Kolin, nie byłbym taki pewien. Usterka czyjnika temperatury, może powodować że silnik pracując stale na ssaniu zalewa się, przy dłuższej pracy rośnie poziom oleju gdyż nie przepalone paliwo poprzez pierścienie spływa do miski. Podobny efekt dają często wypadające zapłony i wiele innych uszkodzeń. Trzeba zrobić podstawową diagnostykę silnika i dopiero w oparciu o nią ewentualnie zdecydować się na zdjęcie głowicy. Najpierw ciśnienie i sprężania i paliwa, szczelność itd dopiero decyzje inne. Taka chyba powinna kolejność.
po odpieciu czujnika temp, komputer powinien zalozyc temp wody 60* i w ten sposob powinno dac sie spokojnie jechac.....
sama proba kompresji tez nie da 100% pewnosci co jest zle, chyba sie nie obejdzie bez zdjecia glowicy, po jej zdjeciu bedzie widac czy to HGF czy cos wiecej.....ale silnik po przegrzaniu to pewnie jest
Iskra jest?
Bo paliwo jest raczej, skoro do oleju się dostaje przy wielokrotnych próbach kręcenia rozrusznikiem i odpalenia motoru (to normalne zjawisko)
kolin napisał/a:
rozrząd źle ustawiony
To też jest możliwe oczywiście
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum