Wysłany: Nie Mar 16, 2008 18:50 [R45] Pomocy - problem po myciu silnika!!
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2000
witam wszystkich . posiadam roverka 45 1.4 16v .
wczoraj wymyty został silnik , lśni się jak psu j....ca, silnik chodził normalnie ,zero problemów z odpalaniem i takie tam . myłem o 10 rano , dosyć sporo później jeździłem , pod wieczór zaczą mi silnik sam gasnąć, pojawiły się problemy z odpalaniem . dziś rano odpaliłem silnik i ustało , ale nie na długo , ponieważ jak nabrał temperatury to szarpie nim , spadają i rosną obroty , czasem obroty podwieszają się na 1600 , albo jak przygazuje to zostają na 4500. podczas jazdy miałem taką sytuację że sam gasł , szarpało przy próbie przyśpieszenia , dławił się , prychał . podejżewam ,że jest coś zawilgocone. przewody i świece już sprawdziłem , ok i sucho.
jeśli ktoś miał taki przypadek to proszę o podpowiedź
p.s. gdzie tym silniku jest kopułka i palec?
acha bym zapomniał , myty był karcherem
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 12, 2011 21:20, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Mar 16, 2008 18:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Mar 16, 2008 18:56
Odkręć osłonę plastikową z napisem Rover/świec i wszystko wydmuchaj powietrzem , cewki i dwa przewody wysokiego napięcia.
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
czy w tym modelu silnika jest kopułka , jeśli tak to gdzie?
ta nakładka była już zdejmowana i tam jest suchutko , przed chwilą wróciłem z wyjazdu na miasto i wszystko grało , raz mi zgasł, to jest tak jak by w jednym momencie zasilanie odcieło .
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Mar 16, 2008 20:49
W tym modelu nie ma kopułki tylko cewki jak pisałem wcześniej , dwie cewki i dwa przewody wysokiego napięcia.
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
witam!ja mam podobny problem tylko w R416.wszystko zaczelo sie od tego ze poczestowalem go paliwkiem lewym.najpierw dlugie krecenie,szarpanie i takie tam.na pierwszy rzut poszla wymiana filtra paliwa.no i niby sie poprawilo.ale e!znowu jest to samo,ale tylko w w takie dni gdy jest dosc wilgotno.no i wiadomo cos z elektryko.ale co?hihi.po kablach nic nie skacze.w najblizszych dniach przymierzam sie do wymian y swiec i przewodow oby pomoglo.
dziś rano wsiadam do autka , odpalam , chodzi prawidłowo . zawiozłem żonę do pracy i spowrotem do domu , butowałem go i nie tylko , chodzi beszczelnie idealnie . może po myciu coś zawilgotniało i wymaga to paru dni by przeschnąć ??
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Pon Mar 17, 2008 13:59
Hmm... moin zdaniem zgromadziła się gdzieś woda, jak silnik się nagrzał zaczęła parować i powodowała "cuda". Ale po jakimś czasie się ulotniła i jest ok...
Tak sobie rozmyślam
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
myłem też silnik w 214i i miałem taki sam problem, już martwiłem się "se umyłem k...."ale po pięciu minutach i może trzech odpaleniach chodził już normalnie... i do dziś się to nie powtórzyło(czyli jakieś ponad pół roku spokój)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum