Po wizycie w warsztacie zaczęły się problemy z odpalaniem.trzeba kręcic ze 3 razy żeby odpalił,a jak zaskoczy to wyrzuca chmurę dymu.Przy ciepłym silniku problemu prawie nie ma.Podczas jazdy również pracuje dobrze.Dodam,że w serwisie grzebali przy pasku(ponoc przeskoczył o 3 ząbki)i przy pompie paliwa.I niby dobrze wszystko ustawili ma ktoś jakieś pomysły,co może byc nie tak??może zły kąt wyprzedzenia?? świece sprawdzone,ciśnienie również...
Ostatnio zmieniony przez piter34 Wto Mar 11, 2008 16:42, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 27, 2008 22:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Sro Lut 27, 2008 22:50
Ja stawiam na źle ustawiony kąt wtrysku. Ma być pomiędzy 2 a 4 stopnie. Mam nadzieję, że w tym względzie nie ma różnic między SDi a SD. Jeżeli się mylę, to poprawcie mnie.
jest to mozliwe,poniewaz mechanik jak ustawiał,to chyba nie był tego pewien
[ Dodano: Czw Lut 28, 2008 14:04 ]
koleś w warsztacie poprosił,zebym zostawił auto na noc,bo podłączą jakieś cos co wykluczy zapowietrzenie...zobaczymy co dalej bedzie
[ Dodano: Czw Mar 06, 2008 22:42 ]
no więc tak:źródłem tego "niedomagania"była przepalona świeca,oraz pasek,który przeskoczył o 3 ząbki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum