Witam wszystkie klubowiczki i klubowiczow, "sympatyczki" i sympatykow.
OD paru dnia jestem szczesliwym posiadaczem R400 CI 1.4 KAT z 98'.
MOja obecnosc na tym forum jest oznaka ze chce o tym samochodzie wiedziec jak najwiecej.
Przesiadlem sie do tego samochodu z Toyoty Corolli 92'
POzdrawiam wszystkich i mam nadzieje ze nie bedziecie zli za moje czeste rozne pytania
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 04, 2007 08:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie krępuj się pytać - na pewno postaramy się pomóc, ale najpierw przeglądaj forum korzystając z opcji "Szukaj", bo bardzo wiele tematów jest już dokładnie opisanych.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
dzieki za powitanie
W Corolli mialem silnik 1.3 75km 12V z 92' i po miescie smigala bardzo przyjemnie i milo ja wspominam.
Przesiadka do "R" jest bardzo mila, 6 lat roznicy robi swoje, co do silnika to nie wysoko awansowalem bo na 1.4 tez 75km ale juz 98' ( dziwne jest to ze nigdzie nic nie jest napisane ze taki silniczek byl montowany w "R" a z VIN-u wynika ze mam 16V gdzie powinno byc cyba 103km)
Do tej pory zrobilem ok 500km i sie przyzwyczajam, najpiekniejsza jest kierownica i podlokietnik umila lansowanie
Co do opcji "SZUKAJ i FAQ" to obiecuje ze nie bede zasmiecal forum watkami juz istniejecymi, gruntowne szolenie obslugi forum przechodzilem przez 3 lata na www.corollaclub.org
( dziwne jest to ze nigdzie nic nie jest napisane ze taki silniczek byl montowany w "R" a z VIN-u wynika ze mam 16V gdzie powinno byc cyba 103km)
Nie rozumiem - w wszędzie gdzie czytam jest napisane, że w R200 występowały dwie wersje silnikowe - 16v 103 KM i 8v 75 KM.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Pokaż fotke silnika bo nie uwierze ze w R 400 były 1.4 8V 75KM
moze sprecyzuje problem
na silniku jak wol jest napisane 16V co powinno wskazywac na 66kW' natomiast w dowodzie rejestracyjnym jest 55kW.
I to mnie wlasnie dziwi, choc jestem świeżym użytkownikiem "R" to zorientowalem sie ze nie bylo 55kW silnikow w R400
Ciagnac dalej temat bledow w dowodzie mam wpisane model: 400 CI
I kto mi teraz powie co oznacza to CI; moze mialo byc SI a wtedy powinienem miec 103KM (tylko ze moje autko nie smiga jak by mialo 103km)
I kto mi teraz powie co oznacza to CI; moze mialo byc SI a wtedy powinienem miec 103KM (tylko ze moje autko nie smiga jak by mialo 103km)
Napisałem w innym wątku - masz porównanie z Corollą wcześniejszej generacji, która prawdopodobnie była 150-200 kg lżejsza, a do tego to również kwestie subiektywne - np. dla mnie Vectra o podobnej mocy do mojego R623 daje dużo mniej frajdy z jazdy.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
i tu masz calkowita racje, po moim poscie pojezdzilem sobie sam dzieki czemu moglem troche depnac i "poszalec". Roznice faktycznie czuc oczywiscie z + dla R' jedynie przy ruszaniu jest podobnie ja Corolla ale o przyczynie tego tez juz pisales.
gdzieś się pojawiła ta fotka silnika Wrzuć na forum i sprawa mocy Twojego silnika się ostatecznie wyjaśni Wg, mnie na 99% masz te 103KM Tyle, że i masa wieksza, może stąd odczucie braku mocy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum