Forum Klubu ROVERki.pl :: [all R + LPG]
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[all R + LPG]

wariator zapłonu
Autor Wiadomość
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Pon Lut 11, 2008 13:31   [all R + LPG]

szukam opini na temat wariatora zapłonu w samochodzie z lpg II generacji

słyszałem że poprawia moc silnika i jego pracę przez przyspieszenie zapłonu

czy warto to instalować ZTCW cena to ok 400 zł
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lut 11, 2008 13:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Lut 11, 2008 14:25   

to juz lepiej blosa zamontowac :P o tym wariatorze to pierwsze slysze :P a blos jest spradzony na wielu forach
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Lut 11, 2008 15:55   

KRYS napisał/a:
czy warto to instalować ZTCW cena to ok 400 zł

Moim zdaniem nie warto... Czemu to ma służyć?
Może sobie kup lepsze hamulce, itp.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Lut 11, 2008 18:25   

Chodzi o zmianę wyprzedzenia zapłonu - podobno LPG stukowo zachowuje się jak benzyna 110 oktanów, w związku z czym może być większe wyprzedzenie zapłonu.
Tak mi się coś kojarzy - tłumaczył mi to mechanik w aspekcie FSO 125p i instalacji I gen.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Lut 11, 2008 20:14   

maciej napisał/a:
Chodzi o zmianę wyprzedzenia zapłonu - podobno LPG stukowo zachowuje się jak benzyna 110 oktanów, w związku z czym może być większe wyprzedzenie zapłonu.

Jasne, znam temat. Zadając pytanie oczekiwałem odpowiedzi w stylu "lepsza dynamika".
Uważam, że zamiast wydziwiać z wariatorami lepiej doinwestować w jakiś inny sposób w bezpieczeństwo czynne. :wink:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Lut 11, 2008 22:09   

piter34 napisał/a:
Zadając pytanie oczekiwałem odpowiedzi w stylu "lepsza dynamika".
Uważam, że zamiast wydziwiać z wariatorami lepiej doinwestować w jakiś inny sposób w bezpieczeństwo czynne.

No przecież o to chodzi, nie?
Wariator daje lepszą dynamikę, więc zwiększa bezpieczeństwo czynne - sam sobie piter odpowiedziałeś. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Lut 11, 2008 22:10   

piter34 napisał/a:
maciej napisał/a:
Chodzi o zmianę wyprzedzenia zapłonu - podobno LPG stukowo zachowuje się jak benzyna 110 oktanów, w związku z czym może być większe wyprzedzenie zapłonu.

Jasne, znam temat. Zadając pytanie oczekiwałem odpowiedzi w stylu "lepsza dynamika".
Uważam, że zamiast wydziwiać z wariatorami lepiej doinwestować w jakiś inny sposób w bezpieczeństwo czynne. :wink:


Ja bym raczej wykonał konwersję instalacji II gen na IV gen.
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Lut 11, 2008 22:13   

Marrkus napisał/a:
Ja bym raczej wykonał konwersję instalacji II gen na IV gen.

To jasne. :D
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Lut 12, 2008 07:28   

maciej napisał/a:
No przecież o to chodzi, nie?
Wariator daje lepszą dynamikę, więc zwiększa bezpieczeństwo czynne - sam sobie piter odpowiedziałeś. ;)

Napisałem "w jakiś inny sposób" ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink