Wysłany: Nie Lis 25, 2007 21:11 [R420] Ustawienie dawki paliwa.
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Jako że autko cosik dużo pali i silnik pracuje jakoś głośno,wybieram się
do warsztatu na sprawdzenie kąta wtrysku oraz ustawienie dawki paliwa.
Pytanie brzmi: Czy dawkę ustawia się na tzw. czuja czy są jakieś konkretne wartości ?
KTS550 żadnych błędów nie znalazł.
Ostatnio będąc w warsztacie facet powiedział że trzeba zmniejszyć dawkę paliwa.
Dodam tylko,że autko odpala elegancko, gorzej zaś z kulturą pracy silnika i chyba kopci mocniej.
P.S
Podziękowania za życzenia
_________________ Były RoVerki ,Saab 9-3, Bertona Cabrio
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 31, 2010 13:53, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 25, 2007 21:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 27 razy Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 638 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Nie Lis 25, 2007 21:20
Dzisiaj na spocie chłopaki się śmiali że jak także zostawiam za sobą obłok Tylko że ja stawiam, że u mnie to kwestia ustawienia kąta wtrysku (a powinien być podobno pomiędzy 2 a 4 stopniami), bo gość po wymianie rozrządu mówił że mieszał mi coś na oko z kątem wtrysku.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
z tym dymieniem to dziwna sprawa, mianowicie mój też miotał sadzą na prawo i lewo, ale po niedawnym przedmuchaniu kata (wyleciało sporo sadzy) obłoczek za mną siędrastycznie zmniejszył w związku z tym mam teorię, że to nie tyle silnik tak kopci, co po prostu w przypadku ostrego depnięcia wydmuchuje ową szadze z kata co daje piękne obłoczki za nami co myślicie??
Pomógł: 27 razy Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 638 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Nie Lis 25, 2007 21:42
Może masz rację..... choć Ty jesteś w lepszej sytuacji bo masz dobrze ustawiony kąt. Zbiorę kasę na wycieczkę fachmana z kompem - i jesli problem nie zniknie - będę brał wycior i czyścił katalizator
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Nie Lis 25, 2007 22:19
dawki nie wyregulujesz przy sdi , reguluje ja elektronika , jedyna rada udac sie do pompiarza i na stol probierczy pompe, sorki za brak polskich literek
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum