Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001
Witram.Mam problem z dostanim piasty do mojej 45-tki.Z uwagi ze nowa czesc jest jak dla mnie zbyt droga, i zdajac sobie sprawe ze urzywana czesc to nie to samo co nowa postanowiłem jednak poszukac urzywki.Mowa o piascie z łozyskiem do tylu z lewej strony(czy ma tu wplyw strona L-R ?)Znalazłbym juz dawno tylko problem pojawia sie w momencie pytania "czy panskie auto ma z tylu hamulce tarczowe??" odpowiedź brzmi "nie"Wszystkie auta maja bebny a moj tarcze i dowiedzialem sie ze do bebnow ida inne piasty.Wiec od czego moge podebrac piaste.Czy gdybym znalazł anglika takiego moge smiało brac i nie ma na to wplywu strona???A i jescze jedno czyod wszystkich wersji silnikowych bedzie pasowala piasta do mojego 1,8?Liczac sie chyba jak kazdy z wydatkami chciałbym sam wymienic ta czesc czy ktos taki jak jak nie majacy za wiele pojecia o motoryzacji ale potrafiasy wymienic sobie np.klocki hamulcowe dalby rade tej wymianie i czy beda mi potrzebne jakies specjale narzedzia do tego, i prosilbym o takzwany przepis tej wymiany jezeli ktos bylby tak mily, od czego zaczac (wiadome ze od zdjecia kola).Wiele pytan ale moze ktos odpowie choc na czesc.Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 03, 2011 20:50, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 30, 2008 18:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
"czy panskie auto ma z tylu hamulce tarczowe??" odpowiedź brzmi "nie"Wszystkie auta maja bebny a moj tarcze i dowiedzialem sie ze do bebnow ida inne piasty
zaprzeczyles sobie trzy razy w tym zdaniu
napisz jakie masz w koncu z tylu hamulce
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
z piastami jest ten problem ,ze rzeczywiscie jest kilka roznych (bebny/ tarcze/ ABS /bez ABS pierscienie walcowe/stozkowe) wiec jesli chcesz miec pewnosc, to zdejmij oslone tarczy i zobacz jak wyglada pierscien ABS, albo przewertuj dokladnie EPC
mozesz tez zdac sie na wiedze Tomiego, na pewno nie bedziesz zalowal
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Ok. Zamykam tremat. Znalazłem uzywana piaste i wymienilem ja sam bez jakis specjalistycznych narzedzi ( sciagacz tez nie jest potrzebny ).Jedyny problem jaki byl to nie moglem odkrecic sruby srodkowej ktora trzyma piaste, ale po dluzszej meczarni i z tym dalem sobie rade.W razie jak by ktos wymienial piaste samodzielnie:
- odkrec zaciski klockow
- odkrec i sciag tarcze hamulcowa
- np. srubokretem podwazajac i delikatnie pukajac w niego mlotkiem sciag metalowy dekielek oslaniajacy centralna srube piasty
- odegnij blache zabespieczajaca srube przeciw odkreceniu sie
- odkrec srube ( klucz 32 oczkowy, plaski nie podchodzi )
- zsun piaste ciagajac za pierscien do siebie
W moim aucie piasta byla z pierscieniem stozkowym.
Post mozna usunac chyba ze stwierdzicie ze bedzie on przydatny komus z urzytkownikow.
Dzieki za wszystkie podpowiedzi ( szczegolnie Tomi , SterYd )
Pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum