Wysłany: Wto Lut 26, 2008 15:31 [R620] Montaż centralnego zamka z pilota
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
witam
chciał bym się dowiedzieć co trzeba zrobić żeby założyć w Roverku 600 centralny zamek z pilota, taki "zwykły" jak przekręcam kluczyk to mam...
druga rzecz która mnie interesuje to jak przemienić kable w radiu żeby radio grało cały czas a nie jak tylko kluczyk jest przekręcony często odpalam auto i denerwuje mnie ta antena która cały czas się wysuwa i wsuwa, elektryk albo nie chciał się w to bawić albo czasu nie miał i powiedział mi że się nie da i ma być tak jak jest.. w poprzednim aucie przemieniłem na radiu 2 wtyczki i normalnie grało a w tym nowym takiego czegoś nie ma L
Pozdrawiam wszystkich Roverkowiczów
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 22, 2011 12:51, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 26, 2008 15:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
żeby radio grało cały czas pociągnij kable prosto z akumulatora do radia i będzie po sprawie ja tak miałem w każdym aucie i każdemu kumplowi tak robiłem
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Lut 26, 2008 19:11
Mam rozumieć że nie dostałeś żadnego pilocika? Czy dostałeś i nie chcą działać?
marthinez napisał/a:
herc napisał/a:
żeby radio grało cały czas pociągnij kable prosto z akumulatora do radia i będzie po sprawie
Ale po co?
Przecież jest już pociągnięte stałe 12V (czerwony kabelek).
Wystarczy zewrzeć razem z żółtym i po sprawie.
Lepiej nie zwierać bo może się narobić (niewiem - ja bym nie ryzykował)
Ja bym raczej odciął żółty, i podłączył do niego czerwony- zasilanie jednocześnie tych dwóch pinów powoduje że do radia dostarczamy i podtrzymanie i zasilanie bez względu na to czy kluczyk jest czy go nie ma w stacyjce. należy jednak pamiętać że obwód podtrzymania nie jest przystosowany do zasilania radia i pociągnięcie dodatkowego przewodu bezpośrednio z akumulatora jest b.dobrym pomysłem
Ja bym raczej odciął żółty, i podłączył do niego czerwony- zasilanie jednocześnie tych dwóch pinów powoduje że do radia dostarczamy i podtrzymanie i zasilanie bez względu na to czy kluczyk jest czy go nie ma w stacyjce.
No, ale radio wyłączasz przyciskiem więc i tak podtrzymanie dostaje 12V, a
zasilanie jest odcięte przez w/w wyłacznik.
Musisz wymienić centralkę. Poszukaj używanej centralki z kompletem 2 pilotów i po kłopocie. Musisz też pamiętać, że bez pilotów nie uzbraja Ci się w pełni alarm.
Musisz wymienić centralkę. Poszukaj używanej centralki z kompletem 2 pilotów i po kłopocie. Musisz też pamiętać, że bez pilotów nie uzbraja Ci się w pełni alarm.
jak to sie nie uzbraja i gdzie taką centralke kupic bo dokładnie nie wiem o co chodzi... może jakis link do przykładowej
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=318104263 o cos takiego moze chodzi
Nie nie broń Boże !
Musisz poszukać na szrotach, albo na alledrogo używanej centralki alarmu z pilotami do R600 po liftingu. Podmienisz ze swoją i będzie gitara. Alarm Ci się nie uzbraja do końca, bo zamykasz auto kluczykiem, co oznacza, że nie aktywują Ci się czujki ruchu, które są nad słupkiem bocznym po stronie pasażera.
Gdzie szukać centralki w Roverze znajdziesz na forum, korzystając z funkcji "szukaj"
Poczytaj też w instrukcji obsługi Rovera o alarmie, nie zaszkodzi zahaczyć okiem o info z Rave
Rozumiem ze alarm działa w moim aucie... ale np. jeśli komuś się cos spodoba z auta np. radio i wybije szybę ta autoalarm nie zacznie „wyć”???? ale jeśli będzie chciał odjechać samochodem to już tego tak łatwo nie zrobi... z tego co napisałeś tak wnioskuje czy się myle???
Dobrze wnioskujesz. Zamykając auto z kluczyka uzbrajasz alarm, ale bez czujek ruchu (czyli np. możesz zamknąć psa w aucie). Poza tym sprawdź czy po zamknięciu autka, miga Ci czerwona dioda przy rygielku drzwi.
Nie odjedzie, bo zabezpiecza go jeszcze immo i uaktywni się alarm, jak otworzy drzwi, lub podniesie, albo maskę albo klapę bagażnika.
PS jak masz rocznik '98 to Twój model powinien mieć oznaczenie R600 i takie też powinieneś mieć na klapie bagażnika i w papierach.
w aucie nic nie zostawiam taki dobry zwyczaj mam ...
Bardzo dobry zwyczaj ...
cov_666 napisał/a:
centralkę postaram się kupić w najbliższym czasie jak ja znajdę
Jak dobrze pójdzie to dostaniesz ją za mały pieniądz, ale najlepiej szukaj z dwoma oryginalnymi pilotami. Sprawdź jeszcze czy oby na pewno uzbraja Ci się alarm (czerwona dioda).
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro Mar 05, 2008 21:01
Centralka znajduje sie w bagażniku po prawej stronie za tapicerką.
Wygląda mniej więcej tak:
Co do centralek orginalnych to ludzie którzy czasami je sprzedają na allegro to chyba poszaleli - centralka to jakieś 150pln a pilot po 80-110 od sztuki - masakra za tą cenę można dostać nowy alarm i se zamontować samemu nawet pod blokiem. Jak mi się znajdzie kilka zbędnych pln to tak właśnie mam zamiar zrobić - oczywiście w miarę możliwości postaram sie stworzyć jakiś artykulik na ten temat.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 22 Mar 2007 Posty: 139 Skąd: Brzeg Dolny/Wrocław
Wysłany: Sro Mar 05, 2008 21:13
Czy migająca dioda przy rygielku oznacza pełne uzbrojenie alarmu razem z czujkami ruchu Mam Roverka z 95 roku i też miałem centralny "w kluczyku" ale zamontowałem sobie alarm i jest ok. Czy jeżeli posiadam wbudowane czujki ruchu to znaczy, że mam alarm fabryczny Dodam, że nie mam żadnych oryginalnych pilotów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum