Witam.
Mojego roverka juz złożyłem . Po kilku podejściach udało mi sie uruchomić silnik jednak mam pewnien problem. Po odpaleniu zimnego silnika (odpala bez problemów) silnik chodzi idealnie dopóki ssanie się nie wyłączy. Gdy silnik się już rozgrzeje, obroty spadną do 900 , silnik zaczyna dostawać czkawki, dławi się nieregularnie , tak jak by momentami na okolo 1 / 2 s przestawał palić na jeden z cylindrów poczym wraca na kilkanaście sekund do normy, dzieje się to również po zwiększeniu obrotów. Co może być tego przyczyną , to dławienie nie ustępuje nawet po godzinie ciągłej pracy silika.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 12, 2007 23:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
u mnie podobne objawy ostatnio powodowala padnieta sonda lambda, zaraz po odpaleniu jej pomiar nie jest brany pod uwage przez komp, podczas pracy sonda stopniowo sie rozgrzewa i silnik zaczyna brac jej wskazania pod uwage
moj praktycznie nie przyspieszal na benzynie
chyba ze wcisnalem gaz do dechy, wtedy jak wiadomo sygnal z sondy tez jest olewany przez komp
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Elektryk po sprawdzeniu instalacji elektrycznej stwierdził że to szarpanie na po rozgrzaniu silnika spowodowane jest prawdopodobnie uszkodzonym jest komputerem .
Jak moge sprawdzić czy rzeczywiście sterownik jest uszkodzony? Z tego co sie oriętuje to nikt w Koninie ani w okolicy nie ma stacji diagnostycznej do sprawdzenia kompa. Czy przełożenie sterownika od innego samochodu pozwoliło by to sprawdzić , ja mam model MKC10414 ? I jak jest z imobilaizerem , czy żeby auto chodzilo nowy sterownik musi miec ten sam numer jak stary , czy konieczna jest wymiana łącznie z alarmem?
Prosze o pomoc, niewiem co mam teraz robić
hmm najlatwiej mu tak powiedziec
a prawda czesto wychodzi taka ze problem czesto lezy jednak w czujnikach i okablowaniu
probowales jezdzic z odpieta sonda lambda
to czy kompy (takie same) po zamianie beda dzialac to nie wiem
napewno taka zamiana dziala w poldoroverach, ale tam kompy nie maja immo
zapewne wiecej na ten temat beda wiedziec uzytkownicy PHJOWI i przemo285
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Elektryk po sprawdzeniu instalacji elektrycznej stwierdził że to szarpanie na po rozgrzaniu silnika spowodowane jest prawdopodobnie uszkodzonym jest komputerem .
Dziwny elektryk, który sprawdzenie takich objawów zaczyna od "sprawdzenia instalacji elektrycznej". Masochista czy naciągacz?
Wyraźnie Ci podpowiedzieliśmy co sprawdzić. Dlaczego nie sprawdziłeś?
tommar88 napisał/a:
I jak jest z imobilaizerem , czy żeby auto chodzilo nowy sterownik musi miec ten sam numer jak stary , czy konieczna jest wymiana łącznie z alarmem?
Rozmawiałem jeszcze raz z elektrykiem, podobno sonde odłanczał i cos sprawdzał , twierdzi że jest dobra , zapłon podobno tez i dlatego wydaje mu sie ze to cos z komputerem. Szuka mi jakiegos komplet z alarmem żeby podłączyć na sprawdzenie, a jesli to nic nie da to zacholuje samochód do warsztatu w pobliżu Konina, podobno podłanczają rovery. Jak bede wiedziął coś wiecej dam znać, narazie pozostało mi czekac
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum