Forum Klubu ROVERki.pl :: R416 Kombi vs R214Si. Co szybsze?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
R416 Kombi vs R214Si. Co szybsze?
Autor Wiadomość
czubaka 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 29
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Lut 12, 2008 17:04   

Heja :) tak czytam i chcialem sie podlaczyc do dyskusji bo mam 2 pytania :)

1. bardzo chwalicie 1,4 16v z 214 a ma ktos doswiadczenia z 1,6 16v bo mam go w swoim kombiku - 416 i wydaje mi sie bardzo żwawy. Porownywalem go jak narazie z 420 16v okrąglakiem kumpla i 214 16v kanciakiem teścia, znaczy nie scigalem sie jeszcze z zadnym z nich tylko jak jechalem nimi jako kierowca :)

2. czy po wymianie uszczeliki pod glowica mozna jeszcze cisnąć auto ?? (oczywiscie jak sie wsio tam poukłada, dopasuje itd ? bo byłem u pana Pawla Midowicza wsadzil uszczelke juz tą metalową (dzisiaj jade na dokręcenie) i tak sie zastanawiam czy jak po tym dokręceniu zrobie jeszcz jakis 1-1,5k kilometrów to czy jak potem bede go probowal troche cisnąć to czy sie znow uszczelka nie spieprzy :/
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 12, 2008 17:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Lut 12, 2008 17:20   

czubaka napisał/a:
kilometrów to czy jak potem bede go probowal troche cisnąć to czy sie znow uszczelka nie spieprzy

Moim zdaniem nic się nie stanie. :lol:

czubaka napisał/a:
bardzo chwalicie 1,4 16v z 214 a ma ktos doswiadczenia z 1,6 16v bo mam go w swoim kombiku - 416 i wydaje mi sie bardzo żwawy.

1.6 w kombi kanciaku to pewnie jeździ podobnie albo ciut lepiej niż 1.4 w okrąglaku.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
czubaka 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 29
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Lut 12, 2008 20:45   

No to mam nadzieje ze z ta uszczelka bedzie ok i za jakies 2-3 tygodnie mu złotam dupsko :P a tak btw (bo nie znam sie totalnie na tuningu, chyba ze chodzi o podkręcanie procka w kompie) to czy ktos z was probowal zabawy w chipowanie ? daje to jakies efekty ? i ma sens ? np ile KM mozna by zrobic z mojego 1,6 (teraz ma chyba 103 albo 111 nie wiem dokladnie ) .
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Lut 12, 2008 20:47   

1,6 ma 111KM a Tobie chip nie wiele pomoże :(
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Lut 12, 2008 22:48   

czubaka napisał/a:
dzisiaj jade na dokręcenie


:shock: a to ta nowa uszczelke trzeba dokrecac ?? ?
pierwsze slysze
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Lut 12, 2008 23:11   

AndrewS napisał/a:
:shock: a to ta nowa uszczelke trzeba dokrecac ?? ?

To całe "dokręcanie" to po prostu sprawdzenie czy one są nadal dokręcone tak jak trzeba. :wink:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
czubaka 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 29
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Lut 13, 2008 09:32   

Ja sie nie znam na tym kompletnie Pan Paweł mi to tak wytłumaczył, że złożył do kupy ten silnik i powiedzial mi zebym przez 1,5k km jezdzil emerycko (max 3000 rpm) i przez ten czas uszczelka ma się "ułożyć". On sam powiedzial ze jako mechanik nie lubi mówić że coś sie ma ułożyć :P ale mowi ze akurat przy uszczelce tak poprostu jest. No i po tych 1,5k km coś tam ma dociągnąć i znów jakis 1-1,5k km bede jeżdził jak moj ojciec :P (zeby tak stopniowo sie tam cos docierało) a potem juz podobno (z tego co czytalem na forum, pytałem sie was i jego tez) wsio bedzie hulało jak nowe :) czyli normalna jazda 3,5-4,5 rpm :)
 
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Sro Lut 13, 2008 10:44   

piter34 napisał/a:
1.6 w kombi kanciaku to pewnie jeździ podobnie albo ciut lepiej niż 1.4 w okrąglaku.


Chciałbym to właśnie tak sprawdzić...normalnie wsiąść w auto postawić 416 i 214 i rura...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
czubaka 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 29
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Lut 13, 2008 11:01   

Ja tez :D spoko podpuszcze teścia jak juz moj srebrny szerszeń ;P sie dotrze i dam znać co i jak :) wiem napewno ze jego 214 kanciak zamknał licznik (czyli poszedł 200km/h) na trasie poznań - wawa) a ja moim leciałem max 187 wrocław - kraków ale to bylo jakis czas temu jak nie wiedzialem jeszcze jak sie rozpedzac (to moje 1 auto) tylko tak wrzucilem sobie piątke i wcisnałem gaz w podłoge :P (wtedy tez testowalem ile pojdzie na klimie i bez klimy, rozpedzalem sie po 2 razy na klimie i 2 razy z wyłączoną i zawsze szlo 187-190), jalbym pruł na niższych biegach do odcięcia to moze by bylo czuć ta klime :) juz sie nie moge doczekac jak to sprawdze :D
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Lut 13, 2008 12:25   

czubaka, widziałem dzisiaj Twojego ROVERka :lol:

Co do spokojnej jazdy, to słuchaj p. Pawła i przyjedź na to całe "dociągnięcie" ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
czubaka 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 29
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Lut 13, 2008 12:52   

No wiem wiem jasna sprawa ze go oddam do dociągnięcia, znaczy w sumie to juz oddałem i od wczoraj wieczora sobie czeka :) a co do jeszcze stawania na kresce to chętnie bym się ścignał z drugim tourerem tak czysto testowo żeby zobaczyć co i jak :) bo wiem że jest drugi identyczny jak mój (też srebrny) w Krakowie tylko jeszcze nie namierzyłem właściciela :)

PS mój ma końcówkę rejestracji AS i jest poobcierany na zderzakach z przodu i z tyłu (tak to jest jak sie przywiezie auto z Włoch :/ moze na wiosne coś z tym zrobie jak fundusze pozwolą :)
 
 
 
zouza 




Pomogła: 70 razy
Dołączyła: 24 Sie 2007
Posty: 1716
Skąd: Zabrze



Wysłany: Sro Lut 13, 2008 12:56   

czubaka, ja mam w r25 silnik 1.6, na razie max nim jechałam 210km/h i mam wrażen ie, że może więcej. No, ale jest sporo lżejszy i młodszy niz twój.
_________________
Moje Maleństwo :serducha:
http://picasaweb.google.pl/zouza27/Roverek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R416] Ktora rozporka do R416?
dawidd Tuning mechaniczny 1 Sro Kwi 11, 2012 15:21
Pływak
Brak nowych postów [R214Si] Bollow off
sobon Tuning mechaniczny 31 Wto Sty 19, 2010 20:32
Gość
Brak nowych postów [R214Si '98] Sprężyny
keraj83 Tuning mechaniczny 9 Sro Kwi 15, 2009 10:51
fr0sch
Brak nowych postów [R214si] pytanie o stożek
pcmirek Tuning mechaniczny 3 Pią Wrz 25, 2009 16:04
pcmirek
Brak nowych postów [r214Si 97r] Przelotowy wydech :)
donmulanka Tuning mechaniczny 27 Sob Paź 18, 2008 15:14
michone



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink