Wysłany: Nie Gru 16, 2007 12:43 [R414] Zgasł podczas jazdy pomocy!!!
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1998
Witam wszystkich mam roverka 414i i mam problem jechalem wczoraj i nagle mi zgasl spalil sie bezpiecznik z opisu na stronce jest to bezpiecznik od przelacznika zaplonu zrobilem to na krutko innym bezpiecznikiem i odpalil ale po przejechaniu kilku metrow bylo znowu to samo tylko ze juz nie chcial odpalic prosze o pomoc
co do pytanek to zrobilem to na krutko bezpiecznikiem o tej samej wartosci ale nie spalil sie a co do reszty to caly czas kreci rozrusznikiem ale nie moze odpalic
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 01, 2011 19:41, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Gru 16, 2007 12:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A to na krotko, to zrobiles innym bezpiecznkiem o tej samej wartosci czy jakims wiekszym?
Teraz tez sie spalil bezpiecznik, czy tym razem cos w instalacji juz.
Pewnie jakies zwarcie, moze wilgoc pomogla...
Opisz co sie dzieje? Kreci i nie odpala, nie kreci?
Po przekereceniu kluczyka na pozycje I cos slychac? Nic nie slychac, a bylo slychac wczesniej?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Przeczytaj zasady tego kącika i zmień temat na zgodny z nimi (użyj przycisku "Edytuj" przy pierwszym poście w tym temacie) - to pozwoli łatwiej znaleźć Twój temat osobom znającym się na Twoim modelu - niektórzy zaglądają tylko do tematów dotyczących modelu, na którym się znają.
Musisz miec gdzieś zwarcie - trochę niewiele danych...
Ja bym zaczął od przejrzenia kabli, czy nie są poprzecierane/pozalewane...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Czyli przewody od kopulki do swiec, kopulka, palec rozdzielacza, cewka, swiece itp.
A przewody musisz sprawdzic wzorokowo, kazdy kabelek ktory tam sobie idzie, sledz i patrz czy nie ma przetarc na izolacji itp.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum