Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Pękają rury pod obciążeniem...
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600] Pękają rury pod obciążeniem...

Jak sobie poradzić?
Autor Wiadomość
Zientas 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Sty 2005
Posty: 202
Skąd: Poznań / Komorniki



Wysłany: Sob Kwi 26, 2008 18:24   [R600] Pękają rury pod obciążeniem...
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam!

Miesiąc temu wymieniałem gumowy łącznik turbiny z metalową rurą, która idzie do intercoolera - stało się to w czasie holowania przyczepy.

Od wczoraj zacząłem używać klimy i dziś strzeliła kolejna rura, tym razem powrotna z intercoolera...

Ceny u oferentów części od 150 zł. Pewnie w poniedziałek zakupię takową gdzieś.
Myślałem jednak czy by nie dosztukować czegoś/ Zastosować jakąś metalową rurę a na końcówkach wykorzystać resztki ze starej... nie wiem czy to jest warte tego. Z drugiej strony nie wiem ile wytrzyma ta za 150 zł. Cen w serwisie jeszcze nie znam.

Co radzicie?
_________________
R600 SDi, Sj413, G.V. 3.3 LX, Durango V8 1th gen.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 22, 2011 23:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Kwi 26, 2008 18:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sob Kwi 26, 2008 18:37   

Ktora powrotna od IC, ta co jest na dole?
 
 
 
Zientas 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Sty 2005
Posty: 202
Skąd: Poznań / Komorniki



Wysłany: Sob Kwi 26, 2008 20:35   

Ta gruba na górze co wchodzi pod atrapę silnika.
_________________
R600 SDi, Sj413, G.V. 3.3 LX, Durango V8 1th gen.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Kwi 26, 2008 20:51   

Zientas, myśle ,że to po prostu zbieg okoliczności, że pękły tak po sobie ;) Mozna tymczasowo sobie połaczy jakoś tą rurę. U mnie taki patent wytrzymał 3 lata ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Zientas 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Sty 2005
Posty: 202
Skąd: Poznań / Komorniki



Wysłany: Sob Kwi 26, 2008 21:04   

Pęknięcie ma jakieś 4 cm. Może by to zszyć grubą nicią/plecionką i dać do wulkanizacji? Bo kurde jak mam dać 150 zł za starą rurę z demontażu...
_________________
R600 SDi, Sj413, G.V. 3.3 LX, Durango V8 1th gen.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Kwi 26, 2008 21:08   

a na prostej, czy na zakręcie ??
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Zientas 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Sty 2005
Posty: 202
Skąd: Poznań / Komorniki



Wysłany: Sob Kwi 26, 2008 21:47   

Na zakęcie wewnętrznym jakieś 5 cm od wylotu z i.c. Wiem, że trochę głupie miejsce... Albo skoczę po jakąś taśmę samonaprawczą :razz:
_________________
R600 SDi, Sj413, G.V. 3.3 LX, Durango V8 1th gen.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Kwi 26, 2008 21:52   

Zientas napisał/a:
Albo skoczę po jakąś taśmę samonaprawczą :P


Nie da rady :P ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
jaceklato 



Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 9
Skąd: podkarpackie



Wysłany: Nie Kwi 27, 2008 08:18   

150,00 zł za używany to drogo w Tomateam jest nowy za około 220,00 zł to chyba za używany 150 sie nie opłaca.
 
 
Golab33 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 127
Skąd: Zbójno



Wysłany: Nie Kwi 27, 2008 09:29   

Jedz do serwisu hondy, tam dostanieszz wszystko. Ja za mały łącznik z turbina zapłaciłem za używana 50 zeta i walneła po 3 miesiącach, a za nową w serwisie 35 i trzymie do dzis(odpukac) :grin:
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 27, 2008 09:42   

Ciekawe ile by chcieli w serwisie hondy za tak rure do intercoolera :?:

A ty wszystkich handlarzy za te 150zl za używkę to ich pogięło równo i to wszystkich. Dzwoniłem juz chyba do 20 różnych i każdy sobie 150zl za używkę liczy jeden tylko mi chciał caly komplet górna i dolna za 150zl sprzedać.

Najlepiej jest zakupić sobie sobie rury aluminium o takiej samej średnicy + kolanka i git :grin:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Nie Kwi 27, 2008 11:25   

Szczęśliwi Ci co w servisie Hondy mają pomoc. U nas w Zielonej Górze patrzą na R jak na zjawisko nie z tego świata i nie chcą nawet zajrzeć pod maskę. Badziewiarze.
Przepraszam za OffTop
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 27, 2008 11:43   

String napisał/a:
Szczęśliwi Ci co w servisie Hondy mają pomoc. U nas w Zielonej Górze patrzą na R jak na zjawisko nie z tego świata i nie chcą nawet zajrzeć pod maskę. Badziewiarze.
Przepraszam za OffTop


hehe.. ale po co maja pod maskę oglądać :grin: No ja bylem w Rzeszowie u Hondy to mi tez w sumie nie chcieli jakoś sprzedać części bo się bali ze z Accord nie będą pasować ale nalegałem ze to te same konstrukcje silnika i w końca dostałem to co chciałem i pasuje wszystko. :rotfl:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kaczmarres 




Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 34
Skąd: ok.Bełchatowa



Wysłany: Nie Kwi 27, 2008 11:55   

Remi55 napisał/a:
Ciekawe ile by chcieli w serwisie hondy za tak rure do intercoolera :?:


Zo oryginala zycza sobie z Hondzie 300zl.Wiem bo znajomy sie skusil po podwojnej wymianie na uzywke...
_________________
lUxUs&fRaJdA&eLeGaNcJa-ROVER 600sdi!!!
Ostatnio zmieniony przez piter34 Wto Maj 06, 2008 16:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 27, 2008 12:28   

Aha, dziękuje za ta informacje :mrgreen:

To juz naprawdę sobie jest lepiej kupić rury aluminium i kolanka oraz złączniki SAMCO i już nie pęknie nigdy :mrgreen: Jednak się opłacił mój wydatek :lol:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Zientas 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Sty 2005
Posty: 202
Skąd: Poznań / Komorniki



Wysłany: Nie Kwi 27, 2008 13:32   

Zapodaj fotkę jak to rozwiązałeś.
_________________
R600 SDi, Sj413, G.V. 3.3 LX, Durango V8 1th gen.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 27, 2008 16:36   

hehe.. zapodam jak zamontuje bo jak narazie to mam intercooler w srodku ale jeszcze nie jest podłączony :mrgreen: Rury i wszystko inne mam ale czasu zeby to zrobić jakoś nie ma :wink:

Nie miałem nawet jeszcze czasu żeby wymierzyć długości rur i je pociąć :/
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Zientas 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Sty 2005
Posty: 202
Skąd: Poznań / Komorniki



Wysłany: Wto Kwi 29, 2008 10:25   

Zbadałem rynek i wygląda to wszystko tak:

- używki na allegro, jak już wspominałem - 150 zł,
- Tomateam ponad 200 zł,
- serwis Rovera 380 zł,
- serwis Hondy 120 zł !

Jak nietrudno się domyślić zamówiłem w Hondzie i za 5 dni przyjdzie.

Pozdrawiam wszystkich !
_________________
R600 SDi, Sj413, G.V. 3.3 LX, Durango V8 1th gen.
 
 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Wto Kwi 29, 2008 10:29   

Zientas napisał/a:

- serwis Hondy 120 zł !

Jak nietrudno się domyślić zamówiłem w Hondzie i za 5 dni przyjdzie.


:shock: byłem pewien, że jeszcze nie dawno wołali dużo więcej ....
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Kwi 29, 2008 10:39   

Zientas napisał/a:
- Tomateam ponad 200 zł,
...
- serwis Hondy 120 zł !


Można podpowiedzieć Tomiemu, to pewnie jak weźmie z Hondy, to będzie jeszcze taniej. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Jaki rozmiar elastycznej rury?
miedzy sinikiem a wydechem??
Martinez Rover serii 600, Honda Accord 5 Sro Lut 24, 2010 10:31
Martinez
Brak nowych postów [R620] Średnica wejscia do turbiny i rury dolotowej
funfel Rover serii 600, Honda Accord 3 Sob Lip 04, 2009 05:51
Brt
Brak nowych postów [R600] AUTOMATYCZNA skrzynia biegów w R600 i Hondach Accord
czy te same w każdej wersji silnikowej?
Mayson Rover serii 600, Honda Accord 2 Pon Sie 11, 2008 14:05
NEOSSS
Brak nowych postów [R600] Pokrętła Nawiewu R600 Pilnie potrzebne info
Matbia Rover serii 600, Honda Accord 2 Pią Sie 19, 2011 22:03
Matbia
Brak nowych postów [R600] Jak działa włącznik elektrycznych szyb R600
kwiatekt11 Rover serii 600, Honda Accord 8 Wto Kwi 17, 2007 14:58
kwiatekt11



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink