Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200] blok silnika 1,4 16V a 8V
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200] blok silnika 1,4 16V a 8V
Autor Wiadomość
patryk214 



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 57
Skąd: Tarnów



Wysłany: Czw Sty 10, 2008 08:04   [R200] blok silnika 1,4 16V a 8V

Witam,

Mam pytanie:

Czy blok silnika w 1,4 8V jest taki sam jak 1,4 16 V??

Czy tłoki i tuleje sa te same?? Na tłokach jest 6 naciec na zawory co sugeruje że są uniwersalne.

Prosze o pomoc i z góry dzieki
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 10, 2008 08:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Czw Sty 10, 2008 08:30   

tłoki są inne , blok jest podobne ale korbowód i tłoki
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
patryk214 



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 57
Skąd: Tarnów



Wysłany: Czw Sty 10, 2008 09:03   

a czym sie róznią?? z wymiarów wygląda że to samo a na tłokach 8v też jest 6 wyciec na zawory... hmm
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Czw Sty 10, 2008 09:04   

Patryk214, popraw proszę temat zgodnie z zasadami kącika.
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Czw Sty 10, 2008 09:32   

Tak wygląda tłok 16v



Popołudniu mogę dać więcej fotek i bloku i tłoka
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Czw Sty 10, 2008 10:26   

długością tłoków
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
patryk214 



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 57
Skąd: Tarnów



Wysłany: Czw Sty 10, 2008 10:32   

No włąsnie a tak wyglada tłok z mojego silnika 1,4 16 V z 1998 roku który sam rozebrałem, widać ewidentnie 6 nacieć na tłoku. facet który ma 1,4 8v chce odemnie te tłoki kupić i też twierdzi ze nma 6 naciec na tłoku i wymiary mierzone prowicorycznie sie zgadzają.

Moze w któryms roku szły uniwersalne tłoki??
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Czw Sty 10, 2008 10:35   

silnik chodził dobrze ?
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
patryk214 



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 57
Skąd: Tarnów



Wysłany: Czw Sty 10, 2008 10:40   

tak chodził dobrze i na 100% tłoki w nim były oryginalne bo jestem 1 właścicielem samochodu i był kupiony w polskim salonie :roll:
 
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Czw Sty 10, 2008 11:27   

1 Model 16 v


2 Model 16v



Z którego roku masz rovera :?: bo chce coś sprawdzić

[ Dodano: Czw Sty 10, 2008 11:39 ]
Panowie wszystko jasne do roku 97/98 kładli tłoki z 4 rowkami od rocznika 98 są już 6
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Czw Sty 10, 2008 11:46   

pewnie model z automatycznym napinaczem, ale i tak niech dokładnie zmierzą średnice tłoka
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
patryk214 



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 57
Skąd: Tarnów



Wysłany: Czw Sty 10, 2008 12:03   

Czy li panowie jest opcja że będzie to samo??? :grin:
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Czw Sty 10, 2008 12:06   

jest możliwość , chociaż według epc nie , ale niech zmierzą dokładnie ponieważ kształtem może być taki sam , ale musi być też średnica ok , jeśli będzie mniejszy to będzie luz i nie będzie ciśnienia.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Czw Sty 10, 2008 12:12   

Moim zdaniem jeśli klient ma 6 rowkowe tłoki i ty masz takie same to będą pasować co innego gdyby miał 4 rowkowe wtedy by mogły nie pasować i jestem tego pewien na 99%,jednak żeby nie było jakiś wątpliwości pomiar powinien wam dać czysty obraz jak jest :wink:

Chodź też w każdym samochodzie tłoki sie inaczej układają itd
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
patryk214 



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 57
Skąd: Tarnów



Wysłany: Czw Sty 10, 2008 12:20   

dzieki Panowie za pomoc :ok:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [MG ZR] Blok silnika MG ZR 1.8 czy pasuje?
choli2 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Czw Cze 12, 2014 23:47
MultecFSO
Brak nowych postów [214i] Mini remont silnika w 1.4 8V. Pytanie o blok
Sierzant Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sro Lut 10, 2016 19:00
sTERYD
Brak nowych postów [R200] Poduszka silnika - z jakiego modelu / silnika.
kzrr Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sob Sie 01, 2015 22:22
Banned_Admin
Brak nowych postów [R200 i 25 1,6] Moc silnika
niuton Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pon Gru 07, 2009 10:23
DawidNB



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink