Wysłany: Pon Cze 09, 2008 16:13 [R45] Ogrzewanie nie działa
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam
Niby temat omawiany, ale tego to raczej nie było. Otóż po wymianie filtra kabinowego, zastosowałem dodatkowo środek do czyszczenia nawiewów. I jakie było moje zdziwienie, kiedy po kilku dniach, chcąc włączyć ogrzewanie, nic nie chciało grzać. Wskazówka stoi w połowie czyli w normie, więc nie wiem o co chodzi. Klima chodzi jak należy na każdym biegu. Nie wiem może ten środek coś zapchał i nie chodzi teraz to ogrzewanie?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 17, 2011 18:44, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 09, 2008 16:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Szybko i sprawnie się nie da, bo trzeba byłoby wyjąć nagrzewnicę i ją przepłukać.
Pamiętaj, ze to jest tylko moje ułomne przypuszczenie. przyczyna problemu może być inna.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
nagrzewnica to taka mała jakby chłodnica, ona sama w większości aut jest niedostrzegalna, zabudowana plastikami i mieści sie pod kokpitem, roboty od ciut ciut by ją zdemontować.
jeśli ogrzewanie Ci działało i nagle nie działa to moze jak ci sugerują - linka gdzieś spadła i ogrzewanie non stop jest zamknięte ?
I pewnie żeby mieć dostęp do niej, muszę rozebrać co nieco....?
no niestety ale był swobodny do niej dostęp to jest sporo rozbierania (nie wiem czy dechy nie trzeba będzie zdjąć), przykra robota
jednakże raz jeszcze radziłbym Ci sprawdzić wszystkie linki, być może któraś właśnie spadła i zawór jest non stop zamknięty nie dopuszczając ciepłej cieczy z silnika do nagrzewnicy.
PS. sypałeś jakieś świństwa do chłodnicy ? chodzi mi o tzw uszczelniacze ?
skoro nie sypałeś, ogrzewanie działało, nic nie ingerowałeś w chłodnicę i jej układ to zapchanie nagrzewnicy raczej bym wykluczył, poszukaj jak radzi Brt.
nie wiem jak jest w tym aucie, ale w niektórych samochodach ten zaworek znajduje się w komorze silnika, u Ciebie raczej będzie wewnątrz, rozbierać chyba nie musisz, czeka Cię jedynie gimnastyka i rozebranie panelu środkowego (tam gdzie jest radio).
nie wiem tego na 100% gdyż w Roverku nigdy tego typu naprawy nie przeprowadzałem
w R45 moze być problem z mocowaniem pancerzyka przy regulatorze...
spróbuj jak zaworek jest zamknięty (pokrętło na zimno) pociągnąć jeszcze za dźwigienkę (tak, żeby wyciągnąć linkę) jeśli się ruszy, ale nie tak minimalnie, to będzie to
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum