Forum Klubu ROVERki.pl :: [R618] CIĘŻKIE ODPALANIE
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: szoso
Nie Maj 11, 2014 15:21
[R618] CIĘŻKIE ODPALANIE
Autor Wiadomość
lukkk1504 



Dołączył: 15 Lis 2013
Posty: 7



Wysłany: Sob Maj 10, 2014 21:19   [R618] CIĘŻKIE ODPALANIE
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999

Rover 618i -99.
Problem mam z odpalaniem silnika zwłaszcza na zimnym silniku. Objawy najlepiej opisuje filmik znaleziony na youtube
link do filmu

Kopułka, palec, przewody WN, świece - wszystko wymienione na nówki blaszki.

Dziś rano jak odpalałem pokręcił kilka razy i strasznie zakopcił jak odpalił. Czytałem już trochę o uszczelniaczach zaworów, pierścieniach ale nie znalazłem żeby był taki problem z odpalaniem. Czy jest ktoś w stanie pomóc Roverkowi?
Jak było zimno auto kręciło iskrę dawało ale nie odpalało wcale, teraz jako tako (jak widać na filmie z yt) ale odpala. Jak mogę najprościej zdiagnozować przyczynę żeby być na 100% pewny. Na kostce tylko kod 17 (czujnik prędkościomierza czy jakoś tak). Prosił bym o rady, pomoc co mogę zrobić samemu.
Ostatnio zmieniony przez lukkk1504 Nie Maj 11, 2014 11:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Maj 10, 2014 21:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
BODZIO-gol 



Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 42



Wysłany: Nie Maj 11, 2014 17:59   

witam kolego a nie przeskoczył ci przypadkiem pasek na rozrządzie sprawdź pasek
_________________
bodzio
 
 
lukkk1504 



Dołączył: 15 Lis 2013
Posty: 7



Wysłany: Sro Maj 14, 2014 20:01   

a powiedz mi taką rzecz, czy jakby przeskoczył odpalałby w ogóle? Jaki były by objawy?

[ Dodano: Nie Maj 11, 2014 21:36 ]
dymił by przy ciężkim odpalaniu?
dziś na zimnym silniku kręciłem go z ok. 6 razy klepotał się obroty 100-500 skakały ciągle jakby nie mógł wejść na obroty dodawanie gazu go tylko utrzymywało przy "życiu" za chyba 6 razem wszedł na obroty ok. 1000 palił jakby na 3 gary, po lekkim dodaniu gazu zaczął równo ładnie chodzić. Oczywiście gdy wszedł na obroty z rury wydobył się dym jakby coś przepalił.

[ Dodano: Sro Maj 14, 2014 21:01 ]
Przyczyną może być zawór termiczny szybkiego biegu jałowego? Ostatnio jechałem w momencie zmieniania biegów , czyli jakby na luzie obroty spadały do ok . 500 po jakimś czasie ustąpiło.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R618] Odpalanie i spalanie
Mlodszy91 Rover serii 600, Honda Accord 1 Pon Paź 26, 2009 19:09
Mayson
Brak nowych postów [Accord/R618]Licznik z Ti to R618 z silnikiem Hondy?
v_chu Rover serii 600, Honda Accord 0 Pon Lut 27, 2012 00:04
v_chu
Brak nowych postów [R618]Ciężko wchodzące biegi w r618 - sprzęgło ?
rafig192 Rover serii 600, Honda Accord 5 Pon Gru 22, 2014 16:39
kruku_87
Brak nowych postów [r620]Odpalanie dziwna sprawa?
jackas5 Rover serii 600, Honda Accord 12 Wto Gru 11, 2012 18:16
jackas5
Brak nowych postów [R600 Sdi] sprężenie na cylindrach, odpalanie
Bartek88 Rover serii 600, Honda Accord 1 Wto Kwi 03, 2018 08:55
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink