Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Problem z przyspieszeniem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Problem z przyspieszeniem
Autor Wiadomość
marcin_i_alunia 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 195
Skąd: Konstancin



Wysłany: Pon Lis 26, 2007 23:24   [R75] Problem z przyspieszeniem
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Przeszukałem forum ale wiekszość objawów to były sytuacje wręcz ekstremalne w porównaniu z moją dlatego zakładam ten temat. Mój roverek dzisiaj zaczął być troszkę mułowaty, przy przyspieszaniu zdarzyło sie nawet tak, że jakby się delikatnie przydusił i obroty nieznacznie, dosłownie na chwilkę spadły. Dodam, że tankuje chyba najlepsze paliwo v-power diesel. Czy może to być wina przepływomierza powietrza? Jak go odłączyć aby to zdiagnozować?

Samochodzik jednak wyraźnie słabiej przyspiesza ale tragedii narazie nie ma.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 29, 2010 01:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lis 26, 2007 23:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Wto Lis 27, 2007 00:18   

witam "ziomow" z moich okolic ;)

u mnie jest tak ze przeplywka walnieta to autko slabo ciagnelo i check engine wyskoczyl.

od kolegi z forum pozyczylem inne , ale tez nie dawaly prawidlowych wrtosci :/

mozesz spr ze jak odlaczysz przeplywke - tuz za filtrem powietrza wtyczka - to auto powinno sie szybciej zbierac, jezeli po podlaczeniu znow zamula i czujesz roznice to pewnie bedzie to przeplywomierz.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
henryk 



Pomógł: 74 razy
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Opole



Wysłany: Wto Lis 27, 2007 10:14   

marcin_i_alunia odnosisz się do odczuć subiektywnych. "Moment zawahania" w tym modelu to chyba norma.
_________________
Pozdrawiam, Henryk
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Lis 27, 2007 14:19   

No ale ja z tego wnioskuję że wcześniej było lepiej. Najlepiej sprawdź ten przepływomierz. Mój na walniętym przepływomierzu strasznie zamulał.
 
 
 
marcin_i_alunia 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 195
Skąd: Konstancin



Wysłany: Wto Lis 27, 2007 16:21   

Wcześniej było zdecydowanie lepiej, przyspieszał aż miło a teraz... ciągnie ładnie ale to nie jest to, czuć, że czegoś mu brakuje.

[ Dodano: Wto Lis 27, 2007 19:43 ]
Filtr powietrza był dosyć brudny, jak poznać kiedy trzeba go wymienić? Cała ta harmonijka jest siwa a otulina była pełna kurzu ale wytrzepałem ją a filtr odkurzyłem chociaż nie wiem czy to coś da. Jeśli chodzi o przepływomierz powietrza to jest jakis sposób aby zobaczyć czy jest do wymiany? Jeśli można go odłączyć i samochód będzie jechał bardziej dynamicznie to po co go podłączać? :grin: Znalazłem na allegro przepływomierz za 195zł, troszkę dziwna cena bo w intercars takie przepływomierz kosztuje 400zl a oryginał 800zł, nawet biorąc pod uwagę 35% zniżkę jaką mam to i tak wychodzi dużo więcej. Myslicie, że warto ryzykować na allegro?
 
 
 
mignone 




Dołączyła: 23 Lis 2007
Posty: 12
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Lis 27, 2007 20:29   

Szczerze powiedziawszy, ostatnio robiłam rozpoznanie przepływomierzy (na szczęście okazało się zbędne). Pojechałam do mojego mechanika, który aktualnie bawił się dokladnie z przepływką w R75. Właściciel przywiózł ze sobą taką kupioną na allegro za 200 zł. Wystarczyło położyć obok porządnego zamiennika (za 450zł) i z dwóch kilometrów było widać, że to chińska tandeta. Właściciel zdecydował się jednak na droższą obcję... I ja gdyby okazało się to konieczne, pewnie też bym tak zrobiła...
Plus dla mechanika, że wziął mimo wszystko internetowy zakup w rozliczeniu, więc gość nie był stratny :)
 
 
henryk 



Pomógł: 74 razy
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Opole



Wysłany: Wto Lis 27, 2007 21:46   

mignone napisał/a:
porządnego zamiennika (za 450zł)
- możesz podać szczegóły - producent, źródło?
_________________
Pozdrawiam, Henryk
 
 
mignone 




Dołączyła: 23 Lis 2007
Posty: 12
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Lis 27, 2007 21:51   

niestety - byłam jedynie obserwatorem - prawdopodobnie jakaś marka padła w rozmowie, ale nie jestem w stanie jej powtórzyć. ufam doświadczeniu mechanika - pewnie gdyby chodziło o mojego roverka - zapamiętałabym... :???:
 
 
marcin_i_alunia 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 195
Skąd: Konstancin



Wysłany: Sro Lis 28, 2007 19:35   

Mam jeszcze jedno pytanie. Czy to, że autko stało sie bardziej mułowate może być spowodowane tym, że jedna z świec nie działa? Nie bardzo wiem jak działa komputer tutaj i czy sygnalizowałby taką sytuację. Może to filtr paliwa? Jak myślicie?
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sro Lis 28, 2007 19:37   

Świeca tu moim zdaniem nie ma nic do rzeczy. A jeśli chodzi o filtr paliwa to możliwe, że się przypchał.
 
 
 
marcin_i_alunia 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 195
Skąd: Konstancin



Wysłany: Sro Lis 28, 2007 22:12   

odłączałem przepływomierz i bez zmian, sprawdzałem filtr paliwa ale paliwko leci ładnie... Kurde nie mam pomysłów. Na wyższych biegach 3 i 4 nie idzie tak ładnie, przyspieszenie z 80 do 120 marniutko... było dużo lepiej. Macie jakieś pomysły? Wertuje forum od kilu dni i robie wszystko co tylko tutaj znajdę... może wina paliwa? Ale kurcze shell ma super renome i v-power diesel... już sam nie wiem.
 
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Czw Lis 29, 2007 09:35   

proponuje zmierzyc czasy 0-100 i np 60-120 lub 80-140 i porownac z katalogowymi lub zmierzonymi przez innego forumowicza, bo stwierdzenie ze wolniej jest malo obiektywne. zgodzic sie mozemy ze idzie wolniej, bo moj z walnieta przeplywka tez zamulal. ale musimy znalezc usterke, nie musi to byc przeplywka na 100%.

pozdr.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Lis 29, 2007 13:03   

A może któryś z węży ma dziurę, jakaś nieszczelność i dlatego zamula bo nie dostaje dobrej dawki powietrza.
 
 
 
marcin_i_alunia 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 195
Skąd: Konstancin



Wysłany: Czw Lis 29, 2007 13:07   

Dzis zaleje paliwo na orlenie. Podobno diesel jest tam dory w przeciwienstwie do benzyny. Napisze czy zobacze różniecę. Rozmawiałem z gościem, który jeździ 1.9TDI ale audi i mówił, że po Shellu miał takie same objawy... BP to już tragedia, jeździł z silnikiem do mechanika bo myślał, że coś siadło... Ale podobno każdy silnik inaczej pracuje. Zobaczymy. Pomierze też czasy i napisze.
 
 
 
mignone 




Dołączyła: 23 Lis 2007
Posty: 12
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Lis 29, 2007 16:55   

A ja z kolei miałam podobne problemy po Orlenie, zalałam Shella i do połowy baku było wszystko super a dzisiaj znów zaczął zamulać... :(
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Lis 30, 2007 14:53   

mignone, to znaczy że masz jakiś syf w baku :mad:
 
 
 
mignone 




Dołączyła: 23 Lis 2007
Posty: 12
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Lis 30, 2007 16:24   

Rowan napisał/a:
mignone, to znaczy że masz jakiś syf w baku :mad:


i co z tym zrobić? bo już sił nie mam... :cry:
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sob Gru 01, 2007 08:22   

Moim zdaniem to jak już ci się będzie kończyć paliwo, jedź do mechanika niech ci płukanie baku zrobią. Inne wyjście nie przychodzi mi do głowy.
 
 
 
marcin_i_alunia 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 195
Skąd: Konstancin



Wysłany: Pon Gru 03, 2007 22:12   Ku przestrodze - przepływomierz [R75]

Kupiłem dzisiaj przepływomierz w InterCars, którego cenią sobie na 490zł, po zniżce zapłaciłem 370 co i tak jest drożej o 170zł od chińskiego szajsu na allegro. Przepływomierz jest firmy 4MAX i to jest jedno wielkie GÓ...O!!!!! Taka tandeta, że głowa boli, pomijając fakt, że nawet zaciski wykonane są z tak cienkiego drutu, że podczas dociągania sie poprostu wyginają to na dodatek ten bubel w ogóle nie działa!!!! Jutro jadę z nimi walczyć o wymianę a najchętniej chciałbym aby oddali mi kasę. Nie kupujcie zamienników tej firmy bo absolutnie nie warto!!!! Strata czasu (na wymianę) i pieniędzy!!!!
 
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Gru 03, 2007 22:16   

No to wiadomo 4max to szajs , nie warto się bawić w takie dziadostwo :wink:
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Problem z przyspieszeniem
typek1983 Rover serii 75, MG ZT 9 Wto Maj 18, 2010 09:58
apples
Brak nowych postów [R75] Problem z przyśpieszeniem i pasami
Rowan Rover serii 75, MG ZT 17 Pon Kwi 23, 2007 14:06
riki
Brak nowych postów [75] Problem z ABS
marsjaningn Rover serii 75, MG ZT 0 Sro Wrz 25, 2013 08:00
marsjaningn
Brak nowych postów [R75] problem z ABS
curaasan Rover serii 75, MG ZT 3 Nie Gru 09, 2018 11:10
SeniorA
Brak nowych postów [R75] bcu problem
Dlugowlosy Rover serii 75, MG ZT 6 Pon Maj 01, 2017 10:19
Dlugowlosy



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink