Ledwo spadł śnieg i już problemy
Dojechałem dzisiaj do skrzyżowania i stoję na światłach ..
W pewnym momencie silnik zaczął się dławić i przygasać. Zapaliła się kontrolka oleju i samochód zgasł :-( Po kilku próbach odpalenia i klaksonach za mną samochód odpalił, ale dalej się dławił. Dotoczyłem się na pobocze pogazowałem go troche, kontrolka zgasła i zaczał normalnie pracować. Mam objawy HGF (w zbiorniku wyrównawczym zrobiła się kawa na brzegach, płynu nie ubywa odziwo, poci się silnik) z temperaturą problemów nie mam (przynajmniej wskaźnik nie wychyla się poza połowę skali). Po tej historii dotoczyłęm się do pracy i podniosłem maskę. Zauważyłem że wystrzeliło odrobine płynu przez korek więc coś się tam musiało chyba gotować.
Olej oczywiście jest
Macie jakieś sugestie ?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 12, 2007 08:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Maj 2007 Posty: 141 Skąd: Tarnów
Wysłany: Wto Lis 27, 2007 14:24
Witam
Po tej przygodzie niby chodził dobrze ..
Jednak po paru dniach okazało się, że rano nie odpali ..
I wtedy założyłem nowy wątek, który miał większe zainteresowanie niż ten
Wymienione : kable, kopułka, palec. To nic nie dało.
I tak jak mówiśz po wymianie cewki, roverek ożył
Jednak teraz troche nim szarpie i dziwnie pracują obroty na jałowym, ale nie jest to
jakoś uciążliwe. Na razie jeżdze i zobacze co będzie dalej.
Wczoraj na dodatek miałem wymieniony rozrząd (pasek, napinacz, uszczelniacze wałków)
Odziwo nie wymienił mi mechanik pompy (bo jak ocenił jest sprawna). Chociaż chciałem żeby była wymieniona, żeby nie było później przygód.
Na razie odpukać jest ok, pomijając te zrywy i obroty.
Na razie odpukać jest ok, pomijając te zrywy i obroty.
Może po tak radykalnej zmianie w układzie zapłonowym należałoby zresetować kompa i dać mu się ponownie adaptować...
Tak mi przyszło do głowy...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Może po tak radykalnej zmianie w układzie zapłonowym należałoby zresetować kompa i dać mu się ponownie adaptować...
Tak mi przyszło do głowy...
tylko jak ? (to nie pgm-fi )
jabym jednak prejrzał wszystkie przewody, czy są dobrze podociskane, i zajrzał pod kopułkę, czy aby palec nie jest z serii fabrycznie wadliwych
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Komp - T4...
Ale może się mylę - ja mam łatwiej, bo mam PGM-FI i mogę sobie adaptować jak mi się tylko spodoba.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum