napewno trzeba zmienić też piasty, ale czy konstrukcja wahaczy jest taka sama dla bębnów i tarcz to niestety nie wiem. Swoją drogą nie zauwazam różnicy w hamowaniu pomiędzy tarczami a bębnami w R200, napewno tarcze atrakcyjniej wyglądają. Do R200 najlepiej chyba kupić całą belkę zawieszenia, ale niestety sa dość rzadko spotykane. No i linki ręcznego też zapewne pójdą do wymiany
Przy moim 214 coś troche stuka z tyłu na nierównościach...(bardziej chrępie), może gdyby trzeba było wymieniac jakieś części (nie wiem.. gumy, tulejki), to może opłacałoby się już kupic belkę?
stuka również w przodzie ale to raczej końcówki stabilizatora poprzecznego, bo widziałem że guma wyrobiona-ale to już poza tematem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum