Wysłany: Sro Lis 21, 2007 12:34 [R45] Ogrzewanie nie działa
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam
Właśnie nabyłem śliczną 45-kę po starszym dziadziu z niemiec
Wszystko super poza tym, że po obróceniu pokrętła regulacji temperatury nawiewanego powietrza na maxa na czerwonym polu - ciągle leci zimne powietrze - nawet po przejechaniu 600km bez przerwy.
Proszę o poradę co należałoby sprawdzić w pierwszej kolejności i jak sie za to zabrać.
Z góryt dziękuję
_________________ Pozdrawiam
Tomek
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 31, 2010 00:22, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 21, 2007 12:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wysłany: Sro Lis 21, 2007 13:23 Re: ROVER 45 - problem z ogrzewaniem
tomaszo81 napisał/a:
Witam
Właśnie nabyłem śliczną 45-kę po starszym dziadziu z niemiec
Wszystko super poza tym, że po obróceniu pokrętła regulacji temperatury nawiewanego powietrza na maxa na czerwonym polu - ciągle leci zimne powietrze - nawet po przejechaniu 600km bez przerwy.
Proszę o poradę co należałoby sprawdzić w pierwszej kolejności i jak sie za to zabrać.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 156 Skąd: Osiek k/Oświęcimia
Wysłany: Sro Lis 21, 2007 14:21
My też Cię serdecznie witamy.
Może się myle,ale gdyby to chodziło o termostat,to po zagrzaniu silnika miałbyś w końcu ciepłe powietrze.Przynajmniej u mnie tak jest (jestem na etapie wymiany).Jednak może to pewnie zależy od pozycji w jakiej się zawiesił.
Jeszcze jedno - wskazówka temperatury płynu chłodzącego silnik po "rozgrzaniu" silnika jest na połowie skali - w jednym z komentaży ne temat termostatu wyczytałem ze u jednego kolegi wskazówka ta ciągle jest na minimum.
Więc chcę się tylko upewnić czy to jest napewno termostat
Witam!
Moim zdaniem to nie jest termostat. Dobrze kolega eszet wczesniej powiedzial ze po przejechaniu dluzszej trasy w koncu autko rozgrzalo by sie na tyle zeby zaczelo leciec cieple powietrze. Gdyby termostat zablokowal sie w pozycji otwartej na maxa to o wiele dluzej by sie nagrzewal a gdyby w poz. zamknietej to auto by sie grzalo. Poza tym wskazowka od temp. jest na srodku czyli jak najbardziej OK. Moim zdaniem to cos z nagrzewnica no i jeszcze bym sprawdzil czy przypadkiem z pokretla od temp nie spadla linka i czy nie kreci sie tylko samo pokretlo. A termostat mozna latwo sprawdzic: Wystarczy sprawdzic na wezach czy oba maja w miare jednakowa temp.
Sory ze tak dlugo
pozdrawiam
...Ale teraz z kolei potrzebuję porady jak ściągnąc tę konsolkę żeby nie uszkodzić tapicerki i uchwytów .
te informacje zawarte są w RAVE dostępnym z naszej strony głównej (FAQ)
--------------------------------------------------
dopisek od moderatora:
tomaszo81 jeśli chcesz, by temat nadal funkcjonował i nadal chcesz uzyskiwać
odpowiedzi na swoje pytanie to popraw proszę nazwę tematu na
obowiązującą na naszym forum (użyj funkcji w swoim pierwszym poście) ...
... a wystarczyło przeczytać TO
--------------------------------------------------
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 156 Skąd: Osiek k/Oświęcimia
Wysłany: Sro Lis 21, 2007 17:48
Cytat:
Ale teraz z kolei potrzebuję porady jak ściągnąc tę konsolkę żeby nie uszkodzić tapicerki i uchwytów .
Proponuję więc poczytać "fakju" i przy okazji poprawić temat
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#80
Radziłbym uważać przy demowaniu plastyku przy lewarku,bo może pęknąć.Ostrożnie,acz zdecydowanie
Ps. o żesz ....spóżniłem się
_________________ Był Roverek....i jeszcze będzie !
Witam!
Moim zdaniem to nie jest termostat. Dobrze kolega eszet wczesniej powiedzial ze po przejechaniu dluzszej trasy w koncu autko rozgrzalo by sie na tyle zeby zaczelo leciec cieple powietrze. Gdyby termostat zablokowal sie w pozycji otwartej na maxa to o wiele dluzej by sie nagrzewal a gdyby w poz. zamknietej to auto by sie grzalo. Poza tym wskazowka od temp. jest na srodku czyli jak najbardziej OK. Moim zdaniem to cos z nagrzewnica no i jeszcze bym sprawdzil czy przypadkiem z pokretla od temp nie spadla linka i czy nie kreci sie tylko samo pokretlo. A termostat mozna latwo sprawdzic: Wystarczy sprawdzic na wezach czy oba maja w miare jednakowa temp.
Sory ze tak dlugo
pozdrawiam
U mnie też wskazóweczka pięknie zatrzymywała się na środku, ale potrzebowała do tego dłuższego czasu. Nawet na dłuższej trasie były problemy z ciepłym powietrzem, na trasie szybciej samochód się wychłodzi jak jest otwarty pełny obieg. Poza tym jak masz otwarty pełen obieg to wszystkie węże będą miały jednakową temperaturę. U mnie wymiana pomogła. Też na początku myślałem, że nagrzewnica, że uciekający płyn itp.
Ja wymieniłem w swoim 220 sdi, 97 r. termostat i niewiele pomogło. Dalej leci letnie powietrze.
Zatem pytanie czy płukał ktos nagrzewnicę w swoim rowerku? Jesli tak to czy był jakiś efekt w postaci chociazby klimatu śródziemnomorskiego w samochodzie. Czy też już jestesmy skazani na czapki zimówki za kierownicą?
Czy zakłady od klimatyzacji robią takie płukanki?
Pozdro.
_________________ "Real is good, interesting is better"
Stanley Kubrick
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum