Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
witam. od niedawna jestem szczeliwym posiadaczem rovera 620. nic o nim za bardzo nie wiem a chcialbym wiedziec wszystko . prosze wiec o porady ciekawostki zwiazane z tym autkiem. PS po liczbie kM(131) wiem ze jest to model 620si.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 12, 2011 12:51, w całości zmieniany 4 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 30, 2007 10:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Popraw temat wątku! Jest niezgodny z zasadami kącika!
dansky napisał/a:
od niedawna jestem szczeliwym posiadaczem rovera 620. nic o nim za bardzo nie wiem a chcialbym wiedziec wszystko . prosze wiec o porady ciekawostki zwiazane z tym autkiem.
Wszystkie porady i ciekawostki znajdziesz używając funkcji "szukaj" i wpisując 600 albo 620 albo 618. Potem to już tylko czytać, czytać, czytać.
Wiele znajdziesz też na stronie klubowej w dziale "Modele" (łącznie z danymi technicznymi i eksploatacyjnymi).
Na stronie w dziale pliki (dział dla klubowiczów) jest również do pobrania instrukcja obsługi dla Twojego rocznika.
Poczytaj również techniczny FAQ na stronie i pobierz sobie RAVE (link do RAVE jest w technicznym FAQ).
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
nie wiem czy jest to problem czy tak mam byc... przelaczanie na gaz jest mozliwe dopiero po zagrzaniu sie silnika jest to okolo 1,7-2 kilometry z rana w korku. problem tkwi w spalaniu... po przejechaniu 500 km (odpalanie na bezynie jazda na gazie) w baku z beznyza gdzie bylo okolo 25 litrow bak robi sie pusty. czy tyle powinien spalac ?
Generalnie to jest ok, bo nie można przełączać na LPG gdy układ jest zimny (parownik), ale u mnie przy obecnych temperaturach to około 500 m.
Są dwie kwestie - ustawienie komputera instalacji gazowej - w parowniku jest czujnik, który podaje aktualną temperaturę, komputer stwierdza "czy już" - to można zmienić w serwisie LPG, chyba, że kupisz interfejs i zrobisz to sam.
Druga kwestia to ewentualnie zacięty termostat - wtedy wogóle auto nagrzewa się wolniej. Po jakim czasie wskazówka na desce Ci się podnosi.
Co do spalania, to jeśli jeździsz do pracy 4 km, z czego 2 km zimnym autem w korkach na benzynie, to ma prawo tyle palić.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
w sumie to z grzaniem to mozesz miec racje... wskazowka po chwili podnosi sie odrobine i dopiero po dluzszym czasie wsakuje odrazu na polowe wskaznika jesli to termostat to jest opcja zeby go wymienic samodzielnie ? co do jazdy to fakt ze jezdze rano 7km po pracy spowrotem.
Piter34 już Cie o to prosił - przeczytaj zasady tego kącika i zmień temat na zgodny z nimi (użyj przycisku "Edytuj" przy pierwszym poście w tym temacie) - to pozwoli łatwiej znaleźć Twój temat osobom znającym się na Twoim modelu - niektórzy zaglądają tylko do tematów dotyczących modelu, na którym się znają.
Inaczej zostaniesz upomniany.
Co do wymiany to nie wiem - mam dwie lewe ręce do takich rzeczy, więc zawsze oddaje autko mechanikom.
Ale jeśli Ci to coś pomoże to na stronie http://hondaaccord.strefa.pl znajdziesz pełny polski manual serwisowy do HA CC7, która w 99% jest mechanicznie identyczna z R600 - na pewno znajdziesz tam procedurę sprawdzenia i wymiany termostatu i na jej podstawie będziesz mógł ocenić, czy jesteś to w stanie sam zrobić.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
dansky, jaką masz instalację gazową? (producent/typ/model)
Na pewno temperaturę przełączania da się ustawić w sofcie (oprogramowaniu) do instalacji gazowej.
maciej napisał/a:
ale u mnie przy obecnych temperaturach to około 500 m.
To bardzo szybko. Musisz mieć u siebie w Stagu ustawioną niską temperaturę (najmniej można ustawić 15 stopni, ja mam 35) albo wybrany w opcjach zły czujnik (są 4 typy).
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
ZTCW to mam ustawioną niską temperaturę.
Co do czujnika to nie wiem, ale to już 3 instalacja z tego zakładu, zawsze mi się szybko przełączają i nigdy nie miałem jakiś problemów z nadmiernym zużyciem parownika, czy temu podobne.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
szczerze mowiac to nie znam modelu ale postaram sie sprawdzic - tylko szczerze nie mam bladego pojecia jak w czwartek bede u "gazownikow" to cos zaradza i przy okazji dowiem sie co do modelu i typu gazu. tak na marginesie piter jak masz ze spalaniem lpg u mnie okolo 14-15 tylko miasto.
dansky, tutaj masz oprogramowanie do swojego sterownika. Kup sobie do tego jeszcze kabelek z allegro i będziesz mógł sobie sam następnym razem wszystko ustawić.
BINGO to tylko elektronika (dobra). Jakość całej instalacji w dużym stopniu zależy również od modelu użytego reduktora.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum