Pomógł: 10 razy Dołączył: 16 Mar 2007 Posty: 193 Skąd: Kraków/Chicago
Wysłany: Sob Gru 01, 2007 17:48 SOLVED [R214Si] Problem z rozrusznikiem ale ...
jest z nim problem bo nie kręci ale nie mam jak go wymontować bo autko stoi pod blokiem, i muszę jechać do mechanika i tu moje pytanie czy można go odpalić na popych? jedni mowią że można jedni że nie i już sam nie wiem
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez giewu Wto Gru 04, 2007 21:11, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Gru 01, 2007 17:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
mógłbyś podać jakiś powód tego stwierdzenia? ...
z popychu nie wolno odpalać jedynie aut z automatyczną skrzynią biegów - tego mnie zawsze uczono więc ciekawi mnie bardzo to co napisałeś
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
a ja jestem innego zdania
zreszta zalezy ilu mamy pchaczy, jesli malo to robi sie problem, bo samochod na duzym biegu ma male obroty ludzie opadaja z sil, silnik nie odpala i pchaja coraz slabiej i wtedy wlasnie, bardzo nim szarpie, a tego pasek nie lubi
moj na zlocie bez problemow zaskoczyl, wiec szarpania nie bylo, dodatkowo pachalo sporo osob
za samochodem ten problem praktycznie nie istnieje
wystarczy zapiac drugi bieg, samochod holujacy jedzie rowno ze stala predkoscia, powoli puszczamy sprzeglo i jazda
ale najlepiej palic jednak z rozrusznika
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Dlaczego nie wykręcisz tego rozrusznika? To raptem dwie śruby. dwie nakrętki i jedna nasadka i trzymasz go w ręku. Albo sam naprawisz albo zaniesiesz do naprawy. Nie pisz że nie masz jak, tylko klusz gięty 13 nic pozatym. 20 minut roboty. Pozdrowienia. Jak dobrze się obrócisz w poniedziałek już pojedziesz do pracy.
tam są trzy śruby z przodu i dwie z tyłu, i jeszcze przewody
potrzebny jest klucz 13 i 10 i jak dobrze pamiętam to 17 do przewodu
Są trzy 13 do obudowy silnika, na jednej zapięta masa, potem można odkręcić jedną śrubę która łączy taki płaskownik (płaskownik składa się dwóch częsci) który jest przykręcony już do dekla rozrusznika, na deklu wykręcasz dwie małe śrubki chyba 10 które trzymają ten płaskownik i obracając rozrusznikiem można go wyjąć, nie trzeba odkręcać całego płaskownika który trzyma ten rozrusznik, choć hayness mówi że trzeba ja opracowałem system szybszy, robiłem to zapewne więcej razy niż "hayness" w 214Si okrąglaku
Od biedy dałbyś radę na zabezpieczonym lewarku to zrobić, ja wyciągałem rozrusznik w 10 minut potrzebne tylko porządne klucze, bo te śruby bywają mocno dokręcone, można je uszkodzić.
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Gru 02, 2007 18:16
Nie trzeba przecież rozrusznika wykręcać od dołu można wymontować obudowę filtra powietrza i dostęp do rozrusznika macie od góry bezproblemowy
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Pomógł: 10 razy Dołączył: 16 Mar 2007 Posty: 193 Skąd: Kraków/Chicago
Wysłany: Nie Gru 02, 2007 19:30
odkręcić to wiem jak tylko z tym lewarkiem to trochę niebezpieczne bo auto stoi na wzniesieniu a przy tych śrubach które nie wiem kiedy ostatnio były odkręcane wole nie ryzykować, kilka mocniejszych szarpnięć kluczem i wypadek gotowy szkoda że nie pomyślałem o tym odkręceniu obudowy filtra wcześniej ale jutro się za to zabiorę, dobrze że dostałem wolne
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie trzeba przecież rozrusznika wykręcać od dołu można wymontować obudowę filtra powietrza i dostęp do rozrusznika macie od góry bezproblemowy
Przemo... z całym szacunkiem dla Twojej wiedzy ale teraz to chyba trochę przesadziłeś, do rozrusznika oczywiscie że trzeba zdjąć obudowę filtra żeby odkręcić tą śrubę co trzyma masę, no i w zasadzie jest do niego dostęp, ale do śrub co go pod spodem trzymają to chyba trzeba by było mieć, jeszcze ze trzy nadgarski żeby się od góry dostać
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Gru 02, 2007 19:49
Kris wystarczy grzechotka , przedłużenie i nasadka 13 , naprawdę nie ma większych problemów
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum