Witam
Jest moze jakis wlasciciel takiego t o modelu i moze mi powiedziec nieco wiecej na ten temat bo we wlasnych zbiorach roverow nie mialem jeszcze teo modelu. Jestem na etapie poszukiwania i zamirzam takie autko kupic
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 26, 2008 12:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
spalanie - ja przy swojej jeździe (lubiłem sobie przycisnąć) wychodziło między 12 a 13
choć znam jednego co dał radę zejść nawet do 10-11 - wszystko zależy od tego jak się jeździ
awaryjność silnika - osobiście przez czas eksploatacji nie uświadczyłem na szczęście żadnego problemu - ogólnie te silniki serii K ma tendencję do HGF a tak poza tym to normalne użytkowanie
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Panowie a powiedźcie mi czy ten samochód ma faktycznie takie osiągi jak podają dane techniczne
a o jakiego typu dane techniczne ci chodzi: prędkość, przyspieszenie?
swoim na trasie poznańskiej jechałem 220 i mógł jeszcze dalej, ale brat, który jechał na motorze podgonił mnie (kiedy go minąłem mając tą prędkość na zegarach to się lekko zdziwił) i dał znak żebym zwolnił
jeśli chodzi o przyspieszenie to nie mierzyłem, ale myślę, że spokojnie się mieści w swoich normach (na pewno nie więcej jak 8sek. do setki)
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
jak wyglada sytuacja w zr z blacharka?? Czy np blotnik ,maska ,lampy, pas przedni pasuja z roverka 25?? Bo zderzak jest inny
na dobrą sprawę z 25-ki możesz zrobić ZR'a tak jak z ZR'a możesz zrobić 25-ke
wydaje mi się, że każdy element karoserii pasowałby z 25 - różnica między nimi jest przede wszystkim w stylistyce a nie w mocowaniu czy pasowaniu
ale lepiej niech się wypowiedzą "wiedzący"
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Jeśli chodzi o spalanie to niższego niż 10 litrów nie zanotowałem... można to osiągnąć albo przy płynnej jeździe na trasie albo na mieście zmieniając biegi max. przy 3000 RPM.
jak wyglada sytuacja w zr z blacharka?? Czy np blotnik ,maska ,lampy, pas przedni pasuja z roverka 25?? Bo zderzak jest inny
na dobrą sprawę z 25-ki możesz zrobić ZR'a tak jak z ZR'a możesz zrobić 25-ke
wydaje mi się, że każdy element karoserii pasowałby z 25 - różnica między nimi jest przede wszystkim w stylistyce a nie w mocowaniu czy pasowaniu
ale lepiej niech się wypowiedzą "wiedzący"
No ja to wiem tylko mi chodzi glownie czy jesli kupie uszkodzonego to bede mogl sobie kupic te rzeczy z roverka
będziesz mógł założyć części z 25'ki tylko, że wtedy to już nie będzie ZR - chyba, że chcesz zrobić "niepozorniaczka"
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum