać do majstra i zapomnieć. Oczywiście posiadam podstawową wiedzę sprzęt kanał. Może ktoś ma jakiś schemacik jak to zrobić. (w innych autach wymieniałem paski i rolki)
podejrzewam, że TA instrukcja (dostępna oczywiście na naszej stronie głównej ) powinna Ci w zupełności wystarczyć
greg_szczytno napisał/a:
Pytanie kolejne dobór części tzn jakbym zamawiał to czym sie kierować nr VIN czy jakimś innym na kadłubie silnika mam takie oznaczenie LCF 103010 to będzie jakaś wytyczna ...
kieruj się numerem VIN ... to najlepsza metoda ... (numer, o którym wspomniałeś to kod Twojego silnika)
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Pomógł: 297 razy Dołączył: 24 Mar 2007 Posty: 1793
Wysłany: Pon Lis 05, 2007 11:25
pamietaj aby wymienic rowniez od strony rozrzadu uszczelniacze (na walkach rozrzadu i na wale) bo gdy niedlugo po wymianie zaczna puszczac to rozrzad na nowo do zrzucenia a pasek do wymiany(koszt maly a spokojna glowa)
Czyli łącznie 376,29 PLN. Tu należą się małe przeprosiny za mój upór z tymi kosztami naprawy opisane tu http://www.roverki.pl/forum/viewtopic.php?t=21065. (Lechos miałeś rację ) Ceny oczywiście z małym rabacikiem. Do tego dokupiłem od razu wszystkie płyny ustrojowe i filtry (bez kabinowego i bez oleju skrzyni biegów). Wyszło w granicach 500. Teraz 1 wymiana tego wszystkiego. Robię to z pomocą kolegi tak więc jakby komuś było potrzebne to mogę opisać całą wymianę no i porobić trochę fotek.
spoko jak tylko dorwę opakowanie które leży w domu wszystko spisze (teraz jestem w pracy)
[ Dodano: Wto Lis 27, 2007 07:47 ]
Ten uszczelniacz zwie się
ASW F RD FPM
30 x 40 x 7 16/07
ELRING GERMANY
No to pisząc dalej - do dobra firma czy zła
[ Dodano: Pon Gru 03, 2007 13:40 ]
No i wymienione wszystko chodzi idealnie teraz siedzę w domu nad opisem czynności ehh tylko część fotek mi nie wyszła bo niestety z bliska nie było można a z daleka nic nie widać. Zobaczymy co to będzie. Będę częściowo posługiwał się REVE -m.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum