Mam nastepujący problem, przy 'standardowej' zmianie paska i pompy wodnej, wyszły objawy wycieku wody z ukladu chlodniczego do miski olejowej, ktora sama w sobie okazala sie byc w bardzo zlym stanie. Samochod slabo grzal, wydawal nieprzyjemny zapach i tracił wodę z układu wlasnie.
Poczatkowo wydawało sie ze to 'tylko' uszczelka pod głowicą, jednak teraz narosły kolejne problemy jak widac wyzej. W zwiazku z czym mechanik zaproponował mi wymianę silnika zamiast jego naprawy (koszt silnika to 1.800zł+ robocizna) a koszt naprawy obecnego to min. 1000zł robocizny + potrzebne częsci zamienne).
Ogólnie jestem troche podłamany, bo to moja pierwsza bryka i odrazu taki klops...
Ktos wie co moge z tym zrobic, czy ew. wymiana silnika bedzie dobrym rozwiazaniem itp?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 21, 2007 18:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
to że "woda" cieknie do miski (jest to raczej płyn chłodniczy) to też jest jeden z objawów HGF, chociaż moze też i być spowodowane czymś poważniejszym.
Na pewno warto podnieść głowicę i zobaczyć, czy to nie jest aby "tylko" HGF
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
No, to mi mechanik powiedzian za pierwszym razem, ale teraz to troche tego urosło. I idzie z całą głowicą na prześwietlenie . A slyszalem od znajomego mi 'nowego' na rynku mechanika że non-stop ma od nich jakies poprawki do zrobienia od klientów i sie poprostu martwię. (Wole oddac bryke temu nowemu, bo to moj kumpel itp. ale samochod juz zostal przez rodzine oddany 'po znajomosci' temu jednemu i nie wypada mi sie wpieprzac teraz ech... life suck!)
Dlaczego ja .
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Remont jak remont, polecił mi kupno nowego silnika uzywanego
No to masz okazję, żeby się od niego wymiksować (że na razie szukasz, nie masz kasy na silnik...) i oddać koledze do zrobienia.
Możliwe, że facet chce pójść na łatwiznę - czy rwmont czy silnik do wymiany - on 'swoje' i tak zarobi a IMHO wymiana silnika jest szybsza i prostsza, niż remont silnika
jak tak czytam te wszystkie historie na forum, to niedlugo w technicznym FAQ znajdzie sie pozycja
- po zakupie uzywanego roverka wykonaj remont silnika i wymien wszystkie uszczelki w nim
a tak powaznie to nie mam slow na tych polskich handlarzy.......
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum