Witam
Mam problem z windą 2k prof. Przy starcie niby wsio OK a jak się pokazuje 'pasek postępu ładowania' (ten, gdzie można F8 wcisnąć), to po jakichś 5% się wywala. Miga przez ułamek sek. tylko na dole jakiś komunikat, ale ani go zatrzymać, ani przeczytać nie ma szans
Dysk niby OK jest. Wygląda, jakby jakieś pliki się wysypały, ale nie potrafię tego zlokalizować
Jeżeli ktoś może coś podpowiedzieć to będę bardzo wdzięczny
Ostatnio zmieniony przez Paul Wto Sty 29, 2008 12:57, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 24, 2008 21:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ja ostatnio kumplowi robilem tak
u niego stawal na tej 4 kresce postepu podczas uruchamiania
odpiolem dysk i podpialem do swojego kompa, przeskanowalem go antywirem
znalazl chyba z 70 wirusow i trojanow
potem jeszcze chyba zapuscilem skaner mks online, tez cos wynalazl
nastepnie podpiolem dysk do kompa kumpla
system niestety nie startowal
odpalilem wiec plyte instalacyjna i wlaczylem jakies naprawienie systemu
po tej operacji system sie podniosl ale w wyniku wywalania zarazonych plikow
nie odpalaly sie niektore programy np. outlook
ostatecznie po przekopiowaniu waznych danych format c:, postawilem system od nowa
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Tez bym tak zrobil jak kolega Andrews opisal.
Dodatkowo uruchomilbym ten system (nie wiem czy 2k to ma) z opcja rejestrowania uruchamiania do pliku log lub z opcja nie uruchamiaj komputera po bledzie. Wtedy bedziesz mogl odczytac o co mu chodzi.
Na wszelki wielki, podlaczony do innego kompa dysk przeskanuj narzedziem chkdsk x: /F w trybie MS-DOS. x: - litera partycji podlaczonego dysku.
Jesli to nie zadziala zostanie Ci konsola odzyskiwania systemu windows lub jego naprawa.
Z doswiadczenia jednak wiem, ze najlepszym sposobem jest backup danych i postawienie systemu od nowa.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
ja ostatnio kumplowi robilem tak
u niego stawal na tej 4 kresce postepu podczas uruchamiania
odpiolem dysk i podpialem do swojego kompa, przeskanowalem go antywirem
znalazl chyba z 70 wirusow i trojanow
potem jeszcze chyba zapuscilem skaner mks online, tez cos wynalazl
nastepnie podpiolem dysk do kompa kumpla
system niestety nie startowal
odpalilem wiec plyte instalacyjna i wlaczylem jakies naprawienie systemu
do tego momentu robiłem to samo - tylko naprawianie z instalki nic nie daje
nie wiem, czy to może być istotne ale dysk jest SATA.
Moze po updatecie
Czasami sie tak dzieje, zwlaszcza z xpkami...
Sprobuj dokonac tych zabiegow co podalem.
W ostatecznosci mozesz skorzystac z katalogu repair, ale... nie pamietam juz jak to w 2000 bylo Rzadko kiedy na serwis trafiaja do nas te systemy.
Najczesciej to XP, 98, Vista... Linux, 2000, 2003 to rzadkosc
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
sproboj nainstalowac system na system... czasem tylko tak zatrybi.... a jak nie to proponuje format instalacje systemu i uzycie narzedzi norton ghost. Zrobic obraz partycji i pozniej przywracanie systemu do czysciocha trwa 5 minut
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Z doswiadczenia jednak wiem, ze najlepszym sposobem jest backup danych i postawienie systemu od nowa.
I od razu podział na dwie partycje: na jednej system+programy, a na drugiej dane, wtedy w razie wysypy reinstalujesz system nie przejmując się niczym i po 3h masz świeżaka.
Można też zrobić tak jak proponuje michone (Norton Ghost), wtedy zamiast 3h jest 10 minut (oczywiście też trzeba mieć dwie partycje), ale jeśli reinstalujesz rzadziej niż co rok, to lepiej robić to ręcznie - wtedy zawsze można pozmieniać to co Cię wkurzyło po poprzedniej reinstalacji.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Trochę to trwało z braku czasu, ale problem SOLVED
Dzięki za wszystkie rady i sugestie
Okazało się, że plik "system" mał jakiegoś buga i winda traktowała go jak powietrze.
Pomogło przywrócenie go z backup'u.
Potem był jeszcze cyrk, bo przestał mi widzieć napęd CDRom, ale poczytałem, pogrzebałem w rejestrze i jest OK.
@Maciej - podział dysku(ów) na partycje ćwiczę odkąd zacząłem cokolwiek kumać z komputerów. W zależności od wielkości HDD są minimum 3 logiczne, z czego jedna wyłącznie na backup i archiwum danych
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum